wie ook 2 mk's en daarna een goede zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MiRowsu, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    Hallo mensen

Ik heb in 2007 een mk gehad, niet meer verder gegaan en nu februari weer zwanger geworden en met 5 weken was het hartje niet gaan kloppen dus met 8 weken verloren. 2 x ongi geweest en nu uitblijvende menstruatie ben bang om te testen, om weer blij te zijn en dat het dalijk weer op een teleurstelling eindigt.

zijn er meerdere vrouwen die 2 mk's hebben gehad en daarna een goede zwangerschap kregen?

veelliefs MiRowsu

2. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    niemand?

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Nee sorry .. Ik wacht nog steeds, heb nu ook 2x een mk gehad. In het ziekenhuis zeiden ze dat de kans op een goede zwangerschap (dus de 3e x) bij mijn leeftijd (ongeveer 25) 89% is! Misschien heb je daar wat aan, om te weten.

Sterkte!

4. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

Ja dat zeiden ze tegen mij ook maar toch blijf je je twijfels houden hè.. pff
    na mijn 2 e mk hebben ze ook bloed afgenomen om wat testen te doen om te kijken naar een of ander chromosoom of hoe je het ook schrijft te vinden was, dat bleek allemaal goed te zijn en zei de gyn dat het gewoon 1 op de 5 vrouwen voorkomt door stress of gewoon natuurlijk.
    nu ben ik al 6 dagen overtijd en heb getest maar was negatief had ik al kunnen weten want mijn lichaam maakt niet zo snel HCG aan teminste niet genoeg voor een test dus moet ik alsnog wachten tot volgende week, maja dat ik zwanger ben is een ding wat zeker is maar toch durf ik me er niet op te verheugen, bang om het weer te verliesen.

Deel Deze Pagina