Ah wat balen babyke34! Hier nog maar 8 dagen na IUI dus nog niet getest. Denk dat ik maandag pas ga testen (als ik het volhoud)
Hier gistere wat slijm met minima bloed dus verwacht dat t wel gaat doorzetten. Ik geloof niet zo in innestelings bloed. Op na de volgende ronde
Ik had dat de vorige keer ook. Dat was innestelingsbloed. Dit x echt ongie. Ben vandaag begonnen met nieuwe ronde prikken. Ik hoop voor je dat het innesteling is. Duim voor je
Spannend @wish01! Ga je nog wel testen? En @Babyke34 succes met de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Hier nog geen nieuws.
Dank je wel Puck. Het begint me wel op te vreten die hormonen.. maar geef het niet op. Mijn zoontje wilt zo graag een broertje of zusje.. Hoop voor goed nieuws voor jullie beiden..
Dat snap Ik. Hormonen doen zoveel met je lijf en hoofd! Hier al een turbulente tijd achter de rug. In mei begonnen, net pas 4e IUI gehad. Al die maanden tussendoor óf overstimulatie (en dus 10 dagen aan de provera) óf cystes (en dus 3 weken aan de pil). Dus al 9 maanden continu aan de hormonen en ook nog eens verschillende hormonen. Erg vermoeiend!! Maar hopelijk voor uiteindelijk een goed doel.
Ik kon niet wachten tot maandag. Vanmorgen getest, 10 dagen na IUI. Ik denk een licht streepje te zien.. maar het is nog erg vroeg
Dank je! Ik ben er nog wel nuchter onder, weet dat het nog vroeg is.. Ik kan het gewoon niet geloven!
Dat is waar! Vind je het leuk als ik je op de hoogte houdt of liever niet? Dat laatste zou ik ook begrijpen!
Volgens mij lopen ze iets op. Beide testen van vanmiddag. Een gewone en een gevoelige test (weet niet welke welke is..)
Ik zit nu pas op 11 dagen na IUI. Vanuit ziekenhuis geven ze advies na 16 dagen pas te testen, maar dat is denk ik bewust zo ruim genomen
@Babyke34 hoe gaat het met je? Waar zit je nu in de behandeling? Hier lopen de testen goed op, gelukkig.
Oh super! Nou meiden goed nieuws voor jullie. Ik ben begonnen met menopur een week geleden. Donderdag een echo om te kijken of de eitjes gegroeid zijn. Normaal spuit ik 30 dagen totdat er een ei groeit. Vorige keer na 10 dagen al. Hoop dit keer ook weer dat men ei gegroeid is. Vind dat prikken zo niks.