Ik had deze ronde veel last van de pregnyl, humeurig dag erna en daarna zere borsten (alle 3 de rondes gehad) Zou gewoon afwachten, niet teveel uitgaan van dingen voelen, het is zoveel hetzelfde, zo verwarrend. (Niet lelijk bedoeld ofzo, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden)
Afwachten moet helaas toch. Heb sinds vanavond enorme lage rugpijn. Dus denk dat de duiveltjes eraan komen. Meestal een voorteken. Al zou dit dan wel weer te vroeg zijn. Vorige week zaterdag, zondag of maandag mijn eisprong gehad. Weer een lekkere korte lutale fase dan. Hoop eigenlijk niet dat het door gaat zetten nu. We zijn op vakantie, om ook nog nu terug naar het ziekenhuis tussen door te moeten, zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Pfffffff ik zit even in een dipje Heb niet echt het gevoel dat IUI ons gaat helpen. Zit nu dus in m’n laatste wachtweek, 10dpo vandaag, als ik uitga van eisprong op dag van iui. Gister al wat krampen en nu steken bij m’n linker zij/lies. Mijn vertrouwen is nu wel een beetje weg. Ben toe aan vakantie, even ontspannen. Kan mij niet focussen op m’n werk, naja nog 2 dagen werken (incl vandaag) en dan lekker 3 dagen niks. Als ik zaterdag nog geen spotting heb is er weer hoop, maar ben heel bang voor weer een teleurstelling
Helaas nog geen zwangerschap, deze ronde nemen we even een kleine pauze. Doe 1 fm meting omdat ik de cyclus niet helemaal verloren wil laten gaan maar verder op eigen kracht, vruchtbare periode valt precies wanneer wij weg gaan. Hopelijk een geluks-ronde