s1986: balen meis, op 14 dpo nog een keer testen met ochtendurine? Is toch een stuk geconcentreerder.
Ga de 31e nogmaals testen inderdaad. Dit was ook ochtendurine. Zie zo op tegen weer een ivf ronde althans hoop dat ze dat willen. En geen iui proberen eerst. Ga hier verder niet teveel op in wil het je alleen uitleggen via een pb.
Oh sorry, ging ervan uit dat het bericht van gisteravond was... Dan lijkt het er inderdaad op dat je toch niet zwanger bent, maar onmogelijk is het ook niet. Duim toch nog even door! Is goed, stuur me maar een pb dan. Heb je geen cryo's (meer)?
Gedaan nee geen cryo meer dit waren de laatste twee van de toen totaal 8 er waren 14 bevruchte eicellen van de 21 waarvan 8 toppers totaal. De verse tp was mislukt en de tweede met cryo's toen hebben ze er 6 moeten ontdooien. Om 2 goede te hebben.
Geantwoord. Balen dat jullie nu geen cryo's meer hebben en dat er van de laatste 6 maar 2 goede zijn overgebleven! Maar altijd nog beter dan bij ons, bij ons waren de laatste 8 cryo's van de IVF van onze dochter geen van allen goed ontdooit. Hopelijk heb je snel zekerheid of je nou wel of niet zwanger bent, vind zelf de onzekerheid altijd het ergste...
Jaa balen is dat he!! Per topper heb je kans dat 50% goed ontdooid en dan 50%kans op een zwangerschap. Helaas hebben we het niet boor het zeggen he. Dat wachten is inderdaad ook erg zwaar. Zeker als het weer de laatste zijn. Wel heb ik nu meer afleiding van m'n dochter dat scheelt weer enorm!! En jullie? Zijn nu dus een nieuwe ivf gestart en heb nu een verse tp gehad? Zijn er nu weer cryo's?
Ja, hier maakt het feit dat ik al moeder ben wel verschil, het maakt het toch allemaal iets makkelijker. Alhoewel de teleurstelling bij een mislukte poging net zo groot zal zijn. Wij zijn inderdaad weer een nieuwe IVF gestart en heb donderdag een verse tp gehad. We weten nog niet of we nog cryo's hebben, maar op 3 embryo's na (waarvan 1 terug geplaatst) waren ze helaas allemaal matig. Het is dus maar de vraag of er uberhaupt cryo's zullen zijn... En de teruggeplaatste was ook maar 7-cellig en klasse 2, dus helaas waren er dit keer helemaal geen echte toppers. Over ongeveer een week zullen we per post horen of er nog cryo's zijn, we duimen heel hard dus!
Snap het erg spannend ook. Dubbel spannend zal duimen voor jullie!! Lees net dat innesteling kan zijn 6-12dagen na dpo. Weet alleen niet of dat ook geld bij een tp. Dat zou betekenen dat het vandaag maximaal is ingenesteld. Weet jij dat toevallig?
Ja inderdaad, was wel erg teleurstellend allemaal. Het zal ook een keer makkelijk gaan... Dat durf ik je niet te zeggen, maar zou goed kunnen. Ben ook steeds van alles aan het opzoeken, maak me nu al helemaal gek...
Meer mag niet, is weer de eerste IVF en ben "pas" 34, is bij iedereen... Pas bij een derde IVF en/of een leeftijd van 36 of 37+ mogen er 2 terug geplaatst worden.
Is in belgie wel anders dan. Mag zelf kiezen daar. Er zal vast een grens zijn hoor. Heb daar alleen bij de verse tp 1 gekregen bij beide cryo's twee. Ben nu 29 en toen 23
Dat wist ik niet, maar gaan niet alleen daarom naar het buitenland. Is toch weer een stuk verder rijden... Pas als het hier echt niet zou lukken dan zouden we het buitenland overwegen, is nu nog een stap te ver en voor alsnog ook niet nodig.
Je heb gelijk!! Als je nu goed zit moet je zeker blijven kan altijd nog he hoop voor jullie dat het niet nodig is!!
Heb zeker een goed gevoel over dit ziekenhuis, ze hebben er immers voor gezorgd dat ik nu moeder ben en daar zal ik ze altijd dankbaar voor blijven! Overstappen kan inderdaad altijd nog, maar hoop ook dat het ook dit keer niet nodig zal zijn! Maar verwacht er deze ronde niks van hoor, het is nog nooit makkelijk gegaan bij ons...
Ga vandaag en morgen me proberen met andere dingen bezig te houden. Je hoort me donderdagochtend weer! Sterkte met wachten deze dagen en maak je vooral niet gek xxx
Hoop voor je dat het lukt! Je gaat ook niet meer zelf testen? Haha dat gaat me vast niet lukken, voel al van alles en wil het gewoon zo graag... Ik werk ook met kinderen, dus is voor mij eigenlijk onmogelijk om er niet mee bezig te zijn.
Hier ook Omo-wit hoor. Gisteravond ook goed doorgebroken, veel stolseltjes. Wij gaan voor cryoTP, eerstkomende menstruatie. Mmm, klinkt idd niet zo goed S86...
@Mieksel: he bah zeg, had zo gehoopt wat anders van je te horen! Maar wel fijn dat je uit de onzekerheid bent, je houdt totdat het echt doorzet toch altijd nog een beetje hoop... Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Wij moeten hierna helaas een ronde overslaan, is altijd zo na een verse tp. Maar gaan dan zelf proberen, de kans dat het dan lukt is heel klein, maar het is eerder gelukt! Al werd het toen een miskraam...
Jammer mieksel! Hier t idee dat het niet raak is, voorgevoel is altijd goed dus.. Wij zouden er 2 laten terug plaatsen maar andere overleefde het niet. Komende keer met verse poging laten we er 2 terug plaatsen. Gaan dan in maart weer verder. Eerder kan niet want mijn vriend is 3 weken weg voor werk in febr en moeten de poging zelf betalen. Maar heb alle medicijnen bij elkaar. Gelukkig!!!