Hopelijk heb je het bij het verkeerde eind, net als ik bij Eva! Waarom denk je het eigenlijk? Dus als deze poging niet gelukt is dan kunnen jullie pas in maart weer verder? Dat zou balen zijn zeg! Fijn dat je de medicijnen al wel hebt!
Geen zere borsten.. Geen maagzuur.. Zoals elke keer als ik zwanger ben zeg maar. Maar ook hoofdpijn die ik met hcg niet heb T is vaak wel juist in mijn geval dan.. Vind t niet erg in maart.. Even weer niks is ook goed. En vriend is sowieso weg dus heb hem wel nodig. Hij kan ook echt niet weg voor een punctie of iets, hij werkt 21 dagen van 08.00 tot 20.00 en heeft geen vrije dag. Dus misschien dan in febr starten met de pil en eind febr deca..
En toch kan het dit keer anders zijn. Hoop het echt voor je! Dat is waar, dat is inderdaad wel goed. Wel heel erg fijn dat jullie de financiele middelen hebben om pogingen zelf te betalen, dan krijg je toch weer extra kansen. Wel heftig zeg dat werk van je vriend, wat voor werk doet hij? Ik duim toch nog even door voor je, je weet het nooit!
Wat balen Mieksel, echt zo naar! @tess: jullie traject is al zo lastig dat ik het je echt ontzettend gun! Hopelijk heb je gewoon een plakkerd. @susannelilian: wanneer ga jij testen? Ik zit erover na te denken om vrijdag een testje te wagen.
@Kahlan83: ik ga denk ik zondag testen. Vroeger durf ik niet aan, want als hij dan negatief is dan weet ik het nog niet zeker...
Pfffffff nou word ik onzeker omdat ik ook hoofdpijn heb, ik word echt gek van mezelf! Nu al en dat terwijl ik er uit zelfbescherming sowieso al vanuit ga dat het niet gelukt is deze ronde...
Tess soms zit het ook wel eens mee! Susannelilan laat het wel even weten he zondag!! Kalhan jij ook he Heb hier spijt dat ik zoveel getest heb en te vroeg.... Vandaag noet getest probeer het morgen nog een keertje. Heb er wel weinig vertrouwen in na al die Omo witte testen morgen 14dpo
@s1986: ik laat het zeker weten, maar heb het gevoel dat het niet gaat lukken/gelukt is. Zou ook te mooi zijn om waar zijn dat het in één keer zou lukken nadat het bij ons meisje 5 jaar geduurd heeft. Maar door die stomme bollen ben ik wel misselijk, tegen beter weten in krijg ik er toch hoop van. Zo irritant! Zal blij zijn als het zondag is, dan is het maar duidelijk. Je testte inderdaad wel heel erg vroeg, maar snap wel dat je het graag zsm wilt weten. Het is een zenuwslopende tijd en het is iedere keer weer zo'n teleurstelling als het weer niet gelukt is. Hopelijk wordt 2016 voor ons allemaal een geluksjaar! Geen idee hoe het met mijn bmm is, blijf er maar af nadat ze de vorige ronde in het ziekenhuis zeiden dat ik ook schade kon aanrichten met het voelen van binnen. Was erg onzeker omdat mn bmm open leek te blijven staan ondanks dat mn eisprong al geweest zou zijn.
Mmm daar heb ik nog nooit van gehoord. Blijf er voortaan ook maar vanaf dan!! Die bollen kunnen idd veel klachten geven al hoop ik voor jou dat het gewoon hcg is😘
Zat er steeds te voelen omdat ik zo hoopte te voelen dat hij zou sluiten, dus van af en toe voelen zal je wel niks kunnen beschadigen. Maar zou het risico niet nemen! Misselijk ben ik helaas altijd met de bollen en het is ook nog wel erg vroeg voor zwangerschapskwaaltjes, de terugplaatsing is morgen pas een week geleden...
Ik heb idd ook gehoord dat het voelen van bmm schadelijk kan zijn. Hier vandaag ook misselijk, ik zie het maar als een goed teken, want ik heb deze keer een tp in eigen cyclus, dus zonder utro.
@Kahlan: dat klinkt hoopvol, zal voor je duimen! Ga je inderdaad vrijdag testen? Ook bij een eigen cyclus gebruikte ik trouwens utrogestan, jouw lichaam maakt het dan zelf voldoende aan?
Bij mij is het sowieso de utro, ben altijd misselijk als ik het gebruik. Helaas dus geen reden om te denken aan een zwangerschap. Geloof ook echt niet dat het meteen weer raak gaat zijn.
Dat is wel heel fijn, dan is het veel makkelijker om een oplossing te vinden, is bij de vrouw altijd lastiger dan bij de man. Hopelijk komt de misselijkheid bij jou dan van het hcg (zou niet weten waar het anders vandaan zou kunnen komen)!
Ik weet er alles van, ik moet nog 4 dagen... Maar ik duim voor je hoor, zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop!