Wachtbankje na terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door s1986, 25 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Actief lid

21 mrt 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij lopen in uza Edegem. Susanne Lilian ook hier blijf ik duimen voor jou!!!

Hebben samen besloten maandag niet te gaan. Ik bel dat ik noet zwanger ben en gebeld wil worden door me arts. We stoppen er even een halfjaarcijfers mee. Kijken dan weer verder. Hebben wel pittig jaartje achter de rug. Leidinggevende job in een superstore die niet zo soepel verliep. Nog druk met school enzo. Ga ook even wat afvallen in die tijd en aan m'n lichaam werken. Zodat we ertegenaan kunnen gaan met max bmi25!! Is nu te hoog 26,5 geloof k.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @s1986: lijkt me een verstandige keuze om je lijf en geest even rust te gunnen en aan jezelf te werken, heel veel sterkte en succes daarmee! En dankje voor het duimen, ik laat het zondag weten!

@Kahlan83: ga jij nou inderdaad morgen al testen? Hoop voor je dat het raak is!

@andere meiden: hoe gaat het met jullie?

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @s1986; rust is geen verkeerd idee soms! Maar wel ontzettend balen zeg!

@susannelilian: wel positief blijven hoor, je bent er nog niet. Hopelijk gewoon een mooie test!

Ik ga idd morgen al een testje wagen, heb er nog steeds wel een goed gevoel over, hoop dat het waar is!

4. s1986

s1986 Actief lid

21 mrt 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kahlan jij ook heel veel succes hoor blijf voor je duimen:)

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Kahlan: spannend, ik hoop ook dat je gevoel waar is, ga voor je duimen!

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    20151231_133601.jpg

Ik zit vandaag 14 dagen na de punctie...en voel geen enkel kwaaltje.
    Geef de moed en hoop dus niet op. Sterkte voor de negatieve tester en succes met wachten voor de mensen die nog niet mogen testen.

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Mooie test gelukkig! Ik probeer echt hoop te houden, maar geloof gewoon niet dat het meteen raak is, niet eens dat het snel raak gaat zijn... Weet je al wanneer jij de eerste echo hebt?

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Susan...Nee ik mag van het zh. pas maandag testen, dan zit ik 14 dagen na de terugplaatsing. Dus bel maandag en zal dan wel horen wanneer we mogen komen voor de 1e echo. Met iui mocht ik altijd al met 6 weken en 3 dagen komen.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Spannend, hopelijk mag je dan snel komen! Ga je tot die tijd zelf nog testen? En heb je nu al een rijtje om te showen? Is altijd leuk om te zien. ;) Ik mag inderdaad van het ziekenhuis ook pas donderdag (volgende dus) testen, maar ga dus zondag al testen, zit dan 13 dagen na de punctie. 1 klacht die me zorgen baart is dat ik weer meer last krijg van de exceem op mijn hoofdhuid, tijdens de zwangerschap van mijn dochter had ik er namelijk helemaal geen last van. Verder zijn de klachten waarschijnlijk van de utro, dus daar kan ik niks mee. Pffff, vind het echt zenuwslopend!

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hcg was 7.. Restje nog van pregnyl. Zoals ik al zei ik had hoofdpijn en dat heb ik alle keren niet gehad met eigen hcg en heb veeeel hoofdpijn.

13 jan gesprek en half maart willen we de punctie plannen. Medicijnen bij elkaar dus dat scheelt dik 1800 piek!

Fijne jaarwisseling meiden, op naar mooie wondertjes in 2016!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Balen Tess, hopelijk is het dan in maart wel raak! Waarvoor willen jullie een gesprek inplannen?

@iedereen: hier helaas het teleurstellende nieuws gekregen dat er van de 19 embryo's maar 4 ingevroren konden worden, ben zo teleurgesteld! Had er al rekening mee gehouden, maar toch... En dan ontdooien ze ook nog eens lang niet allemaal goed, dus het is nog maar de vraag of er wel een volgende kans is deze ronde... :(

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Om alles te plannen , spreek altijd ff met de dokters af, krijg een pipelle enz..

Alle 4 apart? Snap wel qua hoeveelheid dat je teleurgesteld bent maar zelf heb ik in 2 pogingen nog geen 4 bereikt.. Dus beeetje positief!! Wie weet jullie topper!

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Denk apart ja. Er blijven ook geen 4 van over, ze ontdooien nooit allemaal goed, dank hooguit 2. Ze waren ook van matige kwaliteit, dus het invriezen zal ze vast geen goed doen. Maar het blijft afwachten, heb er helaas geen invloed op.

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Voel me echt alsof ik elk moment ongesteld kan worden: ik heb buikpijn, hoofdpijn en ben chagrijnig. Had ook een heel klein mini flubbbertje rood/roze slijm in mn inlegkruisje. Heb ook meer last van de exceem op mn hoofdhuid, de enige keer dat ik daar geen last van had was toen ik zwanger was. Verder ben ik misselijk, maar dat zal wel door de bollen komen, ben ik elke ronde dat ik de bollen gebruik. Was het maar zondag, dan wist ik maar waar ik aan toe ben. Heb ook meer last van de exceem, de enige keer dat ik daar geen last van had was toen ik zwanger was. Pffff, is lang geleden dit, was vergeten hoe zenuwslopend het was... Sorry hoor, maar moest het even kwijt, zit nu echt in een negatieve flow door dit en het feit dat er van de 19 embryo's maar 4 zijn overgebleven om in te vriezen, is niet echt hoopvol. :(

15. s1986

s1986 Actief lid

21 mrt 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    💋 kan het me voorstellen na zulk nieuws maar geef de moed niet op!! Niet iedere zwangerschap is hetzelfde he. Anders test je zaterdag?

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @s1986: dankje voor je lieve woorden, waardeer ik erg! Ik wil ook niet te vroeg testen, als hij dan negatief is, dan weet ik het nog niet zeker en word ik denk ik alleen maar onzekerder. Van het ziekenhuis mag ik eigenlijk pas volgende week donderdag testen, dus ik test al een stuk eerder... Heb ook weer een dikke pukkel in mn gezicht, nog een teken van een naderende ongi. :( En de exceem wordt echt erger...

17. s1986

s1986 Actief lid

21 mrt 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je heb een pbtje xx

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Iedereen een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2016 gewenst! XXX

@Kahlan: ben super benieuwd naar je test morgenochtend, ga voor je duimen!

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Kahlan: en en en? Ik brand van nieuwsgierigheid! ;) Ik ga echt wachten tot zondag, wil zekerheid hebben en niet weer hoeven twijfelen als hij negatief is.

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb in de allerverste verte een super tuurstreep, dus er zit niks anders op dan toch nog even wachten helaas.

Deel Deze Pagina