Wachtbankje..... nog 9 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes83, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hier nog 6 dgn wachten tot nod.
    van af ei veel last van witte afscheiding gehad en veel ongy krampen.
    nu alleen nog de ongy krampen. dus ik hoop dat t eeen goed teken is. want heb normaal alleen 4dgn voor nod last van krampen en gevoelige borsten.

ik duim voor jullie allemaal meiden mag het deze keer raak zijn voor ons ;)

2. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0

Nee hoor niet iedereen heeft daar last van van een bloeding. Het kan maar hoeft niet.

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb vanmorgen met mn eigenwijze gedrag weer een test gedaan, hartstikke negatief natuurlijk... Word er wel gek van, want er is nu weer nergens bruin slijm te bekennen! M'n buik voelt raar aan, echt opgezet alsof er een soort druk op staat.. Zucht, wachten.........

4. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Misschien heb je toch een innestelingsbloeding gehad. Dan zou ik proberen toch nog een paar dagen te wachten met testen. Al weet ik hoe moeilijk het is. Ik kan ook niet wachten ;). Ik heb ze gelukkig niet in huis, woensdag ga ik ze halen en dan hopen dat ik het vol kan houden tot zondag.....

5. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Je bent te vroeg geweest met testen, je hebt over 7dagen je NOD?
    Zou nog een paar dagen wachten.

Ik weet het bij mij niet, heb afgelopen maanden allerlei klachten gehad, maar steeds niet raak. Heb ook een bloeding gehad na mogelijke innesteling, maar werd toch gewoon ongesteld! :(
    Ik wacht het nu af.....

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Herstel.. Nu net op de wc wel weer wat gekleurd slijm aan mn papiertje. Het ziet er alleen niet uit als een menstruatie ofzo, het is namelijk niet rood maar meer een soort beige bruin achtig.. Nu al de derde dag dat ik dat af en toe een beetje heb! Zou het dan nog steeds een innesteling kunnen zijn, hoelang duurt dat?

7. Samsa

Samsa Lid

7 apr 2012
    88
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik moet ook nog wachten 2 a 3 dagen echt verschrikkelijk! ik wacht wel tot donderdag denk ik tot echt ga testen.. Wachten duurt het langs. Succes ladies!

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

@ denise1605 ik weet het niet, ik heb 2 rondes geleden net als jij gehad, maar werd daarna helaas wel gewoon ongesteld. Bij andere betekend het wel goed nieuws. Het kan beide kanten op.

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb bij de oudste een innestelingsbloeding gehad, volgens mij een week voor NOD, toen 2 dagen wat bruin bij mijn afscheiding.

De tweede keer heb ik er geen last van gehad. Toen had ik rond 6 a 7 weken wat roze/rood bij mijn afscheiding.

Ik heb ook nog een weekje te gaan op het wachtbankje, spannend!

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Lastig he.. Zeker ook omdat ik nu dingen voel die ik nooit voel.. Vandaag ook erg last van mn buik en misselijk :( Nog maar even geduld hebben! Hoop dat ik snel ongesteld word dan, dan is het tenminste duidelijk.

11. Appels

Appels Niet meer actief

Ook ik zit op t wachtbankje zit nu op 6 dagen voor nod. Meer klachten dan ooit, dus zenuwslopend .
    Tja, het bruinverlies kan echt twee kanten op. Zelf heb ik t altijd ongeveer 3 dagen voor mijn aankomende ongi. Dus als ik dat zie, is t al einde verhaal.

Spannend! Suc6 dames! Ben benieuwd!

12. Flurtje

Flurtje Lid

7 nov 2012
    46
    0
    0
    Ik nog drie dagen voor NOD. Ik heb wel al twee dagen enorm vermoeide, zware benen. Zijn er nog die daar last van hebben?

13. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18

Het is bij mij een beetje beige achtig, en niet constant.. Had jij dat ook?

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Iemand morgen al een testje wagen?

15. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Morgen nog niet, woensdag denk ik wel! Kan het toch niet laten...;)
    Wanneer wil jij voor het eerst gaan testen?

16. catoo

catoo Lid

3 okt 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Denise, ik was blij te lezen wat jij hebt. Ik heb namelijk precies hetzelfde. Ik moet ook nog 7 a 8 dagen wachten tot mijn nod en heb ook sinds vrijdag wat beigeachtige afscheiding. Vandaag helemaal niets maar zaterdag en zondag wel weer wat bij het afvegen. heb mijn eisprong gehad vorige week maandag. Pff, hoop dat het de innesteling is. Maar het begon op vrijdag, is dat dan niet te vroeg?
    Ik heb verder niet echt klachten al beeld je je wel snel van alles in.
    Nog een weekje en dan ga ik pas testen, wil niet teleurgesteld worden.
    Succes!!! Voor iedereen!!!!

17. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Ik zit ook op het wachtbankje en moet nog 6 dagen tot mijn NOD....succes voor ons allemaal

18. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Haaai!

Eigenlijk gingen wij nog niet voor n kleintje, maar omdat ik elke 2 weken ongesteld werd metn driefasenpil was ik even gestopt met de pil (na 12 dagen slikken). Ik had toen alweer 2 dagen bloed verloren We hebben niet voorzichtig gedaan omdat t wel welkom is. Ik had verwacht dat ik die week erop een ontrekkingsbloeding zou krijgen, maar tot op heden niks. Een week geleden getest, maar was n heel vaag streepje (zie topic bij testen). De volgende ochtend geen streepje. Nu begin ik me af te vragen of ik dan niet gewoon een nieuwe cyclus heb gehad vanaf dat ik stopte, want dat verklaard ook de slijm van vorige week. Als dat klopt dan zit ik nu op 8dpo. Maar we hebben alleen de dag nadat ik t meeste slijm had seks gehad (dus waarschijnlijk dag van de eisprong). En voor m'n vermoedelijke ei 6 dagen ervoor voor t laatst. Waarschijnlijk dus weinig kans, maar stiekem hopen we het allebei wel!! Als t niet zo is en ik word ongesteld dan gaan we er over ongeveer een half jaar pas weer voor namelijk!!

Ik ga zondag pas weer testen..

Succes met wachten allemaal!!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames dit topic begint meer een op een NOD-lijstje te lijken.
    Hier hebben we al specifieke lijsten voor, dit topic zal ik dan ook moeten sluiten.

Deel Deze Pagina