Ik vroeg mij af vanaf wanneer je al kan testen? ik heb een test gekocht bij Kruidvat. Nu donderdag of vrijdag heb ik mijn NOD. Maar vraag me af of je ook vroeger kan testen?
Ik had ook op vrijdag nod en testte de woensdag ervoor heel licht posi, de donderdag was ie duidelijker.. Maar ligt er echt aan wanneer je ei en innesteling is geweest, sommige testen 4 dagen voor nod posi, andere op nod nog niet eens... Succes met wachten!
Lastig hè dat wachten? Je kan wel eerder proberen te testen, maar de kans dat hij wit blijft is erg groot. Dus om jezelf niet gek te maken zou ik pas 1-2 dagen voor NOD proberen?! (ga zelf morgen testen)
Hier ook donderdag of vrijdag mn NOD! Aaaaag wat duurt dat wachten langgg!! Ik durf nog geen test te doen eerder dan zaterdag denk ik, veel te bang op een nega test
Zou het lekker op de dag van je NOD doen of erna kan nog veel fout gaan er zijn genoeg mensen die voor NOD posi testen en daarna gewoon ongesteld worden heeeeeeel veel succes met het wachten en hoop op een knallende posi test voor je !!!!
OOOh we gaan allebei bang moeten afwachten... lastig é! Ik wil het nu al testen, maar da's niet zo slim want kans is groot op negatieve test als ik te vroeg ga testen..