Hallo Dames. Vraagje wie van jullie heeft bij een zwangerschap na een keizersnee ook last gehad van steken, en pijnscheuten in de baarmoeder? En denken jullie dat dit kan komen door een keizersnee? De baarmoeder heeft inmiddels een zwakke plek daardoor. Mijn eerste zwangerschap was namelijk niet zo... bvd, Kid
Ik ben nu 37,5 week zwanger en heb bij de 1e een keizersnede gehad, maar nog geen enkele keer last gehad van het litteken... Hoe lang is het geleden bij jou dat je de keizersnede hebt gehad ? Misschien dat het daar aan kan liggen. Bij mij is het nl al 3,5 jaar geleden.
Ik had alleen dat het litteken erg jeukte als de baarmoeder hard groeide maar geen pijn. Hoe lang geleden is de keizersnede bij jou?
Hier 2 keizersnedes gehad, maar het komt mij niet bekend voor. Maar elke zwangerschap is anders, dus maak je niet meteen teveel zorgen.
mijn keizersnede is nu ruim 2 jaar geleden... en ik weet eerlijk gezegd niet waar de steken vandaan komen maar ik dacht dat het wel een de keizersnede kon liggen..
Heb er zelf tot nu toe geen last van. Ik raakte 1,5 jaar na de keizersnede zwanger. Misschien heb je last van je banden? Of zit de pijn echt op het litteken??
Ik heb bijna 3 jaar geleden een keizersnede gehad. En heb geen pijn aan het litteken. Wel voel ik mijn banden véél meer dan bij de 1e zwangerschap, maar dit komt doordat alles al een keer opgerekt is geweest en de banden dus veel slapper zijn dan bij de 1e. Dit vertelde de verloskundige aan mij.
1e keizersnede 2 jaar geleden en ook last van pijnscheuten in de baarmoeder. Volgens gynaecoloog mijn banden en niks om me zorgen over te maken. Nu heb ik sinds een paar weken heel af en toe een krampje,maar mag eigenlijk geen naam meer hebben. Litteken jeukt wel verschrikkelijk, ga het donderdag aankaarten.
Gisteren bij de gyn geweest, Jeukend litteken is niet ernstig. vroeg of ik er iets op mocht smeren zoals vette creme als vaseline, dat mocht en dat helpt bij mij wel wat. Ook een mooie echo gehad en alles is goed, dus over die krampjes die ik af en toe heb, maak ik me geen zorgen meer! Fijne zwangerschap en bij twijfel of angst gewoon contact opnemen met je gyn.