Wachtbankje nov/begin dec mama's!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loesje86, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zo, ben net even naar de winkels gewaggeld en ben nu echt bekaf! Hard tijdens het winkelen erg harde buiken waardoor ik bijna geen stap meer kon verzetten, auw! Nu weer lekker thuis met een muziekje aan. Ga maar even postzegels op de enveloppen plakken en m'n nieuwe agenda invullen :p

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Naya, hier wordt ook iets teveel tv gekeken hoor! Zeker op de wat mindere dagen vind ik het wel lekker om even een uurtje samen in bed te gaan liggen met het zandkasteel aan (werd vannacht wakker methetliedje in mijn hoofd:x)

Op de dagen dat het goed gaat, zoals vandaag probeer ik mijn dochter maar weer te laten afkicken. En dat is nodig... vanmorgen werd er niet om mama of papa geroepen maar om TOTO:D

De dagen gaan inderdaad super snel, maar om nou te zeggen dat ik me nuttig voel of maak...

3. lvd81

lvd81 Lid

8 mrt 2010
    72
    0
    0
    Nou, naar de winkel lopen red ik echt niet meer! Ik moet overal de auto voor pakken. Baby ligt volgens mij ook op een zenuw waardoor ik enorme pijn in mijn linkerlies heb wat regelmatig doortrekt naar mijn been. Zoonlief vandaag extra dagje naar de gastouder, gezien ik bijna niet kan lopen. Kan ik het lekker rustig aan doen. Beetje was opruimen en straks ga ik lekker in een heel warm bad liggen! Vanavond alleen want manlief heeft werkbespreking tot laat :(. NOg max 3 weken vanaf vandaag, die red ik ook nog wel :)!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Goede... middag allemaal!

Gisteren avond wat menstruatie krampjes, maar vannacht wel heerlijk kunnen slapen en ook nu weer menstruatie krampjes, wie weet... ;)

Mijn schoonmoeder heeft vanaf het begin geroepen 25 novemeber, dus zij ging vanmorgen om half elf aan de telefoon of ik al bevallen was!
    GRR:x Als het zo ver is, dan bellen we zelf wel... Ik zei al tegen mijn man, ik hoop niet dat ze nu iedere dag gaat bellen of het al begonnen is.
    Hij is nu even naar haar toe om met haar te babbelen, want anders blijft ze straks om de 5 min aan de telefoon hangen.

Hoe is het verder bij jullie?
    @ Loesje,
    Ik loop momenteel ook meer als normaal, ben natuurlijk wel sneller moe, maar ik merk dat ik het ook wel lekker vind even een stukje lopen. Gelukkig zijn de winkels echt op loopafstand, dus het is ook prima te doen.

@ Blackbird,
    Hoeveel cm ontsluiting heb je?

5. naya25

naya25 Lid

24 nov 2009
    93
    0
    0
    NULL
    Nijkerk
    Nou vanochtend gestript ik had 2 cm dus wie weet.... Heb nu iets buiijn en ook een beetje bloed verloren.
    Mocht er niks geburen maandag weer en ander woensdag naar het ziekenhuis.

Ppff hoop zo dat het doorzet

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik hoop voor je dat het doorzet! Maar je weet dat het in elk geval niet lang meer duurt voordat je, je kindje in je armen kan houden

7. naya25

naya25 Lid

24 nov 2009
    93
    0
    0
    NULL
    Nijkerk
    Ik ben gisteravond bevallen van een zoon Bas!

Het ging allemaal super snel en goed.
    We konden niet meer naar het ziekenhuis want het ging allemaal zo snel!

Bas is 52 cm lang en 3700 gram

Om 20.00 liepen we nog in de stad en om 21.00 kreeg ik weeën direct om de 4 min en een minuut lang dus na een uur is de verloskundige komen kijken en had ik al 6 cm.
    En Bas is om 22.58 geboren.

Alles gaat heel goed en im zweef verder op bijn baby blauwe wolk!

8. Loesje86

Wow, gefeliciteerd naya25!!!! Dat is zeker bizar snel gegaan dan!!! Heerlijk zeg! Nu lekker genieten van je ventje!

Ik hoop ook snel hier leuk nieuws neer te kunnen zetten, maar helaas hier nog helemaaaaaaal niets aan de hand..
    Maarjah, als ik dan weer jouw verhaal lees, heb ik stiekem weer hoop :p

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd! Geniet lekker van je blauwe babywolk!

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Loesje,

Heb jij het met je vk of gyn al gehad over inleiden?
    Hoe sta jij daar tegen over? Ik weet niet zo goed hoe ik er tegen over moet staan. Het liefste heb ik dat ze me eerst strippen met 40 weken en mocht dat niet helpen dan pas inleiden.

11. ccbloom

ccbloom Lid

12 nov 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Naya25 gefeliciteerd met de geboorte van jullie ongetwijfeld prachtige zoon Bas!

Ik ben vanmorgen gestript. Ik had bijna 2 cm ontsluiting, heb daarna wat bloed verloren en heb een beetje gevoelige buik. Maar ik heb nog niet het idee dat er verder echt iets gebeurt. Maar we wachten af. Het kan dus blijkbaar snel gaan als ik het verhaal van Naya25 lees.

Mocht het dit weekend niets opleveren, dan wordt er maandag een nieuwe strippoging ondernomen. Gebeurt er dan nog niets, dan ga ik woensdag naar de gynaecoloog.

Succes dames met de laatste loodjes!

12. lvd81

lvd81 Lid

8 mrt 2010
    72
    0
    0
    Het is zomaar rustig hier....
    Zijn jullie allemaal aan het bevallen?

@ccbloom: en, heeft het al doorgezet?
    @happymama: al nieuws? Ben erg benieuwd!!

Hier wel voorweeën en harde buiken, maar niks dat echt doorzet. Ben echt kapot na een keertje stofzuigen of afsoppen oid. Zo vervelend dat je maar zo weinig kan doen. Hoop zo dat de baby niet op 5 december komt. Lijkt me straks echt niet leuk als hij/zij beseft wat SInterklaas is. Maar goed, we hebben het niet voor het zeggen....

13. dhemy

dhemy Lid

22 nov 2011
    5
    0
    0
    Tilburg
    Ik was afgelopen zondag de 27e uitgerekend..nog steeds ongeduldig aan het afwachten.

In het ziekenhuis willen ze niet strippen en ook willen ze geen duidelijkheid geven over wanneer ze me eventueel gaan inleiden. Behoorlijk frustrerend..thuiszitten zonder nuttige dag invulling is echt
    niet mijn ding en vooral als je dan ook slecht uit de weg kan.

Maar zoals iedereen zegt, er is er nog nooit eentje blijven zitten ;)

14. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben zaterdag bevallen van een prachtige zoon!!!!

Het is uiteindelijk best snel gegaan en heb een mooie en rustige bevalling gehad waarin ik hem zelf heb aan kunnen pakken. Nu is het nog even genieten en in een ritme komen...

15. Loesje86

Haasje, gefeliciteerd en geniet lekker van je ventje! Fijn dat alle goed is gegaan!

16. bull22

bull22 Niet meer actief

ook aan het wachten. duurt nog 4 weken tot me uitgerekende datum. denk zelf dat het eerder komt.

17. Loesje86

Ik hoop het voor je bull! Ik dacht het ook namelijk, maar zie mijn banner ;) en wachten duurt dan volgens mij echt dubbel zo lang, hier iig wel :p Succes met de laatste loodjes!!

18. naya25

naya25 Lid

24 nov 2009
    93
    0
    0
    NULL
    Nijkerk

Gefeliciteerd geniet van jullie wonder!

Deel Deze Pagina