1. 2. 3. 4.Totaal 1 dame. -Mama van 2 kids ( 1e overleden) nu voor 3e kindje. 5. Totaal 2 dames - Butterfly78, 4e ronde, 1e kindje (deze keer met ovulatietest) - Xuxa (1e ronde, 1e kindje) 6. Totaal 1 dame - Esje1981, 2e ronde, 3e kindje 7. 8. 9. 10. 11. totaal 1 dame - xxflowerxx (ronde 11, 1e kindje) 12. 13.totaal 1 dame -Be happy (3e ronde, 1e kindje) 14. Totaal 1 dame - Jufaman81 (10e ronde, 1e kindje) 15. Totaal 5 dames - Diana75 (12e ronde, 1e kindje) - Leo85 (10e ronde, 1e kindje) - Cybi (1ste ronde na MK totaal 2de ronde, 2e kindje) - Katja24 (1e ronde, 1e kindje) - LadyW (2e ronde, 1e kindje) 16. Totaal 2 dames - Rosa5, (1e ronde, 5e kindje) - MamavanDaan (3e ronde na MK totaal 4e ronde, 2e kindje) 17. Totaal 1 dame - Toekan (1e ronde, 1e kindje) 18. 19. Totaal 3 dames - Lizzy14, (12e ronde, 1e kindje) - Marja poortman (4e ronde, 3e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) 20.Totaal 1 dame - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. Totaal 1 dame - Lovelybabe (8e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. Totaal 1 dame - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29. 30. Totaal 1 dame. - Mamavand 3e ronde (na partiële mola zwangerschap), 2e kindje. Totaal aantal dames: 23 1 Zwanger .. 2 Ongesteld ..Negatieve test ..Twijfeltest ..MMM 1Vlinder Heb de lijst even aangepast gezien Esje een vmk heeft gehad helaas.....
MamavanDaan, spannend hoor!! Woensdag nationale testdag Hoop dat er veel roze bij gaat komen. Morgen gaan we op vakantie naar Amerika dus reageren wordt wat moeilijker voor mij maar als ik wifi heb zal ik even bij lezen. Ga nog wel even een afspraak maken voor direct als we terug komen, wil graag een vroege echo dit keer aangezien ik echt niet weet hoe ver ik nu ben. Mijn banner heb ik maar ergens op gezet maar eigenlijk weet ik het niet. Nou succes allemaal met testen de komende week!!
Ik ben bang dat we door kunnen naar de vlogende ronde, had net met afvegen iets roze/rood. Even afwachten of het doorzet. Ik hoop eigenlijk dat het een late innesteling is maar dat zal wel niet
Ik had 2 november eisprong, weet dit zeker omdat ik toen posi ovutest had en 's avonds heel erg steken/krampen. Daarna was er ook geen duidelijk 2e streepje te zien op de ovu testen. Ik las ergens dat innesteling 6 dagen na bevruchting begint en 10/12 dagen na bevruchting eindigt. Wacht maar rustig af.
Zou jammer zijn Mamavandaan... Nog even afwachten, er is nog hoop?! Zou iemand naar mijn tempkaartje willen kijken? HEb ik wel een innestelling gehad? en het kruis is ineens gestippeld, ik snap er werkerlijk niks van! Liefs D.
Oei lastig kaartje. Als ff een stippellijn zet, is hij niet meer zeker van de eisprong. Als ik zo kijk, kon hij hem nog wel eens verplaatsen naar dag 15. Innesteling is niet altijd te zien hoor. Hoeft niet perse een dip in te zitten iig.
Ik heb vandaag iets minder zware borsten en ook iets minder gevoelig maar ook nog niet ongesteld geworden. Gek is dit. Of kwam het door de innesteling misschien dat ze eerst zwaarder en pijnlijker waren. Nog helemaal geen last van een ongi gevoel. Niks. Ik kom er wel achter met het testen.
Hier de hele dag lichte krampen maar nog geen ongi. Af en toe met afvegen een beetje licht oranje slijm (klinkt vies)
Hallo dames Er is roze in de lijst zie ik, gefeliciteerd! En balen voor de rode dames! Hier gister rozige afscheiding, vandaag bruinig, dus denk dat ongi eraan komt.. Maar wacht nog even af tot het echt doorzet..Heb al wel flinke steken in m'n onderbuik, dus ga er vanuit dat het weer niet gelukt is Ben wel wat misselijk, maar dat heb ik al vaker gehad zonder zwanger te zijn, dat is altijd over zodra ongi doorbreekt.. Mocht ik toch ongi worden gelukkig wel weer normale lengte vd cyclus.. Al vraag ik me dan toch af of er vorige mnd niet iets heeft gezeten, omdat ik toen ruim 4 dgn overtijd was.. Ach ja, zullen we nooit weten.. Even geduld hebben nog maar...
He meiden, Vandaag mn NOD, maar nog niks te bekennen!! Wel buikpijn, dus ik verwacht het ieder moment! Als het vannacht niks is, dan doe ik morgen een testje.... blijft toch spannend! Grts jufaman
1. 2. 3. 4.Totaal 1 dame. -Mama van 2 kids ( 1e overleden) nu voor 3e kindje. 5. Totaal 2 dames - Butterfly78, 4e ronde, 1e kindje (deze keer met ovulatietest) - Xuxa (1e ronde, 1e kindje) 6. Totaal 1 dame - Esje1981, 2e ronde, 3e kindje 7. 8. 9. 10. 11. totaal 1 dame - xxflowerxx (ronde 11, 1e kindje) 12. 13.totaal 1 dame -Be happy (3e ronde, 1e kindje) 14. Totaal 1 dame - Jufaman81 (10e ronde, 1e kindje) 15. Totaal 5 dames - Diana75 (12e ronde, 1e kindje) - Leo85 (10e ronde, 1e kindje) - Cybi (1ste ronde na MK totaal 2de ronde, 2e kindje) - Katja24 (1e ronde, 1e kindje) - LadyW (2e ronde, 1e kindje) 16. Totaal 2 dames - Rosa5, (1e ronde, 5e kindje) - MamavanDaan (3e ronde na MK totaal 4e ronde, 2e kindje) 17. Totaal 1 dame - Toekan (1e ronde, 1e kindje) 18. 19. Totaal 3 dames - Lizzy14, (12e ronde, 1e kindje) - Marja poortman (4e ronde, 3e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) 20.Totaal 1 dame - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. Totaal 1 dame - Lovelybabe (8e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. Totaal 1 dame - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29. 30. Totaal 1 dame. - Mamavand 3e ronde (na partiële mola zwangerschap), 2e kindje. Totaal aantal dames: 23 1 Zwanger .. 2 Ongesteld ..Negatieve test ..Twijfeltest ..MMM 1Vlinder Mezelf op rood gezet, vanochtend ongi geworden!
1. 2. 3. 4.Totaal 1 dame. -Mama van 2 kids ( 1e overleden) nu voor 3e kindje. 5. Totaal 2 dames - Butterfly78, 4e ronde, 1e kindje (deze keer met ovulatietest) - Xuxa (1e ronde, 1e kindje) 6. Totaal 1 dame - Esje1981, 2e ronde, 3e kindje 7. 8. 9. 10. 11. totaal 1 dame - xxflowerxx (ronde 11, 1e kindje) 12. 13.totaal 1 dame -Be happy (3e ronde, 1e kindje) 14. Totaal 1 dame - Jufaman81 (10e ronde, 1e kindje) 15. Totaal 5 dames - Diana75 (12e ronde, 1e kindje) - Leo85 (10e ronde, 1e kindje) - Cybi (1ste ronde na MK totaal 2de ronde, 2e kindje) - Katja24 (1e ronde, 1e kindje) - LadyW (2e ronde, 1e kindje) 16. Totaal 2 dames - Rosa5, (1e ronde, 5e kindje) - MamavanDaan (3e ronde na MK totaal 4e ronde, 2e kindje) 17. Totaal 1 dame - Toekan (1e ronde, 1e kindje) 18. 19. Totaal 3 dames - Lizzy14, (12e ronde, 1e kindje) - Marja poortman (4e ronde, 3e kindje) - Kayke (4e ronde, 1e kindje) 20.Totaal 1 dame - Kelly (3e ronde, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. Totaal 1 dame - Lovelybabe (8e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. Totaal 1 dame - 1981 (7e ronde, 1e kindje) 29. 30. Totaal 1 dame. - Mamavand 3e ronde (na partiële mola zwangerschap), 2e kindje. Totaal aantal dames: 23 1 Zwanger .. 3 Ongesteld ..Negatieve test ..Twijfeltest ..MMM 1Vlinder Heb mezelf helaas ook op rood gezet...ben vanmorgen plots ongesteld geworden.
Hoi meiden, Vanmorgen tempen en mij mijn temp was gestegen van 36.7 naar 36.9!!! Ik helemaal blij!! Toen ik later naar de wc ging werd ik ineens ongesteld! Hoge temp en ongi, normaal moet mijn temp dan toch dalen?? Snap er niets van hoor! Baal enorm want ik had zó gehoopt dat het nu eens zou gaan lukken...ben er erg verdrietig van. Even een baaldag en dan weer fris de volgende ronde in. Moet het vertrouwen houden dat het ooit gaat lukken, toch?! Pff...moest dit effe kwijt. Mijn lief is naar het werk en weet het nog niet... Liefs D.
Balen Diana! Hopelijk volgende ronde beter! Hier ook ongi wist het eigenlijk al omdat ik gister bruine afscheiding had.. Maar blijft toch zwaar vervelend.. Had zo gehoopt dat het dit jaar zou lukken, maar ja.. Nog 1 kansje in december.. Kan iemand mij op rood zetten? Lukt niet op mobiel..
Heej meiden, Ik ben helaas vannacht ongi geworden! Pffff, heb wel ff een baaldag zeg.... Maar we gaan maar gewoon verder met ronde 11! Er zit niks anders op! Grts jufaman
In plaats van morgen allemaal roze te testen zijn we vanochtend allemaal ongi geworden?? Hopelijk wordt december een roze maand!!