NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. 2. 3. 4. 5. Huismus 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 1 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------------------------- Zo, ik trap wel af voor de lijst van 1-15 oktober!! Lekker op tijd zullen we maar zeggen.. Vandaag helaas ongi geworden, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hopelijk wordt deze ronde beloond met een brusje voor ons kleine prinsesje, het zou toch een mooi verjaardagscadeautje zijn. Dames, heel veel succes allemaal! Liefs Huismus
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. 2. 3. 4. 5. Huismus (2e ronde, 2e kindje) 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 1 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------------------------- Wel erg rustig hier, in m'n eentje.. Heb mezelf even aangepast.. m'n cyclus is namelijk nog een beetje van slag sinds ik gestopt ben met de pil, daardoor waarschijnlijk m'n ei gemist vorige maand..
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. 3. 4. 5. Huismus (2e ronde, 2e kindje) 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 2 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------------------------- Ik doe ook vast mee hoor! Vandaag ongesteld geworden! Twee pendels voor oktober, ik ben benieuwd!
Aah gelukkg, ik begon me al eenzaam te voelen. Ik ben gisteren ongi geworden en heb nu een cyclus van gemiddeld 33/34 dagen. 8 oktober wordt ons dochtertje 2 jaar, dus we hopen op een dubbel feestje! Oktober wordt vast een goeie maand voor ons!
Hey meiden, ik join ook gezellig Knal je me er ff bij Huismus? 3 okt is de dag voor mijn positest Ik ben vandaag spontaan ongie geworden na 31 dagen dus die hou ik nu ook maar aan voor de volgende ronde. Ovutestjes zijn besteld dus Sassie is er klaar voor
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. 3. Sasya (4e ronde, 1e kindje) 4. 5. Huismus (2e ronde, 2e kindje) 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 3 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------------------------- @ Sasya; Done! Enne.. we gaan ervoor he!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. 3. Sasya (4e ronde, 1e kindje) 4. Roozjuh (1e kindje, ronde 4) 5. Huismus (2e ronde, 2e kindje) 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 4 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven ----------------------------------------------------------------------------------------------- mezelf op 4oktober gezet. Dan ga ik uit van een cyclus van 32 dagen. Werd 2weken eerder ongi dan verwacht dus ben benieuwd wat deze ronde mij te wachten staat
Huismus: ik voel het aan, deze ronde ga jij op roze Je meisje word 2jaar, dit is je 2de ronde voor je 2de kindje. Ja dit gaat m worden
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. 3. Sasya (4e ronde, 1e kindje) 4. Roozjuh (1e kindje, ronde 4) 5. Huismus (2e ronde, 2e kindje) 6. 7. Tayaro (2e ronde, 2e kindje) 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 5 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Ik doe ook mee!!
Goedemiddag Dames Wat een rust nog hier he, dus tijd daar wat aan te doen Hebben jullie een leuk weekend gehad? Nog leuke dingen gedaan? Wij hadden zaterdag een verjaardag en dus na vriendlief zijn werk op naar Tilburg en s'avonds weer lekker naar huis want ik had niet zo een zin te blijven slapen. Gister lekker gerelaxed en s'avonds een borrel gepakt en lekker gegamed. Het was alleen 1 borrel te veel want ik werd met een kater wakker ik ben voorlopig dus weer genezen! Fijne maandag meiden!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. 3. Sasya (4e ronde, 1e kindje) 4. Roozjuh (1e kindje, ronde 4) 5. Huismus (2e ronde, 2e kindje) 6. 7. 8. 9. tulip (1e ronde, 2e kindje) 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 4 Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven Ik heb mijzelf er ook bijgezet. Ik heb vorige week mn eerste echte menstruatie gehad na het stoppen met de pil. Die kwam na 38 dagen, niet verkeerd voor mij. Ik weet dus niet of het weer zo gaat, maar ben even van 38 dagen uit gegaan, dan zal mijn nod op 9 oktober zijn. Ik verwacht nog wel een paar rondes mee te gaan hoor
welkom tulip! Sasya: klinkt als een leuk weekend met wat borrels erbij Alleen jammer van die kater dan weer haha Mijn weekend was lekker gevuld. Had zaterdag een verjaardag van mn zus, was lekker laat geworden (voor mijn doen dan) was om 22.30 pas thuis. Normaal ga ik om 21.00 al weg. Gister verjaardag van mn stiefmoeder, ook weer pas 23.00 thuis. Zoonlief is bij hun blijven slapen dus die kwam vanmorge weer fris en fruitig thuis Vanmorge heeft mn manlief vrij kunnen krijgen voor eind deze maand. Dus dan gaan we lekker even midweekje weg. Deze week begonnen met mn nieuwe baantje Heb 2jaar lang thuis gezeten bij mn kleine boef en nu toch maar weer wat kleine uurtjes werken. Klein beginnen. Ik pas 2x per week op de kids van de buren. tussen de middag en na school ook nog eventjes. Vandaag begonnen en was ook hun eerste dag op school dus voor hun dubbel spannend
leuk!! Als gastouder of gewoon zwart. Wel een ideale manier om wat bij te verdienen he??? Hier een leuk weekend. Vrijdagochtend gewerkt en s middags lekker thuis met het zwembadje gespeeld. s avonds met zn drietjes naar de stad en een nieuwe spiegelreflexcamera gekocht. Zaterdag een dagje strand gehad en ben ik s avonds met 2 vriendinnnen uit eten geweest. Gister een lekker dagje thuis, niks bijzonders gedaan.