hallo, mijn menstruatie is begonnen vrijdag 21 september (2 dagen eerder dan verwacht) het was 2 dagen hevig en 1 dag licht en vanaf maandag tot en met vandaag had ik enkel spotting , wat ook geleidelijk aan lichter werd. nu heb ik deze avond , bij het afvegen , rekbaar slijm ontdekt .ik vraag me dus af wat dat zou kunnen zijn ? . zijn er nog vrouwen dit meegemaakt hebben? en wat is jullie ervaring hiermee? . ik ga zeker naar de gynaecoloog , heb een afspraak voor 8 oktober (kon niet sneller ), en ga het hem dan ook voorleggen.en oja had deze middag enkele hele licht steekjes rond mijn tepels. alvast bedankt voor jullie antwoord. mvg sylvani
Ik heb dat ook regelmatig hoor. Maar dan wordt het weer minder en dan met mijn ei sprong is het ineens echt veel meer. Waarom ga je naar de gyn al ik vragen mag?
bedankt voor je snelle antwoord. bij mij is het , zover ik weet, de eerste keer. witverlies heb ik wel regelmatig na ms maar rekbaar slijm niet. 'k ga naar de gynaecoloog voor een jaarlijks uitstrijkje en om even te zien of alles nog oke is daar vanbinnen het grappige is dat ik deze middag bel voor een afspraak en pas vanavond dat rekbaar slijm ontdek . kon dat rekbaar slijm nu niet eerder komen , dan had ik het al kunnen zeggen aan de tel.
dat rekbaar slijm heeft inderdaad maar 1 dag geduurt maar nu heb ik heel veel , meer dan normaal, witte afscheiding. dit had ik ook al voor mijn menstruatie.het is plakkerig en ,doorzichtig, wit.soms voel ik het er echt uit lopen. 'k vraag me toch af wat dat zou kunnen zijn .