Wachtbankje praat plek

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nancydierengek, 25 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Jaa ik hou ook rekening met teleurstelling.. ma ik denk steeds vaker nou dit kan toch niet anders???

Nee hoop ook dat je het noooit hoeft mee te maken!
    Ik had ook nooit verwacht een miskraam te krijgen. Je weet dat het kan. Maar als t dan toch echt gebeurt , verdwijnt de grond onder je voeten.

We hebben wel vakantie, maar zijn superdruk in huis aan het klussen. En dat is de aankomende weken nog niet klaar haha wel een goeie afleiding.
    Vanmorgen was ik boven aan het opruimen en toen riep m'n man, ik ga even wat vragen want we hebben een probleem. Ze waren met leidingen bezig enz en nu bleek er 1 te lekken, dus moest toch maar iemand bij komen, ze hebben een gat in de muur gemaakt naar de douche toe... ik ging verder met opruimen, en er overviel mij z'n naar gevoel.. kon ineens wel huilen.. dat gevoel heb ik nog steeds... vind het allemaal niet meer leuk... terwijl ik normaal best nuchter ben en vooral nu we vakantie hebben, hebben we geen haast.. maar zit er helemaal doorheen.
    Verder ben ik heel veel moe... en heb ik volgens mij geen tot bijna geen afscheiding. Terwijl ik altijd best veel afscheiding heb! Was bij de zwangerschap in februari ook .. had toen ook geen afscheiding.

Wauw knap hoor! Tis dat m'n zoon geen zin had in de action.. heb dus geen test gekocht haha want dan ga ik gelijk testen, en dat wil ik niet.... ik wil maandag testen als de menstruatie uit blijft... ma dan moek wel uit de buurt blijven van de action haha
    Ik heb net ff zitten huilen bij m'n man haha

Zijn jullie voor eerste kindje bezig?

Dat met je borsten is wel gek, zoiets kan je toch niet inbeelden?!
    Zou leuk zijn als we tegelijk oplopen!

2. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Hallo dames, kom zomaar binnenvallen. Maar ook ik zit nu op het wachtbankje! We praten er al een tijdje over, maar zijn er niet echt mee bezig. We laten het gewoon zijn gang gaan. Toevallig voor het weekend gebeurde het "spontaan" eerste ronde voor eerste kindje. Paar uur na de seks kreeg ik pijn in mijn onderbuik aan de linkse kant. Dit heb ik bijna elke maand wel, rond dezelfde week dus misschien ovulatiepijn? Ik moet gokken want ik weet het niet zeker, maar zit nu rond de dpo 5. Gisteren had ik heel de dag een zeurende buikpijn, vanochtend rond half 4 lichte steken in mijn onderbuik en nu heb ik ook rugpijn. Geen idee wat ik er van moet denken, lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden. :p Ik probeer er niet te veel aan te denken om teleurstelling te voorkomen..maar dat is toch wel heel moeilijk.

3. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Heb je regelmatige cyclus?
    Zou zomaar kunnen zijn dat het je eisprong is geweest.
    Mijn ei sprong deed deze maand erg veel pijn! Lag er krom van!

Ik moet morgen naar de action.... Oh Ooh....

SapphireXxX vindt dit leuk.
  4. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @MamaMandje Ja, ik heb een regelmatige cyclus. Ik moet 4 september weer ongesteld worden.

5. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Spannend! Duurt nog even..
    Hou je ons op de hoogte?

6. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Ja, nog even wachten! Ik hou jullie op de hoogte.

7. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    MamaMandje:
    Ik en mijn vriend zijn idd bezig voor ons eerste kindje.
    Ow jee ga je morgen naar de action toe haha.
    Dan is de verleiding groot om een test te halen.
    Stiekum zou ik ook wel willen testen al.
    Maar hou me in en wacht het weekend af.

SapphireXxX:
    Hoi gezellig dat je mee komt kletsen.
    Ik hoop voor je dat het meteen raak is.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Dag allemaal!! Ik zit in ronde 2 voor onze 2e. Ik gebruik clomid. Op 50 mg laaange cyclus dus nu 100 mg. Ik hwb ovutestem gedaan en zit nu 7dpo als het allemaal klopt... Spannend dus!! Voel van alles maar qeet dondersgoed dat dat meestal niks zegt! Dus ik wacht af. "gelukkig" moet ik t weekend en maandag en dinsdag werken, dus ga pas woensdag testen. Voor mn werk testen is ook niks, kan echt niet werken als t positief zou zijn haha.
    Ik ben heel benieuwd, hoop snel zwanger te zijn! Clomid is rottig spul

9. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @Nancydierengek Ja hoop het ook! De eerste paar dagen was ik er flink mee bezig, maar begin van de week niet meer. Druk met andere dingen :p. Dat is maar beter ook.

Welkom @Ukkie1, spannend voor je! Ik ben nog maar een groentje alles is nieuw voor me, had nog niet van Clomid gehoord dus even opgezocht..pff Hoop voor je dat je snel zwanger bent.

10. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi Ukkie1 ook welkom! Echt irritant idd al die gevoelens in je lijf. Ik let daar ook vreselijk op. Kan er niks aan doen gaat vanzelf.
    Hoop voor je dat je ook snel in verwachting bent. Leuk ook voor je andere kind een broertje of zusje erbij.

Zo had ik zelf vandaag even twee keer een vlaag van een gevoel wat op een opkomende ongi lijkt. :( Dus ben bang dat ik gewoon weer ongi ga worden. Nou ja afwachten of ik ook echt ongi word. Maar mijn hoop hier door is al flink weg. :( Ook had ik vandaag twee gemene steken bij mijn navel aan de linker kant. Pfff raar lichaam.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @Nancydierengek Spannend! Hoop voor je dat je nod weg blijft! Ik heb deze week echt allemaal symptomen dat lijkt op ongesteld worden, maar dat is pas over 11 dagen (of hopelijk juist niet).. Ik zeg ook raar lichaam! :p

12. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Jap ben naar de action geweest! en heb getest.. je raad t al.. negatief... Magoed moet nog paar daagjes...
    Ik heb de klachten deze maand anders als voorgaande maanden.
    Gister avond krom gelegen van pijn in mijn lies. Vandaag waren we thuis aan klussen enz en elke keer na beetje inspanning was ik misselijk en moest ik echt ff bijkomen.. misselijkheid kwam met vlagen. En nu heb ik ook pijn in beide liezen.. lig nog niet krom, maar komt in de buurt.. tijdens de seks deed t ook z'n zeer! En ik heb heel wat blauwe aders over m'n borst.. elke keer denk ik nee dit kan niet, ben ik zwanger? Nee word gewoon ongesteld. Vind t deze maand erg lastig...
    na de test had ik m'n gedachtes gezet op ik zal wel ongie worden.. en toch al die pijntjes.. m'n tepels zijn ook wat gevoelig... nog steeds geen tot weinig afscheiding , ohja en ik heb momenten dat ik ineens heel down ben en wil huuln!

Gezellig dat er meer bij komen om te kletsen!
    Wij hopen snel zwanger te zijn. Zal dan onze 3e zwangerschap zijn die hopelijk goed afloopt voor een 2e kindje. Whaaaaa wat duurt dit lang!!

Ja je lichaam kan je aardig bezig houden. Ik heb mezelf afgelopen maanden echt heel erg voor de gek gehouden. Met spugen voor Nod enz en toch ongie worden. Deze maand voel ik die kwaaltjes eigenlijk niet. Maar steekjes bij je navel zou je haast nog denken.. nog 3 nachtjes tot zondag! Knap hoor dat je vol kan houden niet te testen.

13. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    SapphireXxX: Ow ik had dat ook zo erg in mijn eerste ronde toen voelde ik echt werkelijk alles. Ik dacht toen is meteen eerste ronde raak. Ik voelde mij anders buik opgezet had zelfs overgegeven steken in mijn lies hoofdpijn enz. Ik was toen zo teleurgesteld dat het niet raak was. Maar nu ik hier op het forum zit lees ik niks anders dan dat heel veel mensen dik 1 jaar bezig zijn voor ze zwanger raken. Ik wil je niet ontmoedigen maar beschermen voor de teleurstelling. Maar aan de andere kant. Er zijn mensen met mazzel die wel de eerste ronde al zwanger raken. Of binnen 1 jaar. Maar goed ik duim voor jou dat je mazzel hebt. ;)

MamaMandje: Misschien dat je dan te vroeg getest hebt en niet genoeg hcg nog in je urine hebt zitten. Als ik jou kwaaltjes allemaal hoor dan zou ik echt denken dat het raak is. Had je deze kwaaltjes ook met je andere kindje toen je daarvan zwanger was?

Ik zelf denk dat ik niet zwanger ben. Had vandaag dus last van ongi gevoel. Heb dat nu 3x gehad vandaag. :( en gek steeds na het plassen heb ik er even last van en dan is het gevoel weer weg. Verder heb ik nu ook last van wit afscheiding. Mijn hoop is al aardig weg. Maar ja aan de andere kant die twee steken bij mijn navel in de buurt die ik vandaag had was ook weer vreemd. En toen was ik er juist niet mee bezig was lekker aan het shoppen. Maar goed stel dat ik het weekend niet ongi word dan wil ik maandag ochtend een test doen. Ow dat wachten is echt vreselijk. Pffff. Ben blij dat ik hier met jullie kan kletsen. ;)

14. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Jaa die steken vind ik ook wel gek! En ongie gevoel hebben veel vrouwen aan begin van zwangerschap. Wil je natuurlijk njet te veel hoop geven. Maar geef de moed nog niet op.
    Ik heb ontzettende krampen. Maar ik kwam uit op bandenpijn via Google.. ma dat zegt natuurlijk niet dat dat het is....
    Bij mijn eerste zwangerschap zijn wij gestopt met de pil met de gedachte.. dat duurt wel 3-6 maand. Wel eisprong in de gaten gehouden. Niet mee bezig verder. Verwachte ook gewoon m'n ongie. 2 dagen lang steeds tampon in gehad zovan, t komt zo wel.. en 2 dagen overtijd was ik in de sportschool en werd ik heel even duizelig.. toen pas ging er een lampje branden haha thuis getest en ja hoor. Moest nog wel 2 testen extra doen om man lief te overtuigen haha. Toen was dus eerste keer. Ging daar deze x ook van uit hoor. Naar 3x dacht ik zoek t uit!! Niet mee bezig en hop zwanger. Had toen alleen geen afscheiding, verder geen kwaaltjes. Misschien omdat dat is uitgelopen op een miskraam.
    Nu veel pijntjes die ik nog niet heb gehad afgelopen maanden. Dus ik heb ook nog hoop. Ik snap niet als ik nu ongesteld zou worden.... nog even volhouden!

15. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Oh wat een mazzel heb je dan gehad zeg zo in 1x.
    Wel erg van je miskraam daarna toen je begon aan je tweede.
    Als ik in jou schoenen stond met al die kwaaltjes zou ik ook denken dat ik zwanger zou zijn. Helaas weet ik uit ervaring met mijn eigen dat mijn lichaam mij ook goed voor de gek kan houden. Maar goed we zijn niet allemaal het zelfde. Ik duim voor je mee.

Over mij zelf weer ik ga steeds meer denken dat het niet gelukt is. :(
    Ik werd vanochtend wakker en heb echt zo'n weeeig gevoel van onder.
    Dat is een bekent gevoel voor mij die ik normaal ook altijd krijg voor ik ongi word. :( Voel mij er nu al best rot door. Al ben ik nog geen ongi maar ik zit al weer in gedachte met weer een maand wachten.. :(

16. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Pff dat zou flink balen zijn!! :(
    Hoop t niet voor je!
    Mn kwaaltjes zijn vandaag tot nu toe nog niks.....
    De auto van mn vriendin zat onder de duiven poep en werd zooooo misselijk.. maja of je daar nou zwanger voor moet zijn :p

Mn pijnlijke liezen zijn op t moment weg.. had zostraks een druppel oud bloed bij t afvegen en net ook............
    Dusss ikmben bang dat ik mee ga naar volgende ronde.
    Of zou dit kunnen komen door de seks gister? Neeeh lijkt me niet....
    Zucht zucht zucht... ma net als elke maand denk ik goeie kans te hebben en heb ik mezelf idd voor de gek.

17. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Nu mn bh uit is, voel ik pas dat mn borsten erg veel zeurende pijn doen.
    En ik heb nu steeds steekjes aan linker kant van mn navel....

18. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Dat is juist zo irritant. Alles wat je merkt aan je lichaam. Zit het tussen onze oren of is het echt zo. Pfff.

Ik heb vandaag niet meer dat ongi gevoel gehad. Wel het gevoel van onder dat ik iets last heb van afscheiding.
    Morgen spannend dagje voor ons beiden worden we ongi of niet.

19. MamaMandje

22 okt 2013
    21
    4
    3
    Bij mij zit het denk ik tussen de oren. Nog steeds bruine afscheiding. In topje vn m'n tampon leek t rood te zijn.. dus de dijk zal vanacht wel breken!

20. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow nee :(
    Kan het geen innesteling zijn?
    Dat is ook bruine afscheiding lees ik altijd.
    Komt omdat het oud bloed is.
    Maar vaak is dat maar een beetje.

Deel Deze Pagina