Wachtbankje ronde 4!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loessje1987, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hier ook op het wachtbankje... ronde 4.
    Nod zou zondag zijn, maar heb al 3 dagen bruin/oranje/roze afscheiding en dat heb ik altijd voor mijn menstruatie.
    Denk dat die voor zondag wel doorbreekt :(

Maar toch... stille hoop dat ik toch positief mag testen!

2. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Oh Elfi wat spannend joh... Ik duim voor je hoor!! Ik heb mijn NOD de 22e dus heb nog ff;) dat bruin verlies heb ik ook altijd een kleine week voor mn menstruatie doorbreekt... Maar kan ook duiden op innesteling volgens mij... Hoop voor je dat het niet doorbreekt!

3. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Helaas hij is vanochtend doorgebroken...
    Op naar ronde 5 helaas!

Hopelijk is er bij jullie meer geluk deze ronde!

4. Kate1303

Kate1303 Lid

10 mrt 2015
    5
    0
    0
    Vandaag 7dpo,heel heel erg moe regelmatig stevige steken in mijn lies. Maar ja nu zullen we wel vanalles voelen zeker... ik weet niet of ik nu uberhaupt al iets zou kunnen voelen.

5. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ach Elfi wat balen joh... :( nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
    Ik hoop nog op roze te kunnen deze maand, anders gaan we samen voor ronde 5 ;)

6. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ja je bent niet de enige Kate haha :p je kan wel degelijk iets voelen, 7 DPO zit je rond je innesteling en die schijn je te kunnen voelen. Zodra het vruchtje is ingenesteld gaat je lichaam hcg aanmaken en kan je symptomen krijgen... bij de één is het eerder dan bij de ander...
    Nou laten we in ieder geval hopen op goed nieuws!
    Wanneer ga je testen?? Misschien kunnen we dezelfde dag testen,
    ik denk dat ik maandagochtend een eerste test ga wagen, heb een proefpakket van Zw&k, 3 ultra gevoelige tests!

7. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Ronde 6, 20 of 21 mrt nod. Voor het eerst ovulatietestjes gebruikt: 5 en 6 maart de sterkste streepjes maar geen positieve test. Nu na omowit ineens tuurstreepjes op de ovutestjes ( zegt niets, ik weet het...getest omdat ik 'bang' was voor een latere eisprong) Beetje krampjes, veel meer slapen en misselijk plus licht duizelig. Durf nog niets te hopen :p

Cyclus is gemiddeld 26 dagen.

Succes meiden! Ennuhm, volgens mij zie ik in je handtekening dat je zwanger bent @Deezz? Feli!

8. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Hoi ludde! Het kan zijn dat je je piek gemist hebt... de piek kan heel kort zijn volgens mij! Ik had een aantal dagen na mijn ei ook weer een streepje op een ovutest, was toen gewoon ff nieuwsgierig ;) hij was nog best donker maar niet positief... volgens mij schommelt je lh niveau tijdens je cyclus

9. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer!! Hopelijk ronde 5 raak voor je :)

10. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Hai Loessje1987!
    Je leest er inderdaad veel over :) ik zal ze niet verwarren met een zwangerschapstest hihi. Maar ik blijf m'n cyclus even in de gaten houden.
    Wat een gedoe hè, dat wachten. Ik wilde dat er een stipje was op je lichaam dat gloeide wanneer je zwanger was... Elke dag een beetje meer..en dat er verder geen risico's waren....ach ja, a girl can dream ;)

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier ronde 7 en vandaag 2 dpo schat mijn nod in op 25 maart .. nog een goede week geduld opbrengen dus ..

12. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wat hebben jullie veel gekletst.
    Is het jullie eerste kindje of tweede derde?
    Bij mijn zoontje was ik in ronde 4 zwanger, nu in ronde 5 voor een brusje.
    Hopelijk snel een positieve test allemaal.

13. Jettie17

Jettie17 Lid

19 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ook ik vind het wachten zoooo zwaar. Hier ronde 2 en NOD op 25 maart. Nog even....

14. Kate1303

Kate1303 Lid

10 mrt 2015
    5
    0
    0
    Hi Loesje,

Ik ga toch nog proberen te wachten om te testen tot woensdag. Ik ben bang dat het anders toch te vroeg is. Worden nog lange dagen. Ik heb er echt een goed gevoel bij. Mja ons lichaam kan ons voor de gek houden ... :) whaa. Hou me op de hoogte he! Xx

15. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Goed van je Kate!! Ik hou het niet vol hoor, zit er echt doorheen nu...
    Had last van bruin verlies aantal dagen terug wat meestal een voorbode is van mn menstruatie... Toen hield het opeens op en hoopte ik dat het een innesteling geweest was! Nu vanmorgen toch weer wat bruin bij het vegen! Wordt er gek van , echt waar... Snap niets van mn lijf :(
    Heb verder niet echt duidelijk ongikrampjes, die heb ik meestal wel bij bruin verlies.
    En af en toe wat steekjes in mn onderbuik... Haat aan het wachtbankje en mijn onzekerheid! :p

Ohja ik zit nu 6/7 dagen voor NOD

16. Kate1303

Kate1303 Lid

10 mrt 2015
    5
    0
    0
    Hi Loessje,

Dat is toch veel te vroeg om NOD te kunnen zijn denk ik dan? Dat klinkt echt meer als een innesteling :). De gyn had mij nog een doorverwijzing gegeven voor een bloedtest om te controleren of alles ok was (cmv, toxoplasmose ) en HCG stond er ook op aangeduid. Dus ik denk dat ik vandaag eens langs het labo ga om te laten prikken zo toevallig zo :).

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hallo dames,

Ben de tel van de rondes kwijt ;) maar lang genoeg bezig om de frustratie te kennen. Vorige maand een vroege miskraam gehad :(
    Maar nu misschien toch al positief nieuws.

20 maart is m'n NOD. Heb vanmorgen een early test gedaan en zag een heeeeeeel licht plusje. Dat was de vorige keer ook zo. Toen 2 dagen later een bloedtest gedaan en daar bleek m'n HCG licht verhoogd. Hoop eind van de week toch een echte positieve test in handen te hebben...
    Ik zit dus gezellig bij jullie op het wachtbankje.
    Ondertussen last van krampjes en steekjes, snel moe en koud en sinds gister ook pijnlijke borsten.
    Dus zou het? Of toch niet...

18. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat je snel een knaltest hebt sterretje!

Kate, ik heb van zwanger&kids zo'n proefpakketje van 3 ultra gevoelige testen... die zou je 6 dagen voor je nod kunnen gebruiken :(
    sinds gisteren ochtend geen bruin meer gezien, test vanmorgen was negatief...
    nu sinds vanmorgen wat opgeblazen gevoel en nog steeds die steekjes :(
    borsten iets gevoeliger dan normaal en ben ook al 2 dagen winderig haha sorry, lekker fris! maar daar heb ik dus normaal niet zo last van :D;)

19. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Mijn eerste :D mn vriend heeft al een zoontje van 4 :)

20. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik zit ook op de wachtbank! Mijn nod was 14 maart en me eisprong op dag 14. Ben eigenlijk overtijd.. Maar was in januari pas op dag 33 ongesteld geworden maar weet niet wanneer me eisprong toen was ben zenuwachtig. Maar aan de ene kant weet ik dat ik ongesteld word want heb buikpijn:(

Deel Deze Pagina