Wat herkenbaar.. Vorige cyclus verliep vreemd. Ovu op 31/7 (12e dag cyclus) een helse vakantie gehad door 2 inbraken en 1 poging tot.. (Veel stress van) vervolgens op 11/8 ongi (23e dag) Nieuwe poging: 11/8 ongi, 24/8 of 25/8 ovu (test zwaar positief op 24/8) gisteravond gemene steken in/bij baarmoeder gevoeld, moeilijk naar de toilet, verminderde eetlust, dikke "crème"afscheiding gaat sinds vandaag over in iets dunnere witte afscheiding en steekjes in mijn onderbuik. Nu op 5DPO, wat is het spannend.. Wanneer zouden jullie testen? Zijn er meer vrouwen met deze "klachten"? Ben benieuwd!!
Ik ook weer op het wachtbankje. Heb vorig weekend positieve ovolatietest gehad en afgelopen donderdag weer?! Ik weet niet goed wat dat betekend, maar goed. we wachten af. 11 september pas testen...
Hmmm echt? 13 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Vorig weekend ovuleren zou dus best snel daarna zijn voor mij. Maar goed na miskraam in juli is mijn lichaam misschien nog een beetje ontregeld ofzo... Ik wacht maar rustig af Hoe dan ook 10/11 september pas testen.
Ik zit ook vandaag op 4 dpo en inderdaad ook al testdrang haha 8 september is mijn nod. Ik voel nog niet iets speciaals alleen steekjes in m'n buik af en toe. Verder niks. Dit is mijn 4e ronde. Echt spannend!!
Dit is mijn 3e serieuze ronde. Mijn NOD is 11 september. Ik voel ook nog niks maar ben gewoon super nieuwsgierig
Ja het duurt allemaal zo lang haha ik hoop het zo erg dat het gelukt is. We hebben flink plezier gehad vorige week elke dag, randje gefietst met benen de lucht in hahaha dus wie weet.
11 dpo nu en test is omowit Mooie tuurtjes zoals ik hier wel eens zie wil ik ook wel haha. Of mijn NOD word een WOD (wel ongesteldheid dag)
Eten niet, en alcohol drink ik toch al bijna nooit dus dat is ook geen probleem om niet te drinken . Mocht het pas over een jaar raak zijn dan heb ik elke maand voor niks 2 weken op m'n eten gelet, en de eerste paar weken heb je toch nog geen bloedband met je kindje. Wel slik ik al vanaf het begin folium zuur
Ik drink geen alcohol. En ik slik foliumzuur. Verder hou ik er niet echt rekening mee. Ik zit ook al te bedenken wanneer ik ga testen.
Nou volgens mij is mijn cyclus 26 dagen ipv 28 deze maand, veeg net wat rozig af Met 26 dagen cyclus zou ik morgen dan ongi worden. Nu hebben we die dagen wel geklust maar denk als ik nu rozig af veeg het niet gelukt is.
Nee. Dalijk duurt het nog heel lang. Daarnaast is het pas vanaf 6wk dat het kindje ook is gekoppeld aan je bloedbaan zegmaar. Roken doe ik niet en drinken met mate. Als ik een positieve test heb stop ik uiteraard direct