Vandaag was mn nod. En heb niets gezien. Wel het gevoel alsof t nog gaat komen. Was t er maar al, dan had ik duidelijkheid. De meesten hebben testdrang en ik heb testangst. Elke keer die omo witte testen! Ik krijg er nachtmerries van mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn zal ik toch maar een proberen!
hier ook op het wachtbankje (denk ik) gisteren ochtend een ovu knaltest en we zijn druk aan het klussen en vanavond nog een keer maar ik denk dat het wachten al wel is ingegaan... NOD 18 of 20 september. succes allemaal! spannend! lfs, Dorri
Lieve reactie, thanks!! Hopelijk blijft alles goed gaan, zondag ga ik een cb test doen en als deze ook positief is dan ben ik echt super blij!! Nu nog even voorzichtig positief zijn
Hoi Dorri, dan gaan we echt gelijk op. Had gister ook een knaltest. Wilde eigenlijk deze maand niet meer testen, had er nog 1 over. Ik voelde weer de bekende pijn en toen ik testte was deze dus knalpositief. In ken mijn lichaam inmiddels heel goed. Had al wel 2 dagen slijm en vandaag niet meer. Voel weer die branderige pijn, dus denk dat het vandaag gaat springen.
He meis, ik zet net een reactie in het NOD topic Ik heb vandaag al de hele dag ovulatiepijn en begin van de middag dus duidelijk vruchtbaar slijm! Ik denk dat ei ieder moment kan springen dus of misschien al gesprongen is?! Hoe dan ook vanavond nog even heerlijk klussen met mn manlief en maar hooen dat t raak zal zijn!! Ook voor jou natuurlijk ) Lfs, Dorri