Ik denk dat ik me ook toe ga voegen Ik verwacht mijn NOD tussen 14-19 sept. Ik vind het wachten tot de menstruatie vervelend, en erg lang duren. Maar ik voel me dan toch ook wel onwijs schuldig naar anderen toe, omdat ik pas in ronde 1 zit. En, ook een beetje dubbel. Ik ben negatief en positief. Ik hoop teveel en ik wil niet teveel hopen... Verwarrend
Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden! Maar ik voelde het ook wel een beetje aankomen! Verder naar de volgende ronde!
Dankje!! Hoop echt dat het goed gaat, jullie horen het zondag!!! Ben nog voorzichtig positief, heel spannend.. Wanneer ga je testen?? Hoop positief voor je!!
Hallo Hier ook op wacht bankje. Bezig in ronde 3 voor 2e kindje. Heb weinig last vd kwaaltjes die ik de vorige 2 keer had voor mijn ongi. Mijn nod is 10 september, maar uitgaande vd 2 vorige keren waar ik een cyclus had van 26 dagen zou deze al 8 september hebben. Pff gelukkig wel gezellige drukke dagen voor de boeg..maar kan t niet loslaten
Oké lastig is dat he?! Ik kan het nog maar moeilijk geloven dat het nu al gelukt is.. Vanmorgen (11dpo) nog een test gedaan en hij blijft positief. Door de "klachtjes" die ik had, had ik zo'n sterk gevoel van zwanger zijn met in t achterhoofd of houdt m'n lichaam me zooo voor de gek??? Dat ik getest heb 😃 9 - 10 - 11DPO op rij 😃 zou het dan echt goed gaan?!
Spannend Ingrid! Nog even afwachten dus. Ik ben vandaag 8 DPO (of 6). Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, het is echt een gok. Ik vind de tijd redelijk snel gaan. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 8 dpo (achteraf 6) negatief, deze keer kan ik mij beter bedwingen.
Gefeliciteerd Ingridw Even een vraagje, vanaf wanneer testen jullie meestal/vanaf hoeveel dagen dpo is het zinnig om te testen?
Thanks!! Ik heb vanaf 9dpo getest, zojuist nog een CB test gehaald voor de zekerheid en deze geeft het ook aan 😃😃😃
Ik ga helemaal niet testen, hoop ik.... Zit nu ook al op het wachtbankje. Woensdagavond knallende test gehad, dus ei is waarschijnlijk al gesprongen. Ik blijf toch die pijn houden aan mijn eierstokken. SOms links en dan weer rechts.... Dus ik ga nergens vanuit.
hier hetzelfde Mariam1978, alleen had ik mijn knaller op woensdagochtend! pffffffffff hoe gaan we deze twee weken doorkomen zonder onszelf helemaal gek te maken? ik ga er maar 's een goed boek bijpakken oid lfs, Dorri
o wat heerlijk voor je! die Clear Blue is toch altijd wel een soort van overwinning als die positief is! van harte meid! het is echt echt echt zo! lfs, Dorri
Ik heb volgende week vrijdag afspraak met gynaecoloog. Ik wil eerst zeker weten dat er niets mis is met mijn eisprong en eileiders. Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt
En weer een dag dichterbij. Ik hou het goed vol. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik rond deze tijd al getest. Haha.
Ja klopt! Ik dacht haal toch maar ff een CB. 😃 Super blij!! 😃😃😃😃 Hopelijk voor jou ook snel roze!!