Wachtbankje, symptomen: grieperig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Magnolia83, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Ja wij ook voor de 1e. Vind het zo spannend en ik herken idd wat je zegt over van allerlei symptomen. Ik had dat de vorige maand ook elke keer, maar nu voel ik me echt anders. Zo futloos, rare buik etc dat had ik de vorige maanden niet.
    Wanneer ga jij testen?

2. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Ik had voor mijn NOD steken in mijn buik en ik had het dagen erg koud! Verder werd mijn afscheiding minder. Meer symptomen had ik niet. Ik vond de koffie wel steeds meer stinken.

3. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    ik heb gisteren getest, had geen geduld meer, maar die was natuurlijk negatief!
    Ik denk dat ik morgen kruidvat 2v5 ga halen en dan de eerste test ook gelijk doe... en anders zaterdag :)

jij?

4. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    haha ik had gisteravond het idee dat ik onze kattenbak rook, maar ik was boven in de slaapkamer terwijl de bak beneden staat en we houden em altijd goed schoon, ook zoiets geks! Maar kan ook wel tussen mn oren zitten hoor ;)

5. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Vanochtend en net onwijze jankbui gehad😭 Blehg voel me echt rot. Me geur is nog niet sterker geworden.... Misschien komt dit nog

6. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ah dat is rot :( ik had net ook ff een pestbui hoor haha... Maar nu aan t werk dus even afleiding :)

7. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Nou het is bij mij denk ik klaar voor deze maand.. Vanmorgen weer bruinverlies! :'( nog wel met vlagen misselijk, soms best erg maar ik ga niet meer hopen want ik maak mezelf alleen maar gek!

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen dames!
    Met zijn allen ziek, gezellig! :)

Loessje: ik had de eerste vier maanden na hormonen anticonceptie tussen de eisprong en menstruatie enorm last van misselijkheid. Na de eerste miskraam was het weg en na de tweede miskraam is dat weer terug. Hopeloos.

Hoe is het met alle dames vandaag?

9. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Voor mij is de misselijkheid iets nieuws, maar ik ga er gewoon van uit dat we weer een ronde verder zijn ;)

10. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds hetzelfde als de afgelopen dagen. Weer slecht geslapen( terwijl ik hartstikke moe ben) misselijk en buikpijn. Vandaag ook erge lage rugpijn erbij. Gelukkig geen huilbuien meer gehad. Ik ga straks ff naar een vriendinnetje toe die een kleine heeft van 11 weekjes. heb er ontzettend veel zin in, maar toch geen puf om te gaan, maar ga toch Ff kroelen met mijn kleine moppie en ff mijn gedachten verzetten.

Zijn jullie in de loop van de dag ook zo moe? Ik sta al moe op hoor maar ik heb vakantie en ging gisteren gewoon even op visite bij mijn moeder heen en weer op de scooter. En was bij thuiskomst zooooo moe alsof ik de marathon had gelopen. Tegen de avond zakte de vermoeidheid weer wat weg.

OW @loesje1987
    Die misselijkheid is toch wel raar hoor. Ga nog steeds voor je duimen!

11. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Goedemorgen alle zwak-ziek-misselijken!
    Hier nog volop griep. Vandaag maar thuis gebleven en nu met dekentje op de bank, om me heen een berg van volgesnotterde zakdoekjes.
    Ik kan dit toch echt alleen als griep duiden; dit kan onmogelijk een zwangerschaps teken zijn :(

Ik heb ergens wel gelezen dat het misschien juist goed zou zijn om ziek te zijn na de ovulatie omdat de innesteling dan meer kans zou hebben?
    Zal wel weer een bakerpraatje zijn maar he, hoop doet leven ;)

Sterkte met de malaise dames! We blijven hopen op roooooooze!

12. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    @hanna83 beterschap hoor. Dat klinkt inderdaad echt als griep.

Ik kan me niet voorstellen dat ik griep heb want dat had ik vorige week. Zere keel snotverkouden etc. Dit voelt echt heel anders. Nog een paar daagjes afwachten tot mijn nod. En anders ga ik testen. Hoop natuurlijk dat ik kan gaan testen😊

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi dames! Hier doodmoe, opgezette keel, pijn in mijn rug en onderbuik. En............
    Ik kon me niet inhouden.

14. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Ik zie een streepje!

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dank je! Maar ik ga nog nergens van uit na twee miskramen. Eerst maar eens deze week doorkomen zonder bloedingen en dan tot een kloppend hartje. Oh wat eng weer.

16. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    @magnolia83

Ik zie ook een voorzichtig streepje, maar snap dat je nog niet echt blij kan zijn! Is je nod al geweest? Of zit het er nog aan te komen?

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Vermoedelijke Nod dinsdag.

18. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oh Magnolia wat spannend! Voorzichtige gefeliciteerd, ik hoop op een mooie plakkerd voor je! Heftig hoor die miskramen...

Hier weer een beetje minder grieperig, wel nog snotterig, keelpijn en moemoemoe. Ik heb besloten dat ik zondag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik heb zondagmiddag met vriendinnen afgesproken, dan kan ik misschien een wijntje drinken...

Maar nogmaals gefeliciteerd Magnolia, probeer ervan te genieten!

19. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Oehhhh Magnolia! Ik neem alles terug!
    Gefeliciteerd meid! Voor 4 dagen voor nod best een duidelijke test!

20. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Nadat ik gisterenmiddag boodschappen heb gedaan ben ik ingestort. Erge buikpijn kotsmisselijk en flink huilen. Heel de avond het een warme kruik op mijn buik gezeten dit hielp niet en vanochtend een test gedaan............ En hij gaf aan dat ik niet zwanger ben. Snap er niks meer van😔😔😔😔

Deel Deze Pagina