Hier sliep ik eerst ook slecht maar nu slaap ik de laatste 2 dagen heel vast en hele rare dromen steeds! Ook nog steeds hoofdpijn en constant opvliegers/gloeiende wangen.. pfff was het maar vast zaterdag Veel te spannend allemaal dit
@roodwit: Spannend allemaal he.. ik heb t weekend wel hele levendige dromen gehad nja meer nachtmerries eigenlijk. Ik zie dat we allebei zondag onze nod hebben. Ga jij zaterdag testen? Ik twijfel nog
Ik hoor wel vaker van begin zwangere dames dat ze nare dromen hebben. Weet niet hoe dat een verband heeft ahaha, maar success jullie allemaal !
Ja ik heb donderdag of zondag mijn nod. . Weet het niet zeker. Maar ik heb altijd 1 dag voor mijn menstruatie al licht bloedverlies dus als ik dat zaterdag avond nog niet gehad heb ga ik testen... al begint het alweer te kriebelen om toch morgen te testen Haha had zo met mezelf afgesproken om het niet te doen. . Hopelijk kan ik me eroverheen zetten
@roodwit: Zo herkenbaar die testdrang.. ik heb er gister aan toegegeven en maakt me wel rustiger. Ben benieuwd hoelang ik het nog kan volhouden.
ik heb gelezen dat tussen je ei en NOD je slijmvlies afneemt, klopt dit? ik heb namelijk juist enorm veel meer! meer als voor mijn ei, zou het iets kunnen betekenen? begin mezelf alweer van alles wijs te maken haha, gelukkig bestaat dit forum en kun je lekker je hart luchten
Oh littleus hier ook zo'n barstende zeurende hoofdpijn al ruim 2 dagen. Gok overogens niet dat t door n zwangerschap komt bij mij hoor maar zwaaaar irritant is t wel. Ik had dit wel in mn eerste zwangerschap trouwens tot zeker n week of 10 of 11 ofzo. Was vreselijk! Hopelijk n symptoom voor jou
Ik heb ongeveer het gemiddelde van mijn afgelopen cyclussen genomen dus ik weet niet exact wanneer mijn nod is. Gok dit weekendje. Als ik nog niet ongesteld ben, ga ik denk ik maandag testen. Spannend voor iedereen!!
Jup! Net geprobeerd mijn man over te halen om vanavond te testen Haha 😂 hij wil niet hihi toch maar wachten tot morgen! Ik zit vandaag op 8 of 11 dpo dus als het 8 zou zijn is ook veel te vroeg. Bij mijn zoontje testte ik positief op 9 dpo.. Toen wist ik precies wanneer mijn eisprong geweest was Door behandelingen. Ik wordt altijd 12 dagen na ei ongesteld.. pfff wat duurt het lang dat wachten
@roodwit: Ik mocht gister ook niet testen van mn vriend hoor, maar lekker eigenwijs toch gedaan. Misschien voortaan maar beter luisteren naar hem Hij wist al dat die negatief zou zijn.
Hallo meiden, Wij gaan voor ons 3e kind en ons laatste kindje vind heel spannend weer! We moeten eerst weer zelf proberen anders weer via de medische molen.
Hallo meiden, Ik ben nieuw hier, maar hoop dat ik erbij mag komen. Heb zaterdag de 28e mijn NOD. Nu heb ik al meer dan een week erg gevoelige tepels en zijn ze erg veel stijf, dit herken ik niet bij mezelf. Verder regelmatig zuurbranden en met vlagen misselijk. Vorige week donderdag op vrijdag nacht en afgelopen nacht werd ik er zelfs wakker van. Sinds gisteren alleen helaas bloedverlies, maar alleen met afvegen. Terwijl het dus 5 dagen te vroeg is en ook mijn menstruatie normaal veel sneller door lijkt te zetten en ik enorm veel bloed verlies. Kan ik nog zwanger zijn of moet ik het voor deze ronde opgeven denken jullie?