Goh ja ik heb wel meer witverlies maar echt zo dik cremerig en vochtige lippen. Haha Omg sorry om dit zo te zeggen ze haha. Verder een leeg gevoel in mijn maag maar eet echt heel de tijd en sinds gisteren enorm droge mond en lippen. Een opgeblazen gevoel en steken in mijn baarmoeder.
Ik denk plots nog aan iets: je hebt waarschijnlijk ook niet de eerste urine van de dag gebruikt? Blijkbaar is dat helemaal in het begin wel aan te raden omdat die meest geconcentreerd is en dus ook het meeste HCG bevat. Ps: Google ook eens naar "overzicht gevoeligheid zwangerschapstesten"
Hoi dames, ik ben er weer. Heb meegelezen hoor! Was alleen even druk..😨 Ik ben nog steeds niet ongesteld, NOD is zaterdag maar alles wijst erop dat ik het ga worden..😦 Steekjes, buien, opgezwollen borsten..gevoelig tandvlees(yep, heel vaag, maar iedere maand weer..) Ik hoop dat jullie meer geluk hebben!
Positief blijven: er hangen zoveel factoren vanaf. de een maakt sneller HCG aan dan de ander. Je kan een latere innesteling gehad hebben. HCG verdubbelt maar elke 48u in waarde. Geen bloed, is goed
Ik ga het bijna denken. Ik zat op het toilet en het was echt een raar iets, al valt er natuurlijk nog weinig te zien, maar bloed ook als een rund. Gelukkig is het weeige gevoel nu wel weg.
Wel heel apart, al zou het nog niet echt veel geweest zijn zo vroeg. Bij mijn vorige miskraam met 5 weken heb ik eigenlijk ook niks geks verloren, alleen stolsels.. Hoop echt dat je snel zwanger mag zijn!
Oké. We blijven duimen dan! Binnen paar daagjes als ik nog niet ongesteld ben dan doen we opnieuw een testje. En nu nog langer wachten 😊😑😊
Heb men eisprong wel duidelijk gevoeld ook dus neem aan dat ik wel juist zit. Ben ook wel regelmatig dus zou wel moeten kloppen.😊 We blijven gwn nog even hopen en duimen! Ik hou jullie zeker op de hoogte dames!!