Wachtbankje tot NOD.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steefje1, 19 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Heb je nog getest?
    Ik vanmorgen maar een mega tuurder dus ik geef het op..
    10dec echo om te kijken of alles oké is daar binnen dus ben heel benieuwd...
    Had vannacht ook heel weinig alleen bruinverlies en nu nog steeds minimaal.. Maar zal dan toch vanzelf wel doorbreken..

2. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    oh echt zenuwslopend inderdaad!! Zou ook gek worden :D
    Ik werd vanochtend gewoon wakker van de kramp in mn buik, beetje ongi krampen, wel das wel vroeg denk ik aangezien ik op 7/8 dpo zit.
    Was wel behoorlijk emo vanochtend en heb ook nog gevoelige en nu ook wat grotere borsten. heb ik ook allemaal als ik ongesteld moet worden...
    Wat is het toch moeilijk dat wachten!

Succes Zoesje, wat een gek verhaal, maar tuurtest is toch ook gewoon positief! Ik Duim voor je! Fijn dat je een afspraak hebt voor een echo!

3. Steefje1

Steefje1 Lid

19 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heei meiden,

Ik moet toch ff iets kwijt.
    In juni ben ik gestopt met de pil. Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Afgelopen maand had ik op 6dpo steekjes in me linker eierstok. 7dpo gevoel van ongesteld worden. Moeilijk in slaap vallen. Pijnlijke borsten
    Dat hield aan tot 12dpo had ik licht bloedverlies. (Alleen bij afvegen)
    Op 14 dpo nog steeds alle symptomen maar toen werd ik ineens ongi.
    Dus ik dacht jammer volgende ronde beter. Maaarrrrr......de menstruatie was maar 2 dagen en opzich best veel. (Helderrood) het was wel anders. normaal wordt ik het sochtends zodra ik wakker word en heb dan echt heeeel erg veel pijn. Dat was nu dus niet. Ik had nu geen pijn en het kwam pas smiddags.
    Toen me menstruatie was afgelopen voelde ik me anders. Ben nu al 4 dagen misselijk. Hoofdpijn en Heb last van me baarmoeder.
    Heb gister toch maar een test gedaan maar is negatief.
    Ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar mijn gevoel zegt iets anders....
    Owja ik heb nooit last van me eisprong. Ik weet via ovulatie testen wanneer ik hem heb.

Net toch maar de huisarts gebeld en morgen krijg ik waarschijnlijk een echo. Ik heb dit geplaatst omdat ik graag jullie reactie erop wil....

4. Duimpje86

Duimpje86 Niet meer actief

Hier zijn de rode duivels aanwezig.. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

5. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Balen :(

6. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Wat vreemd steefje, ben benieuwd naar je echo.

Ik voel me erg onzeker @ the moment.

4 dagen geleden duidelijk mijn ei gevoeld en 5 dagen geleden 'geklust'. Mijn partner is internationaal chauffeur dus we moeten het van de weekenden hebben.....

Nou vond ik mijn vorige menstruatie al vaag, 2 dagen te vroeg terwijl ik normaal altijd netjes op 28dagen zit. Toch wel 4 dagen ongi geweest.
    Afgelopen maandag bij mijn ei eenmaal naar de wc moeten rennen omdat ik ineens erg misselijk was (nog nooit gehad bij mijn ei) had een enorme positieve ovulatietest dag vantevoren en maandag ook nog.
    Heb nu al een aantal dagen echt last van mijn tepels en zijn continu stijf. Geen zw testen in huis omdat ik pas 4dpo ben. Voel me wel zo vreemd en anders.....
    Vandaag een ovulatietest gedaan omdat ik die nog in huis had en die is nog wel licht positief, terwijl mijn ei 4 dagen geleden was, raar toch?

Wat kan je lijf je in de maling nemen hé, of niet.... Even afwachten nog!!

7. Yellow7

Yellow7 Lid

21 nov 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb getest maar was negatief. 😢😢
    Volgende ronde hopelijk he.
    Nu wachten tot ze volledig doorzetten.
    Maar hoe weet ik dan wanneer mijn volgende eisprong is?
    Toch 14 dagen te tellen vanaf eerste dag van bloeding?

8. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Zou ik wel doen Yellow, je zou evt ook ovu testen kunnen gebruiken?

- heb trouwens ook al ongeveer 4-5 dagen troebele urine met witte vlokjes. Geen blaasontsteking die heb ik vaker en zo voelt het niet. Bekend bij iemand?!

9. Steefje1

Steefje1 Lid

19 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet echt verstand van ovu testen maar bij mij heb ik altijd al 5 dagen een licht streepje dus ik maak veel LH waarde aan. Het kan dus zijn dat er na je eisprong nog wat in je urine zit.

Ik ben wel een beetje bang voor morgen.... Aan de ene kant denk ik ik ben niet zwanger maar aan de andere kant hoop ik het wel want de symptomen zijn er....

10. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    ligt eraan hoelang je cyclys is, als deze 28 is is je ei rond dag 14

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ik heb dit ook gehad, getest op ontsteking en was het niet.. Ging vanzelf weer over na een paar dagen.. Miss meer drinken?

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Aah super balen meid!! :( knuffel!
    Hier heeft het ook doorgezet dus ga gezellig met je mee...
    Idd gemiddeld 14 dagen na je eerste ongi dag

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    @Zoesje
    Aan het drinken kan het niet liggen want ik drink ontzettend veel, kan goed op 2,5 á 3 liter per dag zitten. Haha
    Wacht t nog even af. Nog steeds troebel met veel vlokjes

14. Yellow7

Yellow7 Lid

21 nov 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan gaan we samen naar de volgende ronde!

15. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames, wij zijn net een week bezig (toevallig precies op ei begonnen heb ik nagerekend) voor de tweede maar ik ben nu al vreselijk nieuwsgierig of het gelukt is. Nod is 15 dec.. Lijkt me fijn deze spannende periode te kunnen delen en over anderen te lezen. Het is zo onzeker allemaal. Iedereen succes! :)
    Groetjes Mus

16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    We zitten op dezelfde NOD datum MusPoes, spannend!
    Jij ook succes xx

17. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hoi allemaal,

Een vraagje. De laatste 2 perioden was mijn cyclus ineens 24 en 26 dagen. Normaal altijd 28. Nog steeds erg mooi, maar ik hoor graag even jullie tips.
    Met 28 dagen zou a.s. donderdag mijn eisprong zijn, anders dus eerder.
    We hebben vandaag al even gezellig geklust, denk woensdag en vrijdag weer. Of als we meer zin hebben meer natuurlijk. Wil niet teveel plannen, maar merk ook dat je er haast niet aan ontkomt.

Hebben jullie nog tips?

18. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik heb getest vandaag en was helaas was de test negatief (wel getest 2 dagen voor nod met digitale) ook heb ik nog eens een fikse blaasontsteking door de curettage die ik gehad heb, waardoor ik aan de antibiotica zit...

Ik neem een 'december pauze' en geef deze maand mijn lichaam weer wat rust om goed te herstellen, en ga in januari met goede moed weer verder....Nieuw jaar nieuwe kansen.

Ik hoop voor de andere dames die op het wachtbankje zitten dat het raak is!!

xoxo

Deel Deze Pagina