Hallo meiden, Ik vroeg me al een paar dagen wat af en ik denk ik vraag het gewoon hier.. Vlak na mijn eisprong had ik redelijk wat afscheiding (slijmverlies).. Nu zit ik 7dpo en het is een nu meer geworden.. Het is nu creme verlies.. Kan dit door innesteling komen? Of heeft t niks te zeggen?
Nee dat hoeft helaas niets te zeggen. Ik heb dat bijna elke cyclus maar ben nog nooit zwanger geweest jammer genoeg.
Ik had bij mijn zwangerschappen echt veel meer afscheiding dan normaal. Het viel echt op! Ik hoop t voor jou!
Ik duim voor jullie dames Duimen jullie voor mij aankomende maand. Dan hoop ik ook weer op liters afscheiding, hahaha
Mag ik kort een vraag tussendoor stellen hier aangezien het met innesteling te maken heeft, Wie heeft bij 11 dpo of in iedergeval rond de innesteling ongi krampen en steken gevoeld en de dag erna weer helemaal niets? alln wat lichte steekjes heel afentoe nog links en rechts
Ik had wel veel afscheiding rond 7 dpo, maar bij mij was het echt meer waterig, het lekte zelfs door mijn onderbroek heen , toen maar een inlegkruisje ingedaan natuurlijk... Maar dat had ik nog nooit eerder zo gehad! Het hield ook echt wel een week aan. Ik hoop voor je op goed nieuws!
Ik heb precies hetzelfde... veeeel afscheiding. Ik ben erg benoeiwd. Ik weet niet meer of ik dit bij mijn dochter ook had. We duimen!!!
Ik duim met jullie mee. Ik durf het nog niet echt te geloven want ik zit nog voor nod. MaaR 2 positieve testen maar toch ik twijfel dan tot de nod voorbij is en de testen mooi oplopen.
Damali, gefeliciteerd. Super leuk nieuws. Heb de andere meiden ook getest? Ik ben na mn ei vaak vrij droog tot NOD. Nu na ei vaak afscheiding, soms wit, soms kleurloos. En vandaag best waterig. Hopelijk betekent het dat ik zwanger ben!!!
Hier nog steeds aardig veel slijmverlies.. Testen blijven wazig, worden niet echt duidelijker.. Nod is of vandaag of zondag, maar tot nu toe nog steeds gespot.. Succes voor jou!