Dagboek over zwangerschapswens bijhouden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gelukkig, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Omdat het bij ons niet zo wil lukken, zat ik te denken om een dagboekje bij te gaan houden waar ik lekker van me af kan schrijven!

Bestaat er een speciaal dagboek voor, dus voor een kinderwens?

Anders ga ik natuurlijk gewoon een mooi schriftje kopen maar leek me mooier om het in een speciaal kinderwens dagboekje te doen!!!

Iemand ideeen?

Alvast bedankt.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ik ben 2 maanden geleden met een soort dagboek begonnen! heb een mooi schift van lief gekocht met een harde kaft en ben begonnen met alles op te schijven vanaf het stoppen met de pil tot nu! wij lopen sinds november bij de gyn en slik nu voor de 2e ronde clomid. al met al kom er een hoop op ons af en vind ik het prettig om alles van me af te schrijven. ook bewaar ik mn gedane ovu testjes er in. mij helpt het in ieder geval alles een beetje meer los te laten.

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ook ik heb een notitieboek van Lief! gekocht waarin ik vanaf onze 1e ziekenhuishuis/gynbezoek op 31-12-2009 telkens iets inschrijf als er nieuws is.

Moet zeggen dat het me erg helpt om het van me af te schrijven.

4. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meis,

Ik heb ook gewoon een schrifje gekocht en het helpt ontzettend om de dingen van je af te schrijven.
    Ik weet niet of er iets 'speciaals' voor bestaat, maar bij de v&d bijvoorbeeld heb je heel veel leuke schriftjes :)

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb het niet in een schrift ofzo gedaan, maar in een word document :p. Tja, ik typ nou eenmaal sneller dan ik kan schrijven, en als ik het schrijf kan ik het soms zelf niet eens meer lezen (ja, als ik echt heel veel tijd neem om het netjes te doen).

Heb niet vanaf de pilstop bijgehouden, maar een maand of 3 later. Heb ook lijstjes met m'n NODs en een flinke lijst met alle ziekenhuisafspraken en de uitslagen van onderzoekjes en echo's er in staan. Het is een goede manier om dingen 'van je af te schrijven', maar het is ook wel eens handig om even terug te lezen..

Ik heb er trouwens niet alleen dingen over het zwanger worden/ziekenhuisgebeuren in staan, maar het is ook een beetje m'n gewone dagboek geworden.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bedankt voor jullie andwoorden.
    Ga binnenkort maar eens naar de V&D om ook een mooi schriftje te kopen.
    Ik houd wel al vanaf dat ik met de pil ben gestopt bij hoe me cyclussen verlopen enz. Maar doe dat op www.menstruatiekalender.net maar wil het eigenlijk mooi in een schriftje hebben staan. Ook omdat ik soms gewoon ff me verhaal kwijt wil. Voor later is het vast ook leuk om terug te lezen!

Deel Deze Pagina