Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vosje2000, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Spannend cindy en mmuisje!! ik duim voor jullie

2. Mallory

Mallory Lid

30 okt 2009
    96
    0
    0
    mama
    In de zevende hemel!
    @ luckk: ik wens je heel veel sterkte met de punctie!

@ mmuisje en Cindy24: ik hoop voor jullie dat het symptomen van innesteling zijn!! ** duim duim **

@ de rest: succes met wachten, danwel op NOD, danwel op ei :D

3. Newfy

Newfy Lid

5 nov 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ook voor mij wordt het nu wel heel erg spannend! Nog 2 dagen... In het begin van deze maand: dát had ik écht nog niet mee gemaakt. Zelfs inmiddels naar de ha geweest, maar die wist er ook geen raad mee. Dus bloed geprikt in het ziekenhuis, daar krijg ik morgen uitslag van. Wel genoeg krampen en rare reacties (daarnet vond ik een verse kant en klare lasagne erg bedorven ruiken en dat was ie echt niet!), een beetje gevoelige tepels, maar dat heb ik wel erger gehad! Ik ga er eigenlijk niet van uit omdat ik zo weinig klachten heb, maar normaal heb ik al kleine veegjes bloed gezien... nu nog helemaal niks en ik ben toch redelijk regelmatig...

4. euh....pas ik er ook nog tussen;)

Het is wel een grote bank zeg...maar wel gezellig.
    Ik heb deze keer geen idee wat het gaat worden, maar ik weet wel dat het weer spannend gaat worden.
    Ik heb nog geen klachten terwijl ik de vorige keren van alles en nog wat had behalve het zwanger zijn.

Nou ik zit dus op de bank en wacht en wacht.........oh wat is het toch fijn om een vrouw te zijn:)

Liefs cindy

5. marie78

marie78 Niet meer actief

Ik sluit mij bij jullie aan op het bankje....
    Wachten duurt lang. Volgende week kan ik testen. Heb wel klachten van regelmatig moeten plassen, pijnlijke borsten, moe en steken in mijn buik. Dit was vorige maand ook zo, toen toch helaas ongi en het was deze keer een behoorlijke pijnlijke bedoening.
    Iedereen sterkte met wachten. En hopen op goed nieuws.

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Nou gisteren kwamen de duivels toch om de hoek kijken dus ik mag nu ook eindelijk de 2e ronde in, hoop dat die cyclus weer "normaal" is!

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Schuif maar aan hoor cindy1979 en marie78 hoe meer meiden, hoe gezelliger toch :D

Jammer Tutsje, op naar een ' normale' cyclus...

8. Alita

Alita Niet meer actief

innesteling zou een beetje laat zijn denk ik, ik mag al bijna testen!!!
    Ik zie wel nu weer krampen dus ik ga er vanuit dat ik ongo wordt maar er is tot nu toe nog niks!
    Daarbij is mijn cyclus wel mooi op tijd dan is ook weer fijn!!!:D

9. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig zo met z'n allen op het bankje.... zit nog steeds wat te wachten, na de negatieve test ben ik een beetje bang om een nieuwe te doen. Dus heb besloten om zo lang als dat kan af te wachten en heb gelukkig een ontzettend druk weekend voor de boeg, ben ik er hopelijk iets minder mee bezig!
    Iedereen verder veel succes met wachten!

Groeten Annette

10. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    dag dames
    kan ik er ook nog bij?
    ik zit in de 3e ronde en heb geen idee wanneer ik ongi moet worden, mijn cyclus is sinds ik gestopt ben met de pil(begin aug) erg onregelmatig. Mijn berekening gezien mijn langste cyclus zou ik vandaag of morgen ongi moeten worden. Gelukkig is er nog geen teken van ongi. Voel wel van alles in mijn buik gebeuren, af en toe steken, voel steekjes als ik moet hoesten en heb een beetje opgeblazen gevoel helemaal onder in mijn buik hebben dames daar ervaring mee? ook had ik gisteren een raar gevoel in mijn onderrug en heb ik zomaar s'middags 2 uur liggen slapen:S! Ik ken deze steken niet als teken van ongesteldheid en ook niet dat rare gevoel in mijn onderrug.

oh ik word hier zo onzeker van, ik heb geen pijnlijke borsten dus dan denk ik weer dat het niet zo is. ppff het is toch wat.

alleen succes met wachten of met de volgende ronde

groetjes

11. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    en ik wacht ook nog steeds..

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    cindy! spannend!

@annette
    Wat goed dat je nog ff wacht. ik duim voor je dat het gewoon raak is!

@angellinda
    Welkom! spannend he? ik hopelijk ben je zwanger!

@dolfijntje
    wanneer ga je testen?
    Ik duim voor je!

13. Alita

Alita Niet meer actief

En jij vosje?

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik wacht gezellig mee.
    maar heb al getest en was niks. dus ga ervan uit dat het niks is.
    heb beloofd hier aan een internetvriendinnetje dat ik zou wachten tot zondag om nog te testen. dus ga ik braaf luisteren ( cindy:))

maar goed ik wacht. waar wacht ik eigenlijk op hahahahahahah
    IK GA NIET TESTEN VOOR MIJN NOD.

maar ben bang dat dat deze maand niet meer nodig zal zijn.
    sterkte meiden hier met wachten.

15. Alita

Alita Niet meer actief

:d;):p:):d

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik ben de 24ste helaas al ongesteld geworden.. ik lees hier alleen nog ff mee, maar ga dus weer de volgende ronde in

17. Alita

Alita Niet meer actief

oh kan best dat ik al erop had gereageerd maar ben het weer vergeten dan!!! jammer he!!! hier weet ik het nog niet nog even geduld!!!

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Maakt niet uit hoor :D
    Ik ga gewoon vrolijk verder haha

Ik hoop dat het voor jou wel raak is!

19. Alita

Alita Niet meer actief

ah dank je is lief!! hoop het ook al gaan we gewoon door als het niet zo is natuurlijk....

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie gelukkig aan het terugkeren van steeds dezelfde namen dat ik niet de enige ben die hier heel de dag een beetje rondneust! Leuk en fijn om alle verhalen te lezen, weten dat je niet alleen staat in alle onzekerheid en rare gevoelens die je lijf overnemen.

Voel me sinds vanochtend moe, emotioneel, bleh... anders kan ik het niet uitdrukken.. ongi op komst? Laten we hopen van niet. Iedereen een fijne avond en tot morgen..haha!

Liefs Annette

Deel Deze Pagina