Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vosje2000, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wie kan me helpen....

Ik zit nog op het wachtbankje t/m 2 december (Nod), maarrrrr.....nu zag ik zojuist opeens een klein beetje roze-verlies!! Niet bruin of rood, maar roze....
    Mijn 1e ongi-dag was 4 november, dus zou ik dan na 22 dagen alweer ongi worden?? Dat is toch vroeg?

Heb wel groeiende borsten, gekke tepels, soms steken erin...hihi (jullie horen de hoop wel he...:p...)

Iemand een goed/direct woordje voor me?

@ alle wachtenden: sterkte!!!

2. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ik zit te twijfelen, na negatieve test van afgelopen maandag.... zal ik nou wachten met testen tot zaterdag, of toch gewoon morgen maar doen?? Pff stom he, ik kan niet beslissen.
    Ben beetje 'bang' weer teleurgesteld te worden. Maar ja of dat dan vrijdag of zaterdag is, en van een test of van ongi tja dat maakt eigenlijk ook weer niet uit.

Wat zouden jullie doen?

3. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    He doosje, heb je geen ongi klachten verder? Lijkt me ook wel erg vroeg als je eigenlijk nog moet wachten tot 2 december...

Misschien innesteling?? Spannend.... *duim, duim*

4. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ja Annette, iedereen hangt een beetje rond te neuzen. Maar ik denk dat ook wel voor iedereen geldt: gedeelde smart is halve smart.

Ik voel me ook zo en vrees ook dat ik ongi ga worden, maar d'r is nog steeds niets...

Jij ook succes met wachten.

5. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    @mmuisje, ik weet wat je bedoelt. Ik had dinsdag een negatieve test en wilde eigenlijk tot zaterdag wachten. Maar denk toch dat ik het morgen nog eens doe.

Teleurgesteld was ik toch al, kan alleen maar beter worden, toch? En is het een neg. test, nou ja, dan wist je dat eigenlijk toch al. Ben je dan na het weekend nog niet ongi, kun je nog eens testen.

Zo ga ik het denk ik doen.

Succes met je beslissing...enne...als je twijfelt, gewoon doen, kan nooit kwaad!

6. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Morgen is mijn dag ..
    Ik ben benieuwd :D

7. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ik ook....laat maar even wat weten....
    Zal zelf pas 's middags weer op 't forum zijn, of 's morgens heel vroeg, maar dat denk ik niet.

Succes in elk geval!

8. Alita

Alita Niet meer actief

dames succes morgen ik test echt pas zaterdag!!

@Doosje inderdaad een innesteling?
    @Mmuisje...als je kan zou ik wachten!! Maar wie ben ik? Wacht tot zaterdag doen we samen hahaha

9. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ik ga er nog maar een nachtje over slapen :)
    Weet het nog niet als ik morgenochtend denk dat ik nog kan wachten dan wordt het zaterdag, als ik er slecht door ga slapen dan doe ik het morgen hahaha lekker vaag he.

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties :)

Ik denk dat ik stiekem morgen al een vroeg testje doe...je weet maar nooit!

(erg he Cindy...ik haal de zaterdag nog niets eens hihi).

Mmuisje...ik zou gewoon lekker morgen testen. Misschien word je teleurgesteld, maar van de andere kant bouw je het tot zaterdag misschien weer zo hoog op (de hoop) dat de teleurstelling nog erger is (als het vreugde is, is het immers net zo groot...volg je me nog?).

Of: je doet morgen en ook zaterdag een test...:D Kan jou het schelen..8)

11. kt83

kt83 Nieuw lid

26 nov 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #231 kt83, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    ik schuif er even een bankje bij :)
    Eerste post hier op het forum, wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar, leuk!
    Na het opzoeken van alle betekenissen ( :D ) ben ik erachter wat NOD betekent.. Mijn NOD is de 4e, even afwachten dus nog. Maar ben mezelf al helemaal aan het gekmaken hoor, voel me al misselijk, maar als ik heel eerlijk ben, is dat denk ik (maar hoop het niet..) gewoon van de spanning. Ik lees en leef met jullie mee!

12. Alita

Alita Niet meer actief

@De testers.....en wat is de uitslag positief of negatief??!!!

@Kt83, Lief zijn we hier he?!Haha dus je weet nu wat je NOD is?
    Oeh dat misselijk zijn lijkt me nog vroeg dus ik denk dat het van de spanning is maar wie weet!!

Hier nog geen ongi...joehoe!!!! Ik ga dus morgen testen..ik hoop dat ik goed nieuws heb morgenvroeg!

13. pffff,,,,ik hoef nog steeds niet van het bankje af.
    Nog steesd geen ongi.
    Ik heb ook helemaal nog geen krampen wat ik normaal wel heel erg heb.
    Zo erg dat ik er mee naar de huisarts ben geweest.
    Voor de rest heb ik helemaal nergens last van. Ik ga er maar vanuit dat ik vandaag ook nog ongi kan worden WAT IK NIET HOOP!!!!
    we wachten vandaag nog even af anders van het weekend toch maar testen denk ik;):D

@cindy24 ik hoop dat jij ook positief zult gaan testen, maar welke ronde is dit voor jullie?

LIefs cindy

14. Alita

Alita Niet meer actief

He cindy...altijd raar he je eigen naam typen naar iemand anders haha.

Ja het is onze eerste ronde!!! Bij mijn dochter was ik nu zwanger dus hoop het nu ook eigenlijk, en zo niet vrolijk door!!!
    Waarom test je nog niet je bent toch overtijd?

15. ja dat weet ik maar manlief is niet thuis en we willen het wel heel graag samen doen en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om toch al stiekem te testen dus vandaar.
    En ergens in mijn hele verre achterhoofd hou ik er rekening mee dat ik vandaag misschien nog ongi kan worden,, dus dat is de rede om te wachten. En ik wil het misschien wel eerst zeker weten want ik vind het zonde van alle testen als het op niks uitdraait.
    In het begin kon ik dat ook niet wachten maar nu wel.

Jij ook succes morgen!!!!!

Knuff.

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ah je dat is wel zo, ik wil juist liever alleen testen stom he!!!
    Ach en als je zwanger bent is de test net zo positief als vandaag!!
    Krjg zelf vaak te horen hier op het forum waarom ik nog niet heb getest, veel vrouwen kunnen inderdaad niet wachten ik heb er opzich natuurlijk wel moeite mee maar ik kan ook best wachten tot morgen!!

Succes meid en hopen dat we beiden positief testen!!!

17. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hoop spannende momenten dus vandaag en morgen, ik duim voor iedereen maar ben ook heel benieuwd!
    Ik voel me vandaag weer een stuk prettiger (heb ook een vrolijke jurk aangetrokken naar het werk, voel ik me sowieso al beter) en het ongi-gevoel is weg. Ben benieuwd, even een weekend doorkomen en dan zien we wel weer.

Succes!
    Liefs Annette

18. Alita

Alita Niet meer actief

wannner is je nod dan? anette

19. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Negatieve test :( GRRRR.....
    Laat die duivels nu maar snel komen dan kunnen we snel weer aan een nieuwe ronde beginnen!

Cindy's ik hoop dat jullie morgen wel een mooie positieve test hebben, en alle anderen die nog moeten testen natuurlijk ook de komende week!
    Zou het topic wel weer een beetje opvrolijken :D Kan ik in elk geval wel gebruiken ;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

ahh jammer!!!!

dank je ik hoop het ook

Deel Deze Pagina