hey kapedi, zeker gezellig en altijd toch wel fijn dat er vele vrouwen met ons zijn, die ook allemaal met ons meewachten
He dolfijntje, hartstikke goed! Gefeliciteerd! Voor de rest van de dames, we wachten rustig af! Ben vandaag al steeds lekker druk geweest, dus da's fijn voor de afleiding, al maak ik geboortekaartjes, dus 't is niet dat ik er niet mee bezig ben geweest. Maar goed, pompiedom, nog even geduld.... Groetjes annette (spannend hoor voor alle testers morgen, heb pas maandag weer tijd om te checken, dus ben benieuwd! succes!)
lieve dames, ik wacht ook met jullie mee,vandaag weer negatief getest, zit op dag 35 van 1e ronde, weet niet hoe lang k op ongi moet gaan wachten...ga paar dagen op vakantie, en mag van mij dus best daarna pas komen, maar ja zul je zien door t vliegen dat t alsnog komt, ga me op alles voorbereiden Iedereen veel succes en ik lees volgende wk wel bij,ga el ff de blz's opschrijven want is vast veel bijlezen dan! Hoop dat ik veel positiefs kan lezen! Dolfijntje alsnog gefeliciteerd! liefs miek
Dolfijntje, gefeliciteerd zeg, leuk!! Annette, ja als je lekker bezig bent gaat de tijd wel ja, leuk werk denk ik geboortekaartjes maken, ontwerp je ze ook echt zelf? Of doe je er wat anders mee? Hier zijn de duiveltjes gekomen hoor...volgens mij zit er echt een hoop tussen m'n oren niet de eerste keer dat ik hup na m'n test of vlak ervoor ongi word! He dames die morgen gaan testen, succes en ik ben erg benieuwd Zullen het morgen weten.
Hier nog steeds niks, ik ga morgenochtend testen ben benieuwd. Ook nog geen gevoel dat ik ongi ga worden. Ik heb alleen pijnlijke tepels voor de rest helemaal niks. Daarom ben ik misschien ook wel bang voor een negatieve test, omdat iedereen altijd van alles voelt en ik niks. maar anderzijds blijft m'n ongi wel weg. Ik laat morgen wel iets weten. @cindy24 jij ook heel veel succes morgen @mmuisje jammer voor je snel naar de volgende ronde en hopen dat het snel raak zal zijn!!! En de rest ook matuurlijk met wachten op de oh zo gezellige wachtbank!!!!!! Liefs cindy
ik test ook morgen !! ik kan niet meer wachten tot zondag Hier nog steeds last van zware pijnlijke borsten en rare dromen.
ik heb vandaag al getest was neg maar het was s`middgas in een opwelling dus urine niet geconcentreerd en 1 dag voor nod dus we geven de hoop nog niet op!! Ben alleen kwaad op mezelf dat ik al getest heb vindt het zelf altijd zo stom om voor je nod te testen!! Pff je kunt af en toe gek worden van jezelf hahaha
Hoi Cindy24, Ik begrijp het wel hoor dat je niet kon wachten. Ik moet wachten tot donderdag. Ik twijfelde al om zo'n vroege test te kopen maar tot nu toe kan ik mij nog beheersen. Succes morgen....Hopelijk is het positief
mag ik ook nog meewachten? voel wel niks. helemaal niks. geen rare dingen, geen pijnlijke borsten of buik. alles voelt gewoon hier. dus........
ik kom ook op het bankje erbij zitten. ik mag vrijdag testen, maar denk dat ik maandag al eens een testje doe, kan echt niet wachten, pffff. succes allemaal x
ik heb al getest vanochtend maar hij was negatief, maar ook nog nergens een ongi te bekennen. Ik wacht weer af........ liefs cindy
Goedemorgen dames!! Ik ben vanmorgen helaas ongi geworden....BALEN:x Maar ik vindt het wel weer positief dat mijn cyclus gelijk goed gaat!! Ook hebben we eigenlijk ook niet zoveel kunnen vrijen rond eisprong want mijn viend was precies die dagen ziek... Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!! Fijn weekend!!!!
@cindy24: ik had het je zo gegunt !!!! de volgende ronde is voor jou ! Ik heb nog niet getest, zal straks een test halen
ah wat lief...ja op naar ronde 2!!!! Jij veel succes! Nu ga ik lekker de hele dag bankhangen met mijn meisje!!!!
hey meid! wat jammer voor je! idd heel goed dat je cyclus zo mooi is he.. dat is nog altijd het begin van alles zeg maar! volgende keer beter!!!! ik wacht ondertss lekker verder en probeer me geen illusies te maken geniet van je kleine meid!
precies dat je cyclus gelijk goedgaat is ook iets he!!! Ik ga lekker niksen en genieten van mijn eerste mooie wonder!!!