gezellig, gaan we samen wachten en hopen op goed nieuws, ik heb wel het idee dat ik mn ei heb gevoeld en we hebben echt goed geklust en ik kijk ook bij sytomen, dus ik maak mezelf helemaal gek, daarom wil ik graag testen morgen, maar dat is eigenlijk nogal vroeg, wat vind jij?
@ Happygirl: ik zou wachten...serieus. Want: ik heb vanaf afgelopen vrijdag een testje of 5 ertegen aan gegooid en allemaal positief! Dat is natuurlijk onwijs leuk...maarrrrr nu ging ik vanavond naar het toilet (ik zou morgen ongesteld moeten worden) en hop een veeg dunne, roze/rode bloed aan het papier... (sorry voor de details). Nu voel ik me natuurlijk klote (en eenzaam...ook al heb ik een lief vriendje hoor...maar het is toch mijn eigen lichaam). En hoewel ik net geen bloed meer had, maak ik me wel heel erg zorgen. Zou ik nou ongesteld worden? Of is het toch nog een innestellingsbloeding (waar ik er al 1 van heb gehad vorige week)? Je weet het niet.... Kortom: als ik gewoon had gewacht tot mijn Nod (a.s. dinsdag of woensdag) dan had ik dit allemaal niet hoeven voelen... Even recht uit het hart hoor (en ja: ik snap het ook wel als je wel wilt testen...de drang is heel hoog hihi). Groetjes, Doosje
@ Happygirl86, Ik weet niet of je hiervoor de pil slikte.. maar als je 4 November gestopt bent met de pil kan het heeel goed zijn dat de symtomen er wel zijn maar dat het tekeken zijn van het stoppen met de pil... Heb zelf nl ook vaak steken in me buik vooral als ik een grote bah moet doen *sorry voor de details* terwijl ik hier eerst eigenlijk nooit last van had.. Heb ook gehad dak misselijk was.. en idd ook gek gevoel in me buik!!!! Dus tja.. het hoort er allemaal bij.. en ga er zeker vanuit dat dit bij het ontpillen hoort want heb na het stoppen vd pil maar 1 x sex gehad.. ivm me vaginisme.. Dus tja.. Ik snap je gevoel heeeeeeel goed want t is allemaal zo dubbel.. Nu het stoppen vd pil er eindelijk was wil je ook echt zooo graag echt voor een kindje gaan... Ik vind het zelf ook heeeel moeilijk om nu niet te testen!!! Ook al weet ik dat de kans wel heeeel klein zou zijn.. maar ook gewoon puur om een test te doen en zeker te weten wat hij aangeeft..Snap je het nog??!!?? hahaha lekker duidelijk ook allemaal heh Probeer toch gewoon tot zondag te wachten maar weet niet of het me lukt... Zou jij ook Precies zondag op 28 dagen zitten? xxx
Doosje heb al gelezen op internet dat er meer vrouwen meerdere bloedingen hebben die ze innesteling noemen. zou nog niet te fel paniekeren. zijn er krampen bij?
nod betekend Niet Ongesteldheids Dag dat houd in de dag dat je eigelijk ongi moet worden maar t hoopt niet te worden
hier deze morgen heel draaierig opgestaan, mijn borsten zijn wat gevoeliger, wit slijm verlies en af en toe ongipijn.
@cindy24 Ik zit er nog steeds op, manlief vindt dat ik moet wachten met testen, ik zou het liefst morgen... Maar hebben natuurlijk dit weekend sinterklaas, dus als de ongi niet komt, wil ik wel perse voor het weekend testen i.v.m. een wijntje drinken! Ben benieuwd, heb gevoelige tepels, met meer bobbeltjes, verder absoluut geen ongi-gevoel, maar ik probeer mijn geduld te bewaren.. En da's moeilijk Jij weer vol goede moed in de volgende ronde? Liefs Annette
Jazeker!!! Ach wannneer het komt maakt ook niet uit eigenlijk we zien het wel...Maar ja dat zeg ik nu wacht maar tot straks weer die wachtdagen komen dan wordt het eigenlijk altijd moeilijker he Het is weer een leuke en spannende tijd die komt dus dat vindt ik weer heel erg leuk! En ik mag gaan testen op 26 december, nou als dat m niet wordt haha Wanneer is je nod dan? Ik had ook al getest voor mijn nod maar doe dit niet meer, ik werd op mijn nod gewoon netjes ongi dus ik had me die testen kunnen besparen...de volgende keer ga ik echt wachten tot ik op zijn minst een dag overtijd ben!! Ik hoop het voor je dat je zwanger bent maar helaas voelde ik ook van alles wat met een zwschap te maken heeft en ik werd gewoon ongi...maar het is bij iedereen anders natuurlijk maar je hebt toch echt een paar rondes nodig om erachter te komen heo je lichaam reageert op een ongi... Hoop voor je dat het raak is meid!! Hoeveelste ronde is het nu?
Zit in de 4e ronde, heb drie keer een vrij korte cyclus gehad (21 dagen), vandaar dat ik mezelf richtte op vorige week. Maar bij een 'normale' cyclus van 28 dagen zou het morgen zijn. Dus ben benieuwd... Groetjes Annette
mmm dan ben je toch overtijd?! Je moet altijd van je langste cyclus uitgaan!!!! Dus je bent nu al overtijd dan!!! Je zou best kunnen testen hoor!!
Ik durf niet zo goed nog.... vind het erg spannend. Daarbij wil mijn man (ben pas getrouwd en mijn man klinkt nog zo raar....) er graag bij zijn, dus denk dat het toch pas morgen of donderdag wordt, omdat we dan weer samen thuis zijn! (drukdrukdruk) Dus voorlopig lees ik hier gezellig berichtjes en wacht ik nog even! Wel heel fijn om elkaar in ieder geval door al die vervelende dagen heen te slepen! Groetjes Annette
ja dat snap ik!! Nou succes met wachten hahaha...ja ik hoef nog niet echt te wachten..tenminste tot mijn ei weer eens komt dat duurt nog wel even!!!
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb mijn ongi gekregen zondagavond. Vandaag neem ik voor de tweede keer clomid En is het al ronde 12 ik ziet er wat tegenop
@Suikerboon...balen meid dat snap ik dat je het niet meer ziet zitten!! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen he er zelf namelijk geen ervaring mee....hoop voor je dat het snel raak is meid!!! ECHT!!!