Ik schuif ook aan op het bankje... 27 november mag ik gaan testen en wat duurt dat nog lang he pfff! Iedere maand weer denk ik nu ga ik niet meer op het forum en er niet aan denken, maar ja dat lukt natuurlijk niet Ach we zien wel wat er komen gaat deze maand, ik hoop in elk geval een hoop positieve testen voor iedereen hier! Succes met wachten allen.....
Hey mmuisje! Welkom op het wachtbankje. Moeilijk is het om "rustig" te blijven he? Ik ben echt de hele dag bezig met vanalles als afleiding, anders maak ik mezelf echt gek We hebben dezelfde nod zo te lezen. Spannendspannend. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Hallo dames! Ik wacht ook... Al weer voor de zoveelste keer! Maar nu is het toch wel erg gek! Laatste ongi was 2 dagen te vroeg (kan gebeuren) en was dag 1 wel, dag 2 niks, dag 3 weer wel en dat was het dan! Normaal ben ik toch 4dagen! En sinds dien (1 nov ongi geworden) ben ik soms misselijk, spanning en opgezette onderbuik én muts, erg moeen vaak plassen. Maar de testen die ik toch maar voor de zekerheid heb gedaan geven negatief... Dus, morgen maar even naar de ha; misschien blaasontsteking of zo. De eerste 2 weken van mijn cyclus kan ik alles normaal van mij afzetten, maar na de eisprong....
Wat gek inderdaad.. Goed dat je even naar de arts gaat. Die eerste weken had ik ook geen problemen mee. Dan heb je nog het gevoel dat je "bezig" bent eraan te werken Nu is het echt maar afwachten. Lezen jullie ook zwanger worden boeken? Ik had er 2 gekocht (voor mijn vorige zwangerschap), maar had ze toen niet gelezen. Ben nu in zwanger worden van marielle croon (al sik het goed heb) begonnen
Heej Allemaal, Mag ik me ook aansluiten bij jullie, ik zit alleen al ff op het wachtbankje de 18e is mijn NOD dag dit heb ik dan wel met mijn langste cyclus geteld (34) Spannend allemaal. Ik kan niet echt zeggen dat ik iets voel, ik heb nergens last van, geen buikpijn normaal veel meer voor mijn NOD dag. Wel last van afscheiding wit!Maar ja ga er vanuit dat ik ongi wordt dan is de teleurstelling niet zo groot!!! Jullie allemaal heel veel succes met wachten en hou deze site in de gaten, leuk om iedereen te kunnen volgen groetjes klungel
Nou...witte afscheiding is beter dan heel lang donkere geloof ik. Maar daar zijn de meningen over verdeeld op dit forum. De laatste keer begon het bruine gedoe bij mij zo'n 4 dagen na de eisprong en het hield niet meer op t/m m'n ongi.....dus 3 weken achter elkaar!!! Pfoei Was wel naar de ha geweest en die zei dat het vaker voor kan komen. Vanavond had ik wel een duidelijk streepje (bijna donker) op de ovu-test (vanochtend nog niets), dus het klussen vandaag is goed geweest. Heb al gezegd dat ie morgen nog een keer 'moet' haha Succes iedereen!! Oh ja: ik heb met mezelf afgesproken (altijd goed, die afspraken met jezelf) dat ik direct na m'n ongi mezelf trakteer op een sauna of iets anders lekkers/leuks. Je wacht toch een beetje dan en op deze manier verwen je jezelf even voordat je weer een ronde verder gaat. Verder ben ik er helemaal niet mee bezig..
Hai dames! Ook ik zit op het wachtbankje . Mijn nod is de 25ste en ik vind het deze ronde super spannend! Ik weet eigenlijk ook niet waarom, aangezien het de 4e ronde is maar de dagen gaan deze keer traag voorbij. Klungel witte afscheiding is een goed teken!! Je hoeft dus nog maar een paar dagen in spanning te zitten! Boeken lees ik nu niet, eigenlijk gewoon geen tijd meer voor Newfy idd maar even laten checken. Ik hoop veel positieve testen!
is er nog plek op het bankje? het wordt wel een grote bank volgens mij zo Ben ook braaf aan het wachten, weinig keus he? Weet alleen niet zeker hoe lang nog, vandaag dag 23 en vorige maand een cyclus van 30 dagen gehad, de maanden daarvor van 25 dagen. Ik probeer dus maar geduld te hebben tot dag 30 maar of het lukt? mwa.....denk het niet. voel elke maand weer van alles maar toch telkens weer teleurgesteld. Nu kan ik kotsmisselijk worden van de lucht van de kattenbak pfff wat kunnen die 2 katten stinken zeg. Ook erg moe en hele zere boobs maar ja je lichaam kan je ook voor de gek houden. We wachten maar gewoon samen er zit niks anders op!!
Welkom nwefy, wupje, claudje en klungel wat leuk zo veel dames Ik duim ontzettend voor jullie allemaal! Ja die symptomen.. ik probeer het allemaal maar te negeren. Het lijkt allemaal zo veel op dezelfde klachten die je krijgt voor je menstruatie.. Ik wil mezelf geen valse hoop geven (al is dat best lastig hoor haha)
Hallo Meiden, Ik neem ook plaats bij jullie op het bankje, ik zit namelijk nog steeds in ronde 1 en ik wacht op de duiveltjes deze cyclus duurd al 65 dagen . Afgelopen zaterdag had ik een prop helder slijm in het toiletpapier dus ik ga ervan uit dat dat mijn eisprong was
Joehoe is er nog een plekje mijn Nod is op de 28 ste en tevens de laatste kans om positief te testten in 2009 heb een cyclus van 34 dagen. Dit is de derde ronde. Doosje slim om je zo te verwennen dan kan je er weer fris tegenaan. claudje als je niet wil testten gewoon geen testten kopen ik heb ze ook echt niet in huis koop ze pas als ik erover heen ben.
Ik meld mezelf ook aan bij t wachtbankje Mijn Nod is 26 september dus ga 27 of 28 nov testen als de duiveltjes niet gekomen zijn uiteraard Succes dames
Tutsje oef dat is niet fijn zolang wachten Dus deze keer duim ik dan maar dat de rode duiveltjes gauw komen! ** om daarna niet meer terug te komen **
Hey tutsje wuppie en jeem, tuurlijk is er nog plek voor jullie Jeetje tutsje, wat een lange cyclus.. Is dit de eerste cyclus sinds je gestopt bent met anticonceptie? Misschien komt het nog door de hormonen
Hmm enige is dat ik veel moe ben en me volvreet :S en mn tepels zijn iets gevoeliger... Maar dat kan ook gewoon ongi zijn ...Dus spannend allemaal