hierbij ook hier eentje die op een wacht bankje zit ,, rond 15 dec moet ik ongi worden en heb een cyclus van 26 a 27 dagen dus pfff das nog lang wachten klachten van de dag zijn 1 : steekjes rond de schaam streek 2 : beetje bol onder buikje 3 :wat meer honger 4 : lichtjes pijnelijk borsten en dit vind ik vreemd, normaal heb ik na mijn eisprong flinke pijnelijke borsten dan kan zelfs mijn man er niet aan zitten xxx
weet iemand wat het betekend als je baarmoeder/vagina echt stokstijf dicht zit? er kan nog geen vinger en en het is hard achter zeg maar ..
is normaal volgens mij na je eisprong gaat je baarmoeder dicht om vervolgens bij een eventuele ongi weer open te gaan!!!!
Hey hallo allemaal, Hier begint het wachtbankje ook, vandaag dikke posi-ovu-test, dus vanaaf nog maar even aan de slag en morgen ook en dan begint het wachten... Ondertussen maar de kerstboom zetten en het huis gezellig maken, zodat ons beebje weet dat het zooooo welkom is! Good Luck everyone!
Ik moet de 10de worden maar ben een week van te voren. Heb Bruine afscheiding ,Geen rood. Even afwachten dus.. dit is een volgens mij geen ong..
Joehoe, ik doe mee heb gister/vannacht eisprong gehad.. nu veel oefenen en moet nu afwachten tot de 19de, dan moet ik weer ongesteld worden. Dames veels succes, duim voor jullie' 'kus
Lieve allemaal ik kan het bijna niet geloven, maar ik blijf zitten op de bank ,naast de bank, het maak niet uit. Ik ben zwanger!!!!!! Jeeeehhhhh. Ik merkte helemaal niets, had gewoon hoofdpijn zoals altijd voor mijn NOD , enige wat nieuwe is dat ik het erg koud heb gehad, maar weet niet eens of dit een kwaaltje is. Succes allemaal