Oh cindy... Dat heb ik nou ook... Heb gisteravond zo hard moeten huilen, de tranen rolden over mijn wangen... Ik was zo verdrietig, dat zelfs mijn mannetje ook bijna moest huilen... En nu ik het schrijf... worden mijn ogen weer nat... Ik wil ook zoooo graag... SNIK SNIK! We moeten positief blijven en blijven hopen!
Ik merk helemaal niks....., het enige wat ik nu voel is angst dat het weer zo voorbij kan zijn. Moet nog aan het idee wennen. Als er nu iemand zou zeggen "grapje" zou ik het gelijk geloven. Duim voor jou voor de aankomende ronde...
Wat leuk jij ook gefeliciteerd. Echt super. Aan alle andere lieve meiden..."Hou vol" , vergeet het als ze zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn, ik was er heel veel mee bezig en maand na maand was het een grote teleurstelling. Ik maar wachten op innestelbloed, pijnlijke borsten, trekkerig gevoel., misselijk...Ik heb niets van dat alles gevoeld. Succes lievies
klopt kapedi, ik denk dat je er nie tè mee bezig moet zijn ook voor jezelf te beschermen...nu gaat het wel m,aar straks komen die dagen na je ei en tot de test die zijn het ergst!!!! @Stippeltje...komt goed meid!! Wij komen ook aan de beurt en dan ben je dit gedoe allemaal weer vergeten!!!
@Cindy24: ik wist het nog niet zeker, want ik kreeg opeens op m'n Nod en de dag erna 1 veegje bloed...dus was nog heel bang. Maar was waarschijnlijk gewoon een vaatje o.i.d., want de test was positief en ik heb de 1e afspraak gemaakt. Spannend!!! Stippeltje, ik snap je gevoel heel goed hoor. Natuurlijk is het nu 'makkelijk' om te zeggen (hoewel je nooit weet hoe het loopt natuurlijk), maar je moet er zoveel mee bezig zijn als jij zelf wilt. Ik vind een kindje echt een hartewens en als het in je hart zit kan je het niet wegdrukken (zoals in je hoofd). Jouw geluk komt ongetwijfeld nog, dat weet ik zeker. En als je wilt janken, gewoon lekker janken. Succes meid.
Ohhh meiden, ik hoop het zo... Ik heb echt zo'n verdriet... En dan zijn we nog niet eens lang niet zo lang bezig als sommige meiden hier... Woensdag ga ik naar de HA... Toch even navragen of zo'n korte Luteale Fase geen kwaad kan.... @ Doosje: Wauw... Fantastisch!! Geniet ervan... @ Cindy: Zou het? @ Moontjee: Spannend.... Ik duim voor je! Sterkte en veel geluk!
GEFELICITEERD, Kapedi en Doosje...!! Probeer er van te genieten Helemaal leuk. Cindy en Doosje, laten we weer gaan hopen dat we deze ronde meer geluk hebben.... voor ons zal het ook wel komen denk ik.
@mmuisje: ach, Doosje, Stippeltje, allemaal gekke namen hihi @ Stippeltje: hoe lang ben je nu bezig? (als ik dat vragen mag natuurlijk)
Lieve meiden, Bedankt voor jullie fijne reacties, doet me goed! @ Doosje: We zijn nu ongeveer een half jaar bezig. Ik weet het, ik ben ongeduldig en ik weet dat er meiden zijn hier die nog veeeeel langer moeten wachten, maar ik word er gewoon zo verdrietig van. Vooral omdat we er alles voor doen of laten en mbv ovu-testen klussen op het juiste moment. Ik word er gewoon zo onzeker van dat het dan na 6 keer ondanks alle goede (voor zo ver je die kunt creeren) omstandigheden nog niet gelukt is... Er niet mee bezig zijn lukt ook maar moeilijk. Ik weet nu al dat de komende 10-12 dagen een hel gaan zijn... (gisteren of vandaag mijn eisprong). Woensdag even naar de HA om er zeker van te zijn dat mijn korte Luteale Fase geen probleem kan opleveren... Geniet ervan meis, van dit moment kan je alleen maar dromen, en als het dan werkelijkheid wordt, kun je het volgens mij gewoon niet geloven! Other ladies: Good luck!
Lieve pas zwangere dames van harte gefeliciteerd!!! Ik zit hier nog steeds al 44 dagen te wachten op m'n ongi, ik weet ik zit in ronde 1 maar toch..... Vanaf januari gaat m'n mannetje door de weeks weg voor z'n werk,zal je net zien dat ik dan m'n ei ga krijgen.... Dus ik wil heel graag ongi worden,kunnen we voor 2010 er nog tegen aan heb nog 2 kv testen liggen mocht t nog langer duren, en anders volgende week de HA bellen, heb wel hele tijd krampen en t gevoel van nu komt t,maar helaas!2 weken terug 2 nega testen gehad,vorige week op vakantie geweest dus niet getest,misschien toch morgen weer s testen.. Raar vrouwen lijf!!! Iedereen veel succes liefs miek
@ Stippeltje: ik ken je frustratie best goed hoor. Het lukt je toch niet om ergens anders mee bezig te zijn...dit is nu het belangrijkste in je leven, dus tja...laat ze maar lullen Tipje: Ik had een banner aangemaakt voor mijn cyclus en toen geklust op de dag dat de banner zei 'dit is je meest vruchtbare dag'....en dat was de laatste klus hihi Je weet het nooit!
Kapedi en doosje GEFELICITEERD!!!! probeer er ondanks de kwaaltjes maar lekker van te genieten. Moontje succes morgen en Mieke, ik zou gewoon mee doen. Testen kan geen kwaad en als het nu nog niet positief is, dan zou ik toch maar ff de huisarts bellen. Succes meiden!
Hey Doosje, Ik heb zo'n banner al geprobeerd maar bij mij klopt ie telkens niet, omdat ik nogal late eisprong heb en korte luteale fase. Dus als ik van 26 dagen cyclus uitga, geeft mijn banner (of waar ik het dan ook uitreken) aan dat mijn ei op dag 13 komt. Maar komt altijd pas rond dag 16, 17, en dan nog lut. fase 10 dagen. Dus hou het gewoon met ovu-testen bij, en doe het om de dag of elke dag, net wanneer we willen. Ik hoop ook zooooo dat morgen mijn laatste klus wordt! (Nou ja niet mijn allerlaatste natuurlijk! )
Hee Meiden, Schijf ff op, ik ben er weer maar deze keer wacht ik op mijn ei, zijn er meer meiden die op hun ei wachten? Liefs...