Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vosje2000, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hier ook nog steeds wachten inmiddels dag 45.mag zag net 2 meiden met 1ste ronde van 65 en 72 dagen dus kan nog ff wachten vrees ik....
    vandaag toch getest,kon t niet laten....weer nega natuurlijk....
    dus ongi waar blijf je nou????
    zou nooit durven denken dat ik nog s blij zou zijn om ongi te worden.......

Iedereen weer veel succes en geduld gewenst...

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Cindy24, Ik heb 7 november me laatste pil geslikt.. paar dagen daarna zoals altijd ongi geworden.. Daarna was me cyclus 24 dagen (op internet las ik dat je moest tellen tot voor de dag dat je ongi werd) Tijdens deze cyclus was ik dus net gestopt met de pil.. dus voor me GEVOEL is het ronde 1 omdat de pil dan nog helemaal in je lichaam zit.. maar als je het in theorie zou bekijken is dit ronde 2..

Heb alleen het probleem dat ik vaginisme heb.. :( Dus sex hebben wanneer ik wil gaat niet.. en vooral niet om de dag.. moet zeggen dat ik er minder goed mee om kan gaan nu dan ik van te voren dacht :( Zondag avond sex gehad en nu wou ik het net weer.. maar deed zeer..:( we kwamen dus niet tot het punt waar het om ging zeg maar ;) Kwil vanavond zeker nog eens proberen maar ben er bang voor dat t niet gaat lukken :(

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mag ik er weer bij komen zitten? :D
    Ik heb gister mn eitje gelegd, dus ik moet nog ff wachten..

Ben erg benieuwd.. duimen jullie mee?

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Carola wat is dat precies vaginisme? Hoort niet fijn aan in ieder geval....ik vindt dit ook pas ronde 1 voor jou hoor..

@Vosje ben je er weer?...mijne moet nog komen maar ik wacht alvast mee!! En duimen voor jou TUURLIJK!!!!

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Jaja ik ben er weer :D
    Gaat snel he..
    Ik was een week eerder ongesteld geworden als normaal afgelopen maand.

6. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Zal voor je duimen hoor vosje...
    Je bent best snel weer terug, ik moet nog even wachten totdat m'n eitje ' gelegd' is :)
    Nog maar even goed m'n best erop doen ;)

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Cindy24, Vaginisme is het samentrekken van je bekenbodemspier tijdens bijvoorbeeld sexueel contact of bijvoorbeeld een tampon inbrengen.. heb hier ook fysio voor gehad :( weet nu wel wat beter hoe ik er mee om moet gaan.. maar ja goed tis wel frustrerend dat je gewoon niet vooral nu de vruchtbare week is kan sexen wanneer je wilt..

Tis idd erg vervelend want iedere x naar 'het'doen zeg maar heb ik onder bij me muts (om het ff netjes te zeggen) een scheurtje :( Erg pijnlijk en niet fijn :(.. en natuurlijk MOET het ook altijd met glijmiddel en ook vaak dan lukt het nog niet eens..

Maar ben allang blij :D Want in het begin van me fysio kon er nog niet eens 1 vinger een klein stukje naar binnnen :D en nu kunnen we af en toe al echt sexen ;)

Vind het wel erg frustrerend soms dat er meiden zijn die al gelijk roepen heb vaginisme terwijl sex hebben dan maar 1 x niet lukt ofzo.. of een korte periode minder goed gaat... Kwil best een jaartje met ze ruilen.....:)

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ah dat is "kut" carola (sorry voor de woordspeling ;))
    Wel fijn dat je in elk geval wel verbetering merkt.

@mmuisje en cindy
    Tnx voor het duimen.
    Ben inderdaad vrij rap terug. Heb gelukkig een korte cyclus.

9. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Vosje in welke ronde zit je eigenlijk?

Liefs...

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    ronde 2 is dit pas :)

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Carola
    aah jeetje nee dat is niet fijn....hoop voor je dat het raak is..werkte je met ovu testen zou voor jou wel een uitkomst zijn niet?!

@Vosje....ben eens benieuwd of je je dee keer anders gaat voelen..eventuele kwaaltjes ofzo?!!

12. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Dag allemaal, helemaal nieuw voor mij dit, maar wat is dat wachten toch een kriem... in het kort, ben al moeder van een dochter van 13 en een zoon van 7... inmiddels ben ik hertrouwd en willen ik en mijn nieuwe partner ook dolgraag een kindje "samen" Vorige twee keer was een klap op mijn kont voldoende zeg maar haha.. maar dit keer werkt het toch anders blijkt wel.. zo zie je maar, elke zwangerschap is weer anders. We zijn bij poging 7 nu en ik schuif graag aan op het wachtbankje... over een week is mijn NOD! Dus ladies... suc6!!
    Ciao

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook over een week! Samen wachten.... ;)

14. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Stippeltje, wat een opgave elke maand weer he.. hoe lang ben je al bezig en is zou dit je eerste zijn? Snap er niks van, los van het feit dat je lichaam je echt goed in de maling neemt elke keer. Ik let er maar niet meer op, die zogenaamde "zwangerschapskwaaltjes" blijken achteraf elke keer weer loos alarm te zijn. Maar ja... enige dat je kan doen is wachten ahhhhh.... niks voor mij.. zie mijn naam ONGEDULDIG!! haha ;)

15. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    @ Vosje2000 Het is Idd 'Kut' hahaha.. maakt niks uit hoor die woordspeling ;) Maar goed stel dat ik zwanger zou zijn en het gaat goed is het voor mij natuurlijk een EXTRA wonder!!!!

@ Cindy24, Ik gebruik geen ovu testen.. Zou handig zijn maar weet dat ik er dan nog meer op ga letten dan ik nu al doe.. en wil het eigenlijk wel zo natuurlijk mogelijk houden allemaal.. Kon nl ook kiezen voor zelf inseminatie.. maar kwil eerst op de natuurlijke manier proberen :)

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Carola
    Nou vindt ik knap van je hoor!!!! Ik ben ook heel erg van het op de natuurlijke manier doen hoor!! Maar in jouw`n situatie?
    Hoop voor je dat het snel raak is dan!!!

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Lief van je Cindy24, Hoop t voor jou ook...

wanneer zou je NOD dag zijn?

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    @carola
    Ik vind het super te lezen dat je er zo goed mee om gaat.
    Ik duim voor je dat het gauw raak is!

@cindy
    Ben ook benieuwd of het deze ronde anders gaat voelen.
    Toen ik zwanger was van mn zoon merkte ik helemaal niks tot aan mn nod en dacht ook toen ik ging testen "zonde van de test, het wordt toch negatief", maar toen was het raak!
    Afwachten afwachten :)
    Nog 2 weekjes tot ik ga testen

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Jullie zijn lief meiden :D

Spannend hoor Vosje, Die 2 weken gaan waarschijnlijk heeeeel lang duren ;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

Lief zijn wij he!!!!

Mijn nod is 26 dec..nou als dat m niet gaat worden;)..:D

Ja toen ik zwanger was dacht ik van niet nee....toen ging het ook zoals nu!
    Eerste ronde hyper testen en mezelf gek maken de ronde erna een instelling van we zien wel en was het raak!!!

PPFff dat duurt nog lang he?!

Deel Deze Pagina