Wat grappig zeg!! Vosje's NOD = 24 December Nog iemand zijn NOD dag op 25 december? Cindy's NOD = 26 december Mijn NOD 27 December Ben benieuwd meiden!! allemaal redelijk dicht op elkaar..
hey meiden! hier nadert de eisprong ook weer dus binnen een weekje kom ik weer mee op het bankje! @ cindy24: goed klussen meid, het is de moment zie ik Lola
@Vosje ja hoe doen we het he?! haha leuk hoor!!! @Carola hmm meteen een lijstje maken dan maar? @Lola...nou we hebben voorgister gevreeën en vanavond weer een dan maar afwachten he!!!
nee ik ga nog even wachten tot maandag denk ik... om zeker te zijn he straks nog wat testjes gaan halen se
heee wat lief.... Nou ik zal niet aan je denken hahahaha... Hopen dat het raak is.. Hoe voel je je? lekker zwanger?! heerlijk he
hahaha! Zou ik maar niet doen nee! Ik voel me prima, manlief gelooft niet dat ik zwanger ben omdat ik niet misselijk ben, maar dat vind ik zelf eigenlijk niet zo'n probleem! Verder wel veel plassen, grote pijnlijke borsten en moe... maar ook daar kan ik geen problemen mee hebben. Ben er hartstikke blij mee zelfs! Liefs Annette
Ik zal voor je duimen Maya dat je maandag positief test!!! Verder wens ik iedereen een fijn weekend, veel klusplezier!!!
Ah wat dat kreeg ik ook pas na de 6 weken ofzo hoor!!! Ik dacht ook waar blijft die misselijkheid nou, ik kreeg het wel maar niet erg ofzo heb nog nooit hoeven overgeven, op het randje zeg maar..grappig die mannen die denken dat je misselijk moet zijn haha... Ja die "kwaaltjes" neem je voor lief he??! Geniet er maar van meid!!!
Ik word gewoon gek van mezelf vandaag... Kennen jullie dat gevoel ook? Als ik het via i-net uitreken zou zou 13 December me eisprong dag zijn.. Maarja omdat het bij iedereen anders loopt ga ik hier niet teveel van uit.. Wel vandaag bruinachtig in me broekje en bij het afvegen (Sorry voor de details) Voel in me buik soms wat gerommel/steekjes/vreemd gevoel.. Maar hoort wat betekend dit? Is me eisprong al geweest? moet deze nog komen? Mmm nou om of me hoofd op andere ged8ten te zetten: Nog wat leuks doen dit weekend meiden?
uhm wij gaan zondag op kraambezoek altijd leuk, en morgen naar vrienden waar we al 4 weken naartoe aa het gaan zijn...en voor de rest niet veel bijzonders!! Jij?
We wachten wel af Maar best irie want had net zo een mooie string aan Whahaha ... Bloed krijg je er nl niet altijd uit Leuk leuk Veel plezier dit weekend!! Ik ben net thuis van me werk, en ga om 7 uur lekker frietjes halen Dan gaan vriendlief en ik douche enz en dan hebben we Gala van mijn werk Verder niet veel doen denk k.. Morgen me doggy ophalen Woei... En hopelijk vanavond of morgenvroeg nog ff lekker sexuhhhh