@Carola kan heel goed zijn je eerste ongi kun je eigenlijk niet als ongi rekenen aangezien het eigenlijk niet veel was. Ik heb dat ook gehad en rekende daarna pas de ronde 1!!! Nu als je ongi voorbij is kunnen jullie voor de echie beginnen!!!!! @Marywoods wij lopen hetzelfde...dus jij gaat eerder testen? IK weet het niet denk dat ik echt pas op mijn nod test. Maar als je bij je eerste kindjes licht posi teste 2 dagen na nod zou het dan nu weer zo zijn dat ik in het begin weinig hcg aanmaak? Wij gaan die dag bij moeders thuis eten en weet niet of ik het zo leuk vindt om daar met een teleurgesteld gezicht te gaan eten. Maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ik met een big smile daar zit.....
ja als je net gestopt bent is je lichaam gewoon raar!!!! Nee wij gaan lekker niksen en genieten van onze vrije zondag eindeijk eens. Het is de stilte voor de storm hier want de kerstperiode is een ontzettend drukke periode voor ons. Zaterdag werkt vriend ook dus ja weekend hebben wij eigenlijk nooit!!
Sorry dat ik hier alles neer typ wat me gek maakt hoor... Maar ben nu al niet meer ongi.. heb ongeveer 2 dagen bloed verloren.. en nu is het weg.. kan goed zijn dat er vanacht ofzo nog wel wat komt maar laatste 2 uur geen bloed meer gezien en bij afvegen ook niet...!!!
misschien een doorbraakbloeding? Was het veel? Anders misschien een bloeding van je eitje dat springt?
ik d8 dat ik vorige week me eisprong had.. want toen had ik ook steken enz... maar goed.. weet t dus niet!!! T was idd de eerste dag in de ochtend wel veel bloed.. daarna nam het af en nu is het ineens weg...? (na 2 dagen dus) Naja we wachten wel weer af wanneer de volgende x is.. Echt geen zin om met die ovu testen te werken (Wilt vriendlief ook niet) en we gaan er weer met veel liefde tegenaan Hoe is het bij jullie meiden?
PFff wat irritant dat afwachten zeg gister mijn nod en nog niets te bekennen... gister een negatieve test! Hoe staat het er bij jullie voor?
Wat irritant flapke.. Nou ben je nog niks wijzer :S Ik moet nog wachten. Wil eigenlijk niet voor nod testen, want ik wil gewoon een duidelijk ja of nee
Ha meiden, Het wachten is voor mij ook weer begonnen. nog 8 dagen wachten voordat ik kan testen.... Wat duurt het toch altijd weer lang zeg. Bah.
Wanneer is jouw nod vosje? Virlonnien het wachten duurt echt lang ja.... Heel veel sterkte meiden met het afwachten!! Ik heb toch daarstraks maar nog een test gekocht.. snap er niets van! vorige maand 12 dagen na eisprong en nu overtijd.. weliswaar 1 dag maar toch. Fijne avond
@ Cindy24, Ik heb even gekeken maar echt een merk staat er niet op... ik heb ze besteld bij www.babyboomshop. zal even afwachten of er dit weekend duivels komen, anders maar even contact opnemen met ha. kunnen ze in het zh met een echo zien of je ei eraan zit te komen? weet iemand dit? heb echt geen idee... ik wacht nog even met iedereen mee iig!
Mm nee die ken iik niet?! Maar wat denk je dat de huisarts voor je kan doen dan? Of zit je bij de gyn?
Het zijn van die stripjes... omdat ik al zolang geleden positieve ovutest had en nog steeds niet ongi wordt... dacht ik kan altijd info vragen natuurlijk... en stel ik zit ook bij het groepje wat helemaal geen eisprong krijgt, misschien kunnen ze dat gaan onderzoeken weet het ook niet, maar je wordt zo onzeker door die testen en geen ongi... Dit is voor ons ronde 10, in welke ronde zitten jullie?