@vosje: Gefeliciteerd! Ook ik heb zo´n vaag ongi gevoel. En.... die bloedneus, die had ik vandaag ook... En dat had ik dus ook bij mijn zoontje. Zal ik morgen testen? Mijn NOD is de 23e, maar ik kan niet wachten...
vosje gefeliciteerd. Wat spannend voor de testers met kerst ik duim met jullie mee voor mooie cadeautjes. hier nog 16 dagen als ik van vorige maand uit ga schiet echt niet op
Zo, zal ik zo een test gaan kopen? Ik pak mijn kleintje zo in, hop in de kinderwagen en dan ga ik een test halen.... Ik ben hartstikke onzeker en voel me alsof ik ongi moet worden, maar ik wil het gewoon weten....
Ik dacht ik kom hier weer even kijken, want mag weer op het wachtbankje gaan zitten ondertussen... Lees ik dat Vosje zwanger is! GEFELICITEERD, heel leuk zeg, geniet ervan!
Vosje gefeliciteerd!!! geniet ervan! Helaas gaan wij door naar de volgende ronde.... zaterdag toch ongesteld geworden.
Bedankt mmuisje en flapke! @neisha Jammer! Maar er is nog niks verloren he! Moed houden! Misschien heb je nog niet genoeg hcg
Ik hoop zo, dat het te vroeg was... Ben namelijk toch best teleurgesteld. Bij de eerste heb ik ook zo vroeg getest en die was positief. Eigenlijk ga ik er nu maar vanuit, dat ik niet zwanger ben... Geduld, ja iets waar men gewoon te weinig van heeft
Vosje, gefeliciteerd! Geniet er van! @Cindy: idd, gelukkig dat de hulpmiddelen er in ieder geval zijn! vanochtend zijn hier de duivels op komen dagen Ga nu tempen+ovutesten, dan hebben we dat toch geprobeerd voor we naar de ha gaan! hoe lijkt het bij jou? toch hier en daar wat 'kwaaltjes' las ik @Neisha: jammer dat je test negatief is, hoop net als iedereen, dat ie gewoon te vroeg was!
@Madam nou weer op naar nieuwe ronde dan? Wacht je nog met naar de gyn gaan? Respect hoor weet niet of ik het zolang zou kunnen volhouden!!! Ja ik heb weer wat kwaaltjes, Misselijk geweest vanmorgen Gister weeïg gevoel gehad Vannacht werd ik wakker had ik een heftige kramp die aanhield Ontzettend warm, ik vindt het niet koud buiten Afscheiding opeens sinds twee dagen!! Ik voel me alsof ik al ongi wordt ofzo maar dat kan nog niet eens...ik ben benieuwd!!!
oohhww cindy; jij hebt volgens mij net zo de zenuwen als ik hier ook weer gevoelige borsten (helemaal tot aan mijn oksels... ? vaag) en af en toe een vlaag van misselijkheid. Vond t trouwens ook niet koud buiten, maar dat kan ook komen omdat ik Thomas in de slee aan het trekken was en een zware tas met boodschappen vast had terwijl ik door de diepe sneeuw ploeterde...
Dank je wel, het is ook echt wel moeilijk om zolang te wachten, maar om eerlijk te zijn zie ik best tegen de doktersbezoekjes op en hoop ik toch zo dat het voor die tijd raak mag zijn! Ik ga vol goede moed de 11e ronde in Als het ook deze ronde niet lukt, dan gaan we naar de ha hebben we besloten. We hebben de komende maand veel afleiding door kerst, oud en nieuw en veel verjaardagen dus ik hoop dat dat mag helpen ha hah ik hoop voor je dat je 'kwaaltjes' een goed teken zijn hoor! en bedankt voor je reacties, het is fijn om je verhaal kwijt te kunnen! ik zou zeggen je ei kwijt te kunnen, maar die houden we maar liever zelf hè, ha hahah succes met wachten iedereen!!!! liefs madam