hahaha nee hou dat ei maar!! Ja dat is fijn van dit forum he, je verhaal kwijt kunnen!! Als je nog eens je verhaal kwijt moet schrijf me gerust!!! Idd even veel afleiding nu met kerst enzo is ook eens goed af en toe! Ik hoop ook dat de klachtjes iets goeds zijn en geen aankomende ongi maar als ik naar jou verhaal kijk ben ik weer verdomde blij dat ik hier een dochter heb rondlopen!!
@vosje gefeliciteerd hoor, echt super!!!!!!!! Ik lees het nu pas ben veel wisten werken en geen tijd gehad om op het forum te komen. Liefs cindy
nog 4 nachtjes wachten... voelen jullie al iets? ik af en toe jeuk en pijn in aan mn borsten... verder niets!
hoi dames ik zit ondertussen al 52 dagen op het wachtbankje !!! begint goed mijn voeten uit te hangen hoor !!!!! pillen die ik kreeg van de gene om mijn ongi te laten doorkomen werekn blijkbaar niet. wachten wachten wachten ...
Dag dames, Ik voeg mezelf ook maar eens toe . Zit op CD 34 inmiddels... Normaal 28/29/30. Dus toch wel 4 dagen overtijd . Heb helemaal geen kwaaltjes ....weet dat je ze niet hoeft te hebben ..maar heb daardoor wel het gevoel dat het niks is. Ga vanmiddag uiteraard wel langs de kruidvat ....want nu houdt ik het echt niet meer. Heb vanavond een kerstborrel....wil wel ff weten of ik kan drinken of niet
hier nog steeds gevoelige borsten (echt opvallend en ook vergelijkbaar met mn eerste zwangerschap) , maar ook ongi-achtige 'krampjes' en koppijn.... ik weet t even echt niet. Ga 1 dag na NOD (2de kerstdag 's morgens) testen
he mary ja ik heb ook zo`n ongi gevoel dat soms sterker is en dan weer niks ppfffff is weer zo`n rollercoaster!!
Hoi meiden, ik doe ook even mee. Heb al de hele week zo'n raar gevoel, en af en toe ongi-krampen dus ik denk dat het nu niet is. Vanochtend alvast een test gedaan, ik kon niet wachten. Maar ik weet nog wel dat ik bij mijn dochter al 3 dagen overtijd was voordat ik pas een positieve test kreeg te zien. Dus een beetje hoop blijfik houden. We proberen het over 3 dagen nog een keer.
Typ ik net nog dat ik nog een beetje hoop heb, die is nu gevlogen ben net naar de toilet geweest en ben ongi Dat wordt weer klussen komende maand.