ben blij dit te lezen, is er toch nog hoop voor mij heb steeds gevoelige borsten gehad (na innesteling echt branderige en gloeiende (.)(.) gehad 3 dagen daarna werd de gevoeligheid minder.. maar vanochten stond ik dus op met koppijn en ongi gevoel hoofdpijn heb ik altijd op mn ongi dag... Maar nog geen ongi te bekennen vandaag.. wel erg rommelige buik.. ik was er eigenlijk vanuit gegaan ongi te worden maar hou nu toch nog een beetje hoop..
hoi ladies! Mag ik me hier ook aansluiten omdat ik wacht TOT ik mn nod heb! Word er gek van...zit al op dag 42!!! Word er ook chagerijnig van, kan niks hebben...wil zo graag verder gaan om zwanger te raken...pff...voor het laatst getest op ma geloof ik...harstikke negatief...dus nee zwanger niet en nog steeds geen ongi! Heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad...pff... kga maar slapen liefs!
ik ook eigenlijk wel, ben wel bang voor n teleurstelling dus durf niet te hard te hopen! heb jij kwaaltjes? ik sinds vandaag pijnlijke borsten, de zijkanten
Hoop het voor je cindy! En voor de anderen die gaan testen vandaag ook natuurlijk! Zal voor jullie duimen Succes
Laraxx en Cindy heel veel succes!! Geen ongi is goed nieuws dus hopelijk hebben jullie snel posi-testen!! N.b. Laraxx ik had ook aan de zijkant pijnlijke borsten...
Hé dames, Wat is het nog allemaal spannend hè? Hier in elk geval wel....vandaag zou ik volgens mij ongi moeten worden. Gisteren wel wat krampen gevoeld en heeeeel erg misselijk geweest. Nu met vlagen ook af en toe misselijk...zou het dan toch? Mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben, waarom weet ik niet, maar dat zegt zijn gevoel. Vandaag is ie niet thuis, maar als ik vandaag niet ongi wordt, gooi ik er morgenvroeg nog een testje tegen aan. Afgelopen vrijdag had ik ook getest, veel te vroeg, maar ik meen een heeeeeel licht streepje te zien. Misschien beeld ik het me wel in, maar wie weet...dus morgen zien we wel weer verder. Nu proberen om deze dag met mijn kleine mannetje door te komen. Succes nog allemaal met wachten en geduld hebben!
Hoi hoi! Iedereen leuke kerstdagen gehad? En.... zijn er inmiddels positieve testen bij??????? Ben benieuwd! groetjes
@ Jollie, lees dat je van de week al een heel licht streepje had, morgen een mooie streep voor jou, oké!? @madam, kijk maar bij m'n foto's
ik ga zometeen een andere test halen want ik denk gewoon dat ik zwanger ben....maar welke dames...kruidvat heb ik al gedaan!
aah heb jou nog geen bericht teruggestuurd he meid sorry maar wordt een beetje gek hierzo hahaha.. dus die met wel/niet zwanger?
@madam en @mmuisje, dank je wel voor jullie lieve reacties...ik wacht vol spanning af tot morgenvroeg.