Ik kan de dagen wel voorbij kijken...gelukkig komende dagen wat afleiding, wat man en stiefdochter zijn lekker thuis.... en dan s'morgens snel plassen om toch niet in de verleiding te komen...
Hier ook op het wachtbankje. Paar dagen bruin verlies gehad maar dat is weer gestopt. NOD is uiterlijk 4 januari. Suc6 iedereen en een vruchtbaar 2010 gewenst. Groetjes Jolanda
Mijn NOD is 9 januari. Als ik zwanger ben heb ik meer kans op stolsels in het bloed, dus ga ik al eerder testen. Als ik zwanger ben (wat niet zo gemakkelijk gebeurt hoor), moet ik direct Fraxiparina (bloedverdunners) prikken. Dus ik ga 5 of 6 januari al testen. Heel veel geluk meiden And a very very happy new year
ooh dat ken ik maar al te goed.... ik heb het toch gedaan want ik heb mijn banner op langste cyclus van afgelopen half jaar ingesteld maar het kwam ook 3x voor dat ik 21 dagen cyclus had in dat geval had ik nu kunnen testen dus nam ik de verleiding maar nee hoor..... dus ik wacht gewoon weer verder al die onzekerheden... zucht!
Van het wachtbankje af..... het jaar is gekleurd begonnen. Op naar februari. Iedereen die nog wacht, suc6 en hopelijk is het raak. Groetjes Jolanda
he dames ook ik zit in het wachtbankje, deze maand voor het eerst mijn ei gevoelt dus dat geeft wel hoop ik mag 13 jan testen!! ronde 4
Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!! Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed na 9 dagen overtijd.....
alle zwangere dames.... GEFELICITEERD!!!! alle niet zwangeren: wij wachten "rustig" af.... dat 2010 maar veel moois mag brengen...
Ik sluit me hier ook aan. Mijn NOD is pas rond 13 a 15 januari, een eeuwigheid naar mijn gevoel Vandaag had ik een beetje ongesteldheid gevoel en beetje misselijk, maar dat had denk ik met mijn eisprong te maken. En nu maar wachten en wachten.... p.s. Cindy24 hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wel een late test joh. Maar dat maakt nu niet meer uit, want je bent ZWANGER Ik keek altijd wel even snel in een topic waar je had gereageerd om te weten of je nou zwanger was of niet, zo nieuwsgierig was ik
ik kan niet wachten pffff vanaf vrijdag kan ik gaan testen ,,zondag nod datum maar weet van de vorige keer dat ik al twee dagen van te voren kan testen of temisten proef testen tot nu toe last van : 1 : pijnelijke tepels ( maar dta heb ik altijd ) 2 : ik wil augurk met salami eten ooo ik snak ernaar ,, rijst vermijd ik weer vind het vies 3 : zwaar gevoel in de onder buik 4 : halve nacht wakker gelegen door steken bij de schaamstreek of richting de eierstokken 5 : veel drinken pfffffffffffff heb nu ook echt een soort zware onderbuik, vreemd gevoel met mini steekjes. xxxxxxxxx jes we zien het wel wachtennnnn maaar