@Jollie;Het is idd erg verwarrend en je wordt er zo moe van, elke mnd weer niks, elke keer tegen fam te moeten zeggen "nee geen ongi en nee niet zwanger en ja weet het zeker"Pfff. Laat mij maar lekker ongi worden dan weet ik dat daar niks mee aan de hand is. Ik ga waarschijnlijk morgenmiddag/avond er een test tegenaan gooien( Afwachten wanneer de postbode komt) Maar ik laat het dan nog weten,ben zelf ook erg benieuwd en kan nauwelijks wachten maarja.... Grts typje
Hier was 2 dagen geleden mijn temp gezakt en gister en vandaag is ie weer omhoog gekropen, vandaag zelfs tot hoogste temp. Ook al paar dagen steekjes in onderbuik en soort van spierpijn ofzoiets. Ik hoop zo dat dit eindelijk goede tekentjes mogen zijn!!! @ Jollie, wij duimen ook voor jou hoor! @Typje heb je gister nog getest?? Ben benieuwd! Ik hoop voor iedereen snel een positieve test/duidelijkheid!!!!!!!!!!!!!
hallo wachters, Ik hoor hier wel thuis denk ik, ben heel erg aan het wachten en heb hier niet zoveel geduld bij! Voelde de eerste ronde ook van alles, maar zonder resultaat, hopelijk deze maand meer succes! Succes met wachtten allemaal en maar hopen dat het het wachten waard is! Toi toi toi
Hier ook weer aan het wachten. Rond 31 januari heb ik mijn nod. Word het wachten nu een keer beloond...........
Hallo, ik heb zondag mijn NOD. Het is deze keer een beetje dubbel want ik wil heel graag, maar per 1 maart heb ik andere baan. Ze hebben niks gevraagd over mijn zwangerschapswens. Maar het is ook een beetje raar om dan al gelijk te zeggen als het raak is dat je zwanger bent. TOCH. Of moeten we het op een laag pitje zetten??? Ik krijg een jaarcontract. Ze maken bij mijn nieuwe werk wel al geintjes dat ik niet zwanger mag raken en zo.....Misschien bedoelen ze het niet verkeerd, maar de boodschap is wel duidelijk voor mij. Ik zeg er nog niks over. Ik moest wel een andere baan want bij mijn huidige werkgever gaat het zo slecht dat er bezuinigd moet worden in de loonkosten. Maar het maakt me wel onzeker. Ik heb heel veel zin in de nieuwe baan maar ook een een kindje. Ik weet het even niet meer!!!! Wat zouden jullie doen????? Maar ik wacht heel voorzichtig mee op het wachtbankje Liefs cindy
Hoihoi, Zou je kunnen wachten? Sinds wij bezig zijn en teleurgesteld om 1 streepje ben ik niet meer te stoppen! je hoeft niks te zeggen over een kinderwens en ik denk maar zo, ik kan het ook niet helpen dat het kindje persƩ in mijn buik moet groeien... (wat mij ook wel weer heel speciaal lijkt)
@jippiejee ik weet ook wel dat je ergens gelijk hebt maar ik ga dan weer lopen denken van wat als mijn conract dan niet verlengd wordt? En anderzijds denk ik scheit aan het komt wel goed. En ik weet ik moet de keuze zelf maken, maar de wens is ook wel groot hoor, en we zijn al ruim een half jaar bezig. Het is gewoon heel dubbel!!!! Liefs cindy
Tja ook wel lastig, wil natuurlijk ook de financien op orde hebben, dan moet je maar gewoon een verpletterende indruk maken zodat ze haast niet kunnen wachtten dat je verlof voorbij is haha
Spannend Cindy ik zou er alleen voor gaan!! een kinderwens onderdrukken wordt je ook niet happy van. bovendien hoef je het pas na 3 mnd te vertellen dan ben je al door proeftijd en eer je dan met zw. verlof gaat werk al een half jaar en hebben ze heus wel beeld over jouw functioneren en leven misschien juist met je mee tot je weer terug bent! bovendien hadden ze dat aan je leeftijd te zien ook wel kunnen raden bij sollicitatie. succes! hier nog 10 dgn spannend!!
Aahhh ik voel baarmoederkrampen, 6 dgn na eisprong dus MOET innesteling zijn!!! spannend spannend dit voelde ik 2 rondes terug ook maar toen liep t toch op ongesteldheid uit.... ik blijf hopen zucht nog zo lang tot ik mag testen. ik bid dat ik deze week niet ong. wordt!!! liefs!
Ik zit ook te wachten. Nog een week ongeveer...als het goed is. Ik heb echt het gevoel dat het dit keer totaaal niet raak is. ben dan nu 7 maand bezig voor de eerste.
Euhm....mijn vraag is...waarom MOET het dan nu wel zo zijn? Je zegt zelf dat het de vorige ronde ook zo was, die krampen, maar dat je toen toch ongesteld werd. Ik zou me er niet op verheugen als ik jou was, straks is het weer niet zo, en dan baal je extra extra erg. succes met zwanger worden.
@regenboogje, ik heb ook van die krampen en zo'n zeurend gevoel onder in mijn buik, net boven het schaambeen. Volgens mij is het ook 6 dagen na m'n eisprong. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dat op een innesteling duidt. Ik heb echt geen idee. Ook van de vorige zwangerschap kan ik me dat niet herinneren, omdat ik toen niet wist wanneer m'n ei en NOD waren. Dus wie weet...nog 8 nachtjes slapen voordat ik "mag" testen... Hou hoop!
Turlijk meiden weet je het niet zeker maar je kan wel een innesteling hebben en voelen en dat het dan toch wordt afgedreven dat weet je natuurlijk pas als je test... mij ook nog 8 dagen!