ik wil me ook even bijvoegen op het bankje. ik moet wachten tot 3 februari. lijkt altijd of het dubbel zo lang duurd
Ik ben vandaag ook weer begonnen met een nieuwe ronde. Ronde 9 alweer. We hebben volgende week een afspreek met een kinderwens-consulent, misschien heeft zij de ultieme tip! Naast gezond en fit blijven, ons 'niet druk maken' en natuurlijk gezellig 'oefenen' proberen we vanalles, maar er is zoveel informatie online en in de boeken en veel spreekt elkaar tegen. Iemand ooit wel eens naar een kinderwens-consult geweest? Droeg het bij, voor je gevoel?
kinderwens consult nog nooit van gehoord. en nee daar zijn we nog niet geweest, en zullen dat ook niet doen denk ik. We zijn nu 7 maand bezig, en als het deze maand nog niet raak is, dan ga ik beginnen met temperaturen. Ik denk dat dat het beste is, om je ei een beetje te vinden. En als we na een jaar proberen nog niet zwanger zijn, dan maar eens naar de dokter misschien.
ik ben nu vamaf mei 2009 gestopt.. maar ook hier nog niets.. misschien deze maand ik weet het niet we zien het wel !
Ha ha ha, helder...... Maar mooi dat het goed gaat! En hoe was de echo? Ik had het gevoel dat het hier eindelijk wel eens zover zou kunnen zijn maar helaas vandaag de :x:x:x @ Jollie, ik heb je foto's ook even bekeken maar dit lijkt mij toch goed nieuws hoor! Gefeliciteerd! Liefs Madam
Tja, ik denk dat ik maar van het bankje af ga en mijn banner gaa aanpassen, want het is toch wel echt zo. Heerlijk, heel onwerkelijk nog, maar wel geweldig. Jullie nog allemaal heel veel sterkte meiden!
Whoaah gaaf! En dat er nog veel met zo'n banner van het bankje af mogen stappen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meiden jullie geloven t nooit!! ik dacht van de week echt ongi te worden, achteraf bleek alleen bruinverlies en zette niet door. Vanmorgen getest..en DIKKE VETTE STREEP AAhhhh! Kan t nog niet geloven! Succes jullie! liefs!
regenboogje ...... gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! ik zat al ergens op een bankje maar wist niet meer waar dus kom maar hier zitten!!!!!!!!!! ik moet morgen ongi worden...of beter gezegd liever niet!! maar.....als/zolang ik niet ongi word wacht ik zowiezo tot volgend weekend met testen ! dus ik zit hier nog wel even...hoop ik!!!! fijn weekend allemaal en succes!!
Joeppie!!! Mijn lieverd komt vannavond weer thuis!!! Is al onderweg, dusss waar kan je dan beter gaan zitten als bij jullie op het WACHTBANKJE, hahaha Ik ben blij !!!!de eerste dagen was het wel lekker om met niemand rekening te hoeven houden, maar nu kan ik haast niet meer wachtten, lekker weer naast hem liggen op bed straks mmmm fijn hoor!!
Ik zit nog steeds te wachten, nog steeds niet ongi en een negatieve test 1,5 week geleden....volgend weekend maar weer testen als er geen ongi is, mocht deze negatief zijn dan toch maar even naar de ha dan duurt het wel heel erg lang he!!
ik zit ook nog op het wachtbankje.. test gedaan .. negatief.!. helemaal wit.. nou ja en een controle streep dan .. maar we zien wel
Hey Meiden, Ben al een poosje niet meer actief geweest, maar nu maar ff weer....het is ook zo verslavend Regenboogje@ Gefeliciteerd geniet er maar lekker van Ik ben gister de eindelijke MMM in gegaan, en ben voor het eerst met de billen bloot gegaan Heb een uitwendige en inwendige echo gehad en ben helemaal apk gekeurd.... Maar is niet goedgekeurd!!!!! Heb PCOS En moet nu alweeeeeer wacten op de onderzoeken die gaande zijn, bloedonderzoek en zwemmersonderzoek. Ben het wachten eigenlijks wel een beetje beu Hoe gaat het hier met iedereen?? Grts
@regenboogje, gefeliciteerd!!! en nu maar lekker van genieten! @typje, wat vervelend dat je nu weer moet wachten! Ik moest vandaag voor een inwendige echo. Snap dat je het wachten (op uitslagen) beu bent.... Wij zijn inmiddels al 11 maanden 'bezig'. liefs