nou meiden..ik voel mn ongi alweer aankomen..zelfde als andere maanden helaas.....ik hoef dus wss niet te testen...op naar het ziekenhuis dan maar..bah
Madam@ Je bent zo een paar maanden verder, zijn nu 9 mnd bezig, maar het vreet erg aan je. Wat zou er nu gebeuren, wannneer worden we gebeld etc etc. Moeten maar wondertjesgeduld hebben Een inwendige echo jee leuk, ow wat vondt ik dit erg, zo ongemakkelijk heb ik mij nog nooit gevoeldEn dan zo'n jonge mannelijke arts....hihi.... Michelle77@ Op naar de volgende ronde, en hopelijk is het dan raak Jazzy@ Idd gaat niet lekker hier, hopelijk de volgende rondes meer suc6. En anders wondertjesgeduld hebben
Zo voor de eerste keer neem ik echt plaats op het wachtbankje Me cyclus begrijpt eindelijk na 3 maanden ontpillen hoe t volgens mij echt moet werken We wachten dus aff!!
eey ladies, ik heb vandaag de huisarts gebeld want had zondag een negatieve test....zit op dag 71 maar mijn ha was er niet dus kreeg een vervangende, die zei dat ik gewoon moet wachten tot het komt en toen ik zei dat ik al op dag 71 zat begon ze me gwn uit te lachen, stom mens....ik bel mn eigen ha volgende week nog even,...vind dat ik lang genoeg heb gewacht!!!
Ooh Jazzy dan voel je je ook lekker serieus genomen. Ik zou dit wel aangeven bij je HA, want tis echt niet netjes! Ik zit ook op het wachtbankje, maar goed ik hoop maar dat we op tijd zijn En anders komende maand beginnen met temperaturen, omdat ik er steeds naast zit. Gelukkig ziet manlief nu ook in dat bij ons een kind er niet op de valreep is en er bij ons wat betere planning nodig is.
hi ladies, Ik heb eindelijk goed nieuws, vanaf vanochtend echt helse buikpijn, weet niet waar ik het zoeken moet maar ben net ongestelg geworden heerlijk....eindelijk na 76 dagen wat duidelijkheid....nu op naar ronde 2 en hopen dat deze wat vlotter verloopt....ben zooo blij