Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vosje2000, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    nou meiden..ik voel mn ongi alweer aankomen..zelfde als andere maanden helaas.....ik hoef dus wss niet te testen...op naar het ziekenhuis dan maar..bah

2. jazzy

jazzy Lid

4 jan 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dames....gaat allemaal niet zo lekker he....hopelijk zijn jullie snel zwanger!!

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Madam@ Je bent zo een paar maanden verder, zijn nu 9 mnd bezig, maar het vreet erg aan je. Wat zou er nu gebeuren, wannneer worden we gebeld etc etc. Moeten maar wondertjesgeduld hebben;););) Een inwendige echo jee leuk:(, ow wat vondt ik dit erg, zo ongemakkelijk heb ik mij nog nooit gevoeld:)En dan zo'n jonge mannelijke arts....hihi....

Michelle77@ Op naar de volgende ronde, en hopelijk is het dan raak;)

Jazzy@ Idd gaat niet lekker hier, hopelijk de volgende rondes meer suc6. En anders wondertjesgeduld hebben:D

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Zo voor de eerste keer neem ik echt plaats op het wachtbankje :D Me cyclus begrijpt eindelijk na 3 maanden ontpillen hoe t volgens mij echt moet werken ;)

We wachten dus aff!! :)

5. jazzy

jazzy Lid

4 jan 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog steeds niks dames.....zit op dag 66:(

6. jazzy

jazzy Lid

4 jan 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    eey ladies,

ik heb vandaag de huisarts gebeld want had zondag een negatieve test....zit op dag 71 maar mijn ha was er niet dus kreeg een vervangende, die zei dat ik gewoon moet wachten tot het komt en toen ik zei dat ik al op dag 71 zat begon ze me gwn uit te lachen, stom mens....ik bel mn eigen ha volgende week nog even,...vind dat ik lang genoeg heb gewacht!!!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh Jazzy dan voel je je ook lekker serieus genomen. Ik zou dit wel aangeven bij je HA, want tis echt niet netjes!

Ik zit ook op het wachtbankje, maar goed ik hoop maar dat we op tijd zijn:D En anders komende maand beginnen met temperaturen, omdat ik er steeds naast zit. Gelukkig ziet manlief nu ook in dat bij ons een kind er niet op de valreep is en er bij ons wat betere planning nodig is.

8. jazzy

jazzy Lid

4 jan 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi ladies,

Ik heb eindelijk goed nieuws, vanaf vanochtend echt helse buikpijn, weet niet waar ik het zoeken moet maar ben net ongestelg geworden:D:D:D heerlijk....eindelijk na 76 dagen wat duidelijkheid....nu op naar ronde 2 en hopen dat deze wat vlotter verloopt....ben zooo blij:D:D

Deel Deze Pagina