Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vosje2000, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hmm

Ja dat ken ik...
    Heb ik ook last van en Sex bah moet er niet aan denken...!!!!
    ( terwijl ik daar normaal ook geen moeite mee heb..!! )
    Owh ja en vergat nog blauwe aders over mn borst zag ik ook net :D

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hoi dames,ik kom gezellig meewachten....Post niet zo veel,maar lees zeker mee!Mijn duimen draaien!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Gezellig :D

4. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Ha dames!

Hoe gaat het hier met iedereen? Ik zit vandaag in dubbele spanning, want ik ben sowieso aan het wachten op de NOD-dag, maar krijg vanmiddag ook nog uitslag van andere testen (reumatoloog) dusss..... ik piep hem een beetje... Gelukkig gaat mijn man mee hoor, ben daar errrug blij mee.

Zijn er al mensen die getest hebben? Of is de 1e morgen/overmorgen (als ik het me goed herinner...). Heel veel succes allemaal!!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jeetje zeg..!! Heel veel sterkte met die uitslag..!!
    En hopen dat je binnekort positief mag testen uiteraard..!!!

Ik moet nog ffies wachten maar dat is helaas niet anders :D

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb dus ik heb besloten (als ik in de tussentijd niet ongi ben geworden) op sinterklaas te testen, misschien een leuk cadeautje?!?!?!

7. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    16-11 5 dagen voor NOD een lichte positieve test gehad, maar vanmorgen weer getest en helemaal niets meer te zien. Ik wilde dat ik niet had getest want dan had ik niet geweten dat ik zwanger was. Ik was vannacht al om 4.15 uur wakker voelde toen al krampen in mijn buik dus denk binnen 3 dagen ongesteld te worden.

Ik wil jou veel succes wensen bij het krijgen van je uitslagen. en hoop zeker dat je dubbel goed nieuws krijgt.

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey miranda.. Heel veel succes..
    Dat is echt niet leuk :(

@tutsje het is je van harte gegund!

@conchita dat is inderdaad dubbel spannend! heel veel succes! laat je even weten wat de reumatoloog zei? Ik duim!

@erlida welkomwelkom! :D

9. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,
    Nou het is hoogst waarschijnlijk toch mijn ongi. Het is nu echt aan het doorzetten. Is alleen zo vreem, zo vroeg. Kon het niet geloven. Wat een raar lichaam heb ik. Houd mij toch elke keer weer voor de gek (of doe ik dat zelf).
    Succes iedereen die nog moet testen. Ik draai mijn duimen nu dubbel zo hard voor jullie.
    Liefs

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    :( jammer narcisje
    Maar nou weet je tenminste wel waar je aan toe bent.
    Vol goede moed de volgende ronde in!

11. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Daar ben ik weer, terug van het ziekenhuis. Het goede nieuws is dat ze aan de hand van de tests 3 wkn gelden niks hebben gevonden. het slechte nieuws is dat de dr. wel schrok van handpalmen en me daardoor acuut doorverwees naar de dermatoloog. Daar moet ik morgenochtend naartoe. Weer spannend dus!!! Verder krijg ik over 3 wkn weer nieuwe andere bloed- en urinetests. M.n. gaan ze dan mijn nieren, spieren en bloedwaardes testen. Ik schrok het meeste van de 24-uurs urinetest waarmee ze Bence Jones eiwit gaan testen bij me. Maar goed, ben nu alweer vd schrik bekomen hoor.... Heb besloten me niet druk te maken over iets/dingen waarvan het nog niet eens iets definitief bewezen is dat er iets is. Haha... wat een uitleg hè, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel toch?! Ik moet overigens over 7 wkn ook weer terug naar de reumatoloog. Hoop wel dat ik dan eerder kan bellen over de uitslagen van de tests die ik over 3 wkn moet gaan doen... Ga hem daar toch nog wel even over bellen hoor. Dan nu al met al morgen weer verder in die medische molen en up we go!

@ Tutsje, dat zou idd. wel een errrug leuk sinterklaas kado zijn ja!! Ik duim flink voor je alvast.

@ Jeem, tnx voor je medeleven. Tsja, voor jou is het idd. ook nog even wachten, iets langer dan ik. Officieel mag ik 24e testen. Succes met wachten nog!

@ Vosje, ook jij super bedankt voor je liever woorden.

@ Miranda, jij ook bedankt! Ik hoop zelf nu idd. ook op nog meer positief nieuws kan ik je vertellen ;) ! Wel echt balen voor je van je negatieve test zeg... Jakkes! Veel sterkte.

@ Narcisje, bah, niet leuk dat je ongi doorkomt zeg. Op hoeveel dagen zit je nu dan? Dat zou ik ook vreemd vinden hoor, maar volgens mij komt het wel bij meerdere vrouwen voor (vaker ook nog denk ik stiekem) dat er een korte cyclus is/hebben. Even goed in de gaten. Sterkte!

Liefs, Con

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Heel Verhaal Conchita, hoop dat je snel meer weet, succes!

Liefs

13. Alita

Alita Niet meer actief

ppfpff nog even geduld hebben tot ik mag testen!!!

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hey conchita, gelukkig was de eerste test in orde.
    Hopelijk krijg je binnenkort meer goed nieuws!

@ cindy
    Hou je het nog vol?! :D
    Ik heb er met vlagen echt moeite mee :eek:

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik word nu weer eens ongeduldig!!!!
    Maar ik voel dan ook weer van alles (of niet natuurlijk) dus dan maak je jezelf weer eens gek onbewust!!
    Maar weet ook heel goed dat het niks kan zijn dus geduld geduld geduld ..grrr....

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    echt erg he..
    ik meen ook vanalles te voelen, maar probeer het toch van me af te zetten.

Ook al lukt het tot nu toe niet echt hahaha
    Ik moet er steeds aan denken

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja daarom is dit forum zoooo verslavend he kun je lekaar gek maken hahaha...ach ja ik voel ook echt andere dingen dus ja..we zullen niet gek aan het worden zijn toch?!

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik hoop het niet :$ ;)

19. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    JAAAA!! Ik wil er ook graag nog bij, dus opschuiven!
    Ik heb morgen mijn NOD, maar test op z'n vroegst pas maandag.
    Weet niet precies wanneer mijn ei is en of we goed geklust hebben. Maar ja, zo erg zijn wij er ook nog niet mee bezig.

Bij de eerste ben ik ook veel op 't forum geweest en dat is wel leuk, maar je bent er dan wel iets meer mee bezig en kunt het minder makkelijk los laten. En dat is juist rond deze dagen wel erg belangrijk, want je kunt jezelf behoorlijk gek maken met alles wat je voelt...

Succes allemaal met het vreselijke wachten. Want wachten is het ergste wat er is!

20. Nehalennia

17 nov 2009
    9
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Hoe gaat het met iedereen hier? Zijn er morgen niet de eerste die gaan testen? Spannend!

Ik probeer geduldig te wachten tot dit weekend.
    Hebben jullie al meer klachten? Ik ben momenteel erg aan het afvallen volgens mij, ik pas ineens bijna twee keer in min broek! En vandaag zo'n zin in chocola! Maarja, kan natuurlijk ook van de komende ongesteldheid zijn.... Ohhh, moeilijk wachten.

Deel Deze Pagina