Ik weet niet wanneer je getemd hebt, maar in ieder geval moet het s'morgens vroeg als je op staat (s'middags en sávonds is de temp altijd hoger) en niet met een oortermometer, gewoon zo'n goedkope, digitale. Ik duim voor je dat je zwanger bent! Ongi-krampen had ik ook wel een week lang voor mijn verwachte menstruatie, en pijnlijke borsten/tepels, toen was ik zwanger van mijn 7 maanden oude zoontje.
Ohh gelukkig. Dan ben ik in elk geval weer wat hoopvoller! Ik heb heel veel last van stemmingswisselingen. En mijn borsten zijn gespannen en de tepels zijn van tijd tot tijd enorm gevoelig. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, alleen geen ongi krampen.. Nou ja ga mijn gedachten even lekker ergens anders opzetten. Kijken of dat helpt. Maar heel erg bedankt voor je tips, Evaa!
Hé Gab, dan testen we maandag samen! Bij is 't ook onregelmatig, dus ik wacht voor de zekerheid ook nog ff af.,..
Heej Allemaal, Vandaag nog niet ongi geworden.... ik voel me moe, boertjes laten, ader over boobies, en de hele tijd een honger gevoel en als ik wat gegeten heb dan heb ik ff wat kleine krampjes. Verder voel ik me prima, we hebben besloten om morgenvroeg een test te gaan doen, (als ik niet ongi ben geworden) Hou jullie op de hoogte Vind het nu wel spannend worden mijn cyclus was 31,31,28,34 en nu zit ik op dag 36 morgen dus 37. groetjes Klungel
Ik heb mijn cycli van de afgelopen tijd nog eens even op een rijtje gezet. De langste was 39 dagen en daar heb ik mijn banner maar even op aangepast. Toch denk ik dat ik maandag ga testen (als ik dan nog niet ongi ben) want dan ben ik vrij...
Dan zit je 1 dag voor nod toch? Sommigen testen dan al positief, dus als je vrij bent kun je inderdaad proberen of hij positief uit slaat. Mocht het niet zo zijn kun je altijd nog een andere dag testen. Spannend hoor!
Heej Jollie, Ik laat het zeker weten morgen, ook al is het niet gelukt! Ik moet wel eerlijk zeggen zoals ik me nu voel zo heb ik me nog nooit gevoeld maar goed je lichaam kan je in de maling nemen. Ik ben me hier zeker van bewust, maar het zou zo'n leuk sint/kerst cadeautje zijn om te vertellen tegen mijn ouders, schoonouders.... Nog even afwachten (zou het liefst een test pakken) hihi Groetjes Klungel
Tutsje en Jollie, wat spannend, zeg!!! En het moeilijke is dat wachten. Ik denk elke keer dat in ongi moet worden, en ik word dat steeds maar niet, dus dan krijg je weer een beetje hoop. Maar nu begonnen mijn borsten eerder vanavond heel erg zeer te doen. Maar ja zoals ik ook al eerder zei;mijn lichaam houd ervan om me voor de gek te houden...
oh jee gelukkig dat er nog meer mensen zijn met hetzelfde "probleem" het wachten is nog wel het ergste.. ik denk dat ik zwanger ben maar moet toch op de test wachten. ben al dagen spuug misselijk... maar het is heel gek want ik ben pas 3 weken geleden gestopt met mijn pil en nog niet een keer ong. geweest, dus het zou wel erg snel zijn. maar ja wie weet. je moet alleen oppassen dat je jezelf idd geen valse hoop geeft allemaal hopen op een snel en voorspoedige zwangerschap! Groetjes Desiree
Hallo Dames, het is nog vroeg ik weet het (7.30) we zijn aan het verbouwen. Maar ik heb een test gedaan er staan 2 streepjes dus ZWANGER!!!! Mijn vriend komt in de loop van de ochtend thuis en ga dan nog een test doen, kan het niet geloven!!! Groetjes klungel