Balen Demi!!!! Op naar de volgende ronde samen dan maar @de zwangeren; gefeliciteerd!!! Ik merk aan mezelf dat ik er voor mijn gevoel tocg teveel mee bezig ben, maar je wordt er ook zo onzeker van.... Ik ga na mijn mensturatie toch maar aan de ovulatietesten beginnen en dan eens een maandje goed kijken wat er gebeurt...intussen weet ik dat ik er dan dus de hele maand weer enorm mee bezig ga zijn, maar ja misschien heb ik dan wat meer zekerheid?! Wie is nog meer met ovulatietesten bezig?? Liefs Marlou
P.s. Hoe verander ik dat ding onder mijn berichten want ik ben HELAAS niet 4 dagen overtijd, maar gewoon ongesteld.....
weet ik ook niet.. nieuwe banner maken??? ik zit er ook aan te denken om weer ovu testen te gaan proberen komende maand (als ik niet zwanger blijk te zijn)
hallo voor alle zwangeren de hartelijke felicitaties. Geweldig zeg!!! Voor de mensen die ongi geworden zijn heel veel succes gewenst in de volgende ronde. Zelf zit ik nog op het wachtbankje. Heb zaterdag een test gedaan en deze was negatief, was natuurlijk ook nog veelste vroeg. Zit nu in de nachtdienst en heb besloten dat ik eind van de week weer ga testen. Kan helaas nu even niet tempen dus niet zien of mijn temp hoog blijft of juist zakt. Daarnaast wil ik nog even zeggen dat ik gisteren tante geworden ben van een prachtig kereltje. Mooi om te zien. Maakt mijn gevoel van zwanger willen worden nog sterker. groetjes
Pff ik ook! En ik moet nog 4 dagen tot NOD. Jij kan morgen al testen zie ik, heb je er een goed gevoel bij?
hier ik stuur jullie wat!(piken jullie het op?)hcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcgh cghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghc ghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghc gchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcg hcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcg hcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchc ghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcg hcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcg hcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcgh cghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcg hcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcgh cghcghcghcghcghcgchcg
ja mag morgen test maar heb vandaag ook gedaan en nog helemaal niks te zien.... zelfs niet heeeel lichtjes... maar goed.. ik weet niet of mijn cyclus wel klopt vanwege MK.... zelf heb ik het idee zeker te weten zwanger te zijn maar goed.. nog ff bewijs in handen zien te krijgen. moet ik ook zeggen dat ik vorige keer een week na mijn NOD pas getest heb voor het eerst en toen was mn streepje ook errug licht.. en die daarna zijn wel ietsje donkerderder geworden maar tis nooit helemaal duidelijk geweest terwijl ik toch echt zwanger was... bedankt voor de hcg!!! hopelijk ziet mn test hem ook over een paar dgn... ! nog 4 dgn wachten dus.. ? heb jij al een vermoeden? voel je al iets?
Mijn N.O.D is waarschijnlijk 15 of 16 maart...maar omdat er niets klopt van wanneer ik bloed is het lastig te zeggen. Ik moest 1 maart bloedprikken van de gyn voor de FSH-LH-prolactine en progesteron. 15 maart weer. de gyn vermoedde de eisprong op omstreeks 1 maart, een week daarvoor was het eitje 15.6 mm. Enfin.... ik hou 16 maart maar aan...en we zien het wel. Ik begon afgelopen zaterdag al weer flink te bloeden, echt om gek van te worden
jeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..........................toppie!!!!!!!!!!!!van harte meis..streep is een streep!
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron Mezelf even na 13 Maart verplaatst, stond nog bij de 11de..
Hey bedankt miekieeee, ga vanmiddag maar weer eens een testje wagen.. Het HCG moet nu toch wel voldoende zijn
Mijn datum op het lijstje klopt niet... Mijn eerste cyclus was 24 dagen, dus ging er van uit dat de 2e ook zo zou zijn.. niet dus.. ik wacht nog steeds.... OP EEN POSITIEVE TEST