Wendy even je handtekening veranderen, het is vandaag 10 maart 2010 maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Hoi Marlou, Ik ga deze maand ook beginnen met ovulatietesten. Ik heb eigen merk van de kruidvat gekocht. Ze hadden ook van clear blue maar die waren wel erg duur. Die van de kruidvat 5 voor 10,- geloof ik. Wat is je nieuwe nod geworden? liefs mamaloe
Ik hoop dat de wachtbankjes komende maand steeds kleiner en kleiner worden en dus allemaal zwanger zijn Duim duim duim Wendy van harte meid! -- hier nog steeds licht bloedverlies. Verder voel ik me niet anders dan anders dus kan er niets over zeggen (nog) Lets hope.....ook voor jullie (K)
geweldig dat er al zo veel zwangeren zijn hier. Ik zit nu op 14 dpo en voel niets, behalve dat mijn darmen wat aan het rommelen zijn. Temp weet ik helaas niet aangezien ik net 2 nachtdiensten gewerkt heb. Morgenochtend ga ik weer tempen, mocht deze nog hoog zijn dan ga ik testen. Dus nu maar hopen. Heb zelf hele wisselende gevoelens. Weet hiet niet, deze maand wel meer mee bezig, heb zelf al bedacht hoe ik het mijn vriend ga vertellen, heb een kado voor hem gekocht. raar he hoe je daar al mee bezig kunt zijn. groetjes
tempen is hier niet meer nodig en testen ook niet. Ben vanochtend ongi geworden. Baal als een stekker want had er deze rond wel een goed gevoel bij. Ga proberen de komende dagen/ weken mijn zinnen wat te verzetten. Zal hier dus wat minder te vinden zijn. groetjes
@supernurse: enorm balen zeg!!!!! Strekte! Ik ben vanaf morgenn een weekje met vakantie, dus ben hier even niet te vinden. Ik hoop op goede berichten van jullie als ik terug ben (ik mag zelf aan het "klussen" in de vakantie). tot snel, groetjes
Zo kom dr ook bijzitten. Ma volgns mij mogen jullie dr alweer bijna van af?? Alle zwangeren van harte gefeliciteerd
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron ik kan het profiel van c85 niet meer vinden.ligt het aan mij of heeft ze har van het forem afgehaald?
raar kan het wel aanklikken en zie welke berichten ze als laatste bezocht heeft. Zie alleen geen profiel
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron Hier is ongi doorgebroken, dus mezelf op rood gezet..
Hoi, Ik heb mezelf een hele tijd niet meer laten zien hier op het forum. Na een miskraam op 2 januari en een hele vervelende periode erna, proberen we het nu toch weer. We gaan voor een tweede. Vandaag of morgen heb ik mijn eisprong. Nou ja, mijn man is vanaf morgen helaas twee dagen weg. We hebben gisteren geklusd en vanavond misschien nog een keer? En dan maar afwachten. Mijn NOD zal dan wel rond de 26e maart zijn Groetjes, Neisha
balen truus....heo voel je je eronder???ook een knuf voor jou neisha...s6 meid!hoe lang was je zwanger?echt kl*te he?je stlelt je al helemaal voor met een baby,en zo vallen je dromen in het niets!knuf*
Dank je Voel me op het moment een beetje klote, maar is vast zo weer over. We gaan gewoon vrolijk door met de volgende ronde..