]Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 26 maart :neisha 31 maart: Saffron Heb neisha er bij gezet
Dankje Ik was wel pas 5,4 weken, maar toch.. Het blijft shit... We zien wel wat er nu gaat gebeuren. Spannend!
@ neisha.. hoe kort het ook is, het is altijd ontzettend &*^^&^%!!! ... wij waren 7 wkn op weg toen het gebeurde, wij waren persoonlijk heel blij dat we nog geen echo met kloppend hartje enzo hadden mee gemaakt, maar toch.. het blijft K*T... sterkte! @ truus! jammer zeg! was leuk geweest als je rose mocht zijn.. toch alvast succes (en plezier!!!!) met klussen komende periode!
Weet niet eens of ik jou wel gefeliciteerd heb, dus bij deze, gefeliciteerd Tja ik was ook liever roze geweest als rood maarja, het mocht nog niet zo zijn.. Ga nu hopen op een Decemberbeebje!
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 26 maart :neisha 31 maart: Saffron
@lovepeet huhhhh hier schrik ik van! was het wel het zelfde merk?? hoe kan het dan dat het ineens anders is???
tja ik schrok er zelf ook van kort uitgelegt ik heb predictor gebruikt een paar dagen geleden en kruidvat bijde positief. vanochtend getest met kruidvat.. test maagdelijk wit.. toen keek ik net.. heb hem wel uit elkaar gesloopt uit boosheid.. zag je wel iets .. maar dan moet je heel goed zoeken heb geen hoop meer
en als je morgen weer een test doet??? kan toch niet zo zijn dat het ineens allemaal weg is als je eerst 2 pos. testen heb gehad???
dank je wel heb wel meer posi testen gehad bij elkaar een stuk of 5 maar ook 3 van predictor ik zie het wel tot nu toe ben ik niet ongesteld geen ongi pijn wel buikpijn.. maar boven me navel af en toe laat me ongi maar komen
nou... ik zou zeggen laat de volgende test maar komen... 5 testen posi en 1 nega??? kom op joh.. die was gewoon niet goed! ga morgen ff nieuwe test doen! *knuff*
dank je wel!!! ja decemberbeebjes zijn ook leuk!!! misschien wel een kerstkindje! (hoopte mijn man op als we deze ronde nog niet zwanger zouden worden maar de volgende wel... ) maareh.. vee plezier met klussen!
echt niet .. dat doe ik niet.. niet nog een teleur stelling ik had gisteren me NOD.. dan had ik nu een knalstreep moeten hebben op de k 2v5 ik heb ook 4 vaan de 7e testen totaal van predictor gedaan en blijkbaar zijn die dus allemaal vals.! kruidvat.. was paar dagen geleden ook heeeeeeeeeeeeeel licht posi maar ik zat paar dagen voor me nod.. ! geen testen meer voor mij deze week laat me ongi maar komen
lovepeet...meis als jij zo in onzekerheid zit.vraag dan bij de huisarts of je even mag bloeprikken.daar zien ze zoveel in!ik snap je welhoor,t'is zo frustrerend..iedereen heeeft het over een vage maar duidelijk streep,en jij kan uren naar je streepjes kijken,maar zeker word je er niet van!het is gewoon jammer dat jij geen foto kan sturen,dan konden we met je mee kijken,wat zegt je man over die streep dan?? maak jezelf niet gek.....bel morgen de huisarts,en evt bloedprikken,dan weet je morgenmiddag miss meer! dikke knuf voor jou,dat heb je zooo te horen/lezen heeeeeeeeeeeeeel hard nodig!
tja.. ik sluit me bij miekiee aan maar kan jou ook wel begrijpen lovepeet. ... ik heb jouw testen niet gezien en jij zelf wel dus jij kan daar het beste over oordelen.. ook een dikke knuf van mij!
hey lovepeet... kijk eens even naar dit topic als je wil: http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/195858-yesssssssssss.html gr. Wendy
oke dan ik heb het gelezen maar alsnog.. ik vindt het maar raar naar de huisarts is even moeilijk.. aangezien ik even uitgeschreven ben omdat ik met een verhuizing zit.. ik woon nu inmiddels op mijn nieuwe adres maar moet nog inschrijven dus ja .. ik weet het allemaal niet meer nogsteeds niet ongesteld.. geen krampen 1 dag overtijd mijn symptomen : - moe -honger ik kan blijven eten - aderen op mijn (.)(.) zijn zo erg opgezet - pijntjes in mijn (.)(.) - pijntjes in mijn buik onderaan richting schaamstreek - soms duizelig, - veel afscheiding pff en nog wel meer
tja.. ik snap je twijfels maar ik zou het positieve ook niet helemáál uit sluiten hoor... iig hoop ik voor je dat het raak is! ik hou het in de gaten hier!
dat is goed ! dank jeom te luisteren naar mijn onzekerheid en gezeur *wij zouden dan 3 dagen schelen met de zwangerschap