lovepeet?laat je direct inschrijven bij een ha! dit is natuurlijk wel het belangrijste....bel gewoon morgen een arts,vraag of hij plek heeft,en of je ene langs mag komen om de situatie uit te leggen,tis niet alleen voor deze probleemen,maar stel je voor euh je krijgt andere klachten,waarvoor je niet persee naar een zh gaat..is het natuurlijk het belangrijst dat je een eigen huisarts heb!doet het nou meis.... ik voel gewoon aan jou manier van schrijven dat je er helemaal down van word...meis ik zou willen dat je in de buurt woonde,dat had ik gelijk je testen bekeken en je een big hug gegeven.knufff* en toch blijven we hopen dat je van de week een super test in je handen heb
ooooooooo ik vindt het zo lief van jullie bigg hugg terug ik ben zo blij dat ik hier een beetje van me af kan schrijven !
Nou hier ook nog steeds op het wachtbankje.. Zit vandaag op dag 31. geen tekenen van een aankomende menstruatie, wel wat kwaaltjes.. Dinsdag test gedaan, deze was negatief. Wat kan wachten dan lang duren.. Of een positieve test, of dan ongi. Dan weet ik tenminste waar ik aantoe ben..
@ lovepeet.. en... heb je er al een gevoel bij hoe het nu werkelijk zal zijn. of wat je nog wil gaan doen? @vlindertje: succes! hoop dat jullie allbei snel duidelijkheid hebben
Hallo allemaal! Ik ben er nog hoor! Helaas moet ik ook weer op rood, na helse buikpijn te hebben gehad gisteren nacht Ik zal de komende tijd niet veel op het forum te vinden zijn, Het was weer zo'n teleurstelling, dat ik even rustig aan wil doen. We gaan zeker verder oefenen hoor. Ik kan mezelf niet op rood zetten, wil iemand anders dat doen voor mij? Voor alle zwangeren GEFELICITEERD!! En de niet zwangeren hou de moed erin!!! Liefs
heey wendy 2010, Nou ik weet het niet hoor. Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was, zoveel symptomen. En nu weer. Misselijk op en af en eigenlijk vanaf mijn ei ook elke dag wel ongigevoel maar niet continue, Dus ik weet het niet meer. Wacht rustig af.
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 26 maart :neisha 31 maart: Saffron heb c85 helaas op rood gezet!
@ c85 ... jammer! dat is zonde.. maar weer veel plezier met klussen... (en succes!!) @ theeleut.. spannend! hoop op een posi morgen (ga je morgen ook testen of later? )
ja ut gaat wel nogsteeds heel erg onzeker.. ik weet gewoon ff niet wat ik ermee aanmoet liefst ren ik naar de winkel voor eewn test maar ik durf hem niet te doen bang voor de teleurstelling ! alweer na die ene test .. ! nee bedankt.. ik ben nogsteeds niet ongesteld ik ben nu 2 dagen overtijd ik ben nooit overtijd . meestal veel te vroeg zo raar. !
lieverd.. doe nou gewoon nog een test! een CB digi.. die kan normaal ook al 4 dgn voor de nod testen dus die zal je nu echt wel kkunnen overtuigen.. en de teleurstelling is heel groot als het negatief is... dat snap ik! maar kun je met deze onzekerheid leven??? dan kun je toch beter alvast weten hoe het werkelijk zit? *knuf*
tja daar heb je wel gelijk in meisje maar alsnog ik heb toch al een nega test in mijn handen gehad dan weet ik toch al hoe het zit.. ik ga hem straks wel halen en dan kijken wannee rik heb doe ik weet het gewoon niet.. ! ik ben nooit overtijd ! vindt wel spannend
ja. 1 nega test.. maar ook al een paar posi's!!!!! en negatieve testen zijn vaker vals dan positieve.. toch?