love ik heb vandaag de cb diggi gedaan(zwanger niet zwanger!!!!)en die kan je ook vroeg testen,het is wel 20 euro aanschaf,maar zitten er wel drie in!en deze geven je zekerheid,...zwanger of juist niet zwanger...en dan kan je hem evt een paar dagen later herhalen
Hee meiden, Hier weer misselijk sinds 2 uur bah bah. ook diarree gehad. Geen ongi te bekennen. Zou dat ook bij een zwangerschap passen. Of een buikvirusje. morgen even testje doen
oooooooooow spannendddddddddd.maar je weet wel waar je aan toe bent,geeft hij nega,laat die ongi dan maar komen!
ik heb vorige week ook flink diarree gehad!!! en ook al misselijk.. dus KAN een teken zijn.. succes met de testen voor wie nog mag/moet
ey wendy zit jij ergens op het zwanger forem?heb even daar gekeken en echt druk is het daar niet!bv bij de nov mama's!ja wel veel mensen,maar weinig geklets enz...of zit jij ergens anders
nee ik was even weg... maar nu ben ik weer thuis .. maar moet nog wel eea doen dus kan ff nie forummen! hihi.. gr. wendy
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33, kristel79 26 maart :neisha 31 maart: Saffron
Hallo Dames! Ben niet dagelijks te vinden op het forum en ik heb me dus weer even een paar pagina´s moeten inlezen om weer helemaal op de hoogte te zijn. Dames die zwanger zijn... van harte gefeliciteerd!! Echt toppie! Wij gaan fijn weer lekker klussen deze maand hahaha... ik heb me voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn.. we gaan zien of ik die kracht heb hahaha.. verstand en gevoel kijkt niet altijd dezelfde kant op he. Mijn gevoel wil er zoveel mogelijk mee bezig zijn maar mijn verstand weet dat dat helemaal geen zin heeft (behalve de "goede dagen" in de gaten houden dan)... Lastig lastig.. ben van nature niet een heel geduldig persoon hahaha.. Iedereen die in dezer dagen kan gaan testen wil ik onwijs veel suc6 wensen... zou toch top zijn als er een heel clubje tegelijk zwanger is!! Zet hem op dames!! Voor de dames die net aan een nieuwe ronde beginnen en de dames die nog vollop in de ronde zitten... heeeeel veeeel klus plezier
ik wacht ook weer. deze maand spannend. heb een hsg gehad en mijn cyclus is nu ineens deze maand 28 dagen en normaal 33. wel geklust op de dag van positieve ovutest. daarvoor niet helaas want ik heb veel dagen last van hsg gehad. ben benieuwd nu. mijn banner loopt niet goed btw. loopt 5 dagen achter..........
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33, kristel79 26 maart :neisha 29 maart: Sweetangel28 31 maart: Saffron Ik kom gezellig bij jullie wachten
[QUOT 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV,Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee, Truus21 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33, kristel79 26 maart :neisha 27 maart:leyshena 29 maart: Sweetangel28 31 maart: Saffron Ik kom gezellig bij jullie wachten [/QUOTE] E=Sweetangel28;6859695]Lijstje:
Hoi meiden, Ik ben nog steeds in afwachting van m'n ongi Zit nu op dag 35.. en het mag van mij best komen Dan kan ik tenminste aan een nieuwe ronde beginnen. De meiden die nog gaan testen : Succes !
Vandaag maar even getest....wanneer mn NOD is geen idee want ik verlies wel 2 a 3 keer per maand aardig wat bloed. Maar ik moest 1 maart bloedprikken voor mn LH onderandere en ik had die dag ervoor vruchtbaar slijm dus ik ben er van uit gegaan dat ik rond 1 maart dus mn ei had en met een lf van 14 (ookal weet ik dat dus ook niet zeker) zou ik vandaag kunnen testen. en dat was dus negatief. Geen spoor overgins van bloed vandaag. Gelukkig over 2 weken terug naar de gyn. word er gek van!!:x
De gyn wist 22-2 ook niet te vertellen waar het bloed alsmaar vandaan kwam. Eierstokken,eileider, baarmoeder zag er allemaal goed uit. Hij heeft wel een vermoeden nl de keizersnede wond, maar ook dat dorst hij niet met zekerheid te zeggen. Raar allemaal. Wel nam hij me wel heel serieus ook met de kinderwens, terwijl we toen nog geen 6 maanden bezig waren wil hij het graag "begeleiden". 29-3 terug, dan worden ook de uitslagen van het bloed besproken. Misschien wordt mn man dan getest en als dat toch ook allemaal goed zit just wait....
Hoi hoi, ik ben weer terug van vakantie! Zijn hier nog nieuwe berichten? hoe gaat het met jullie? Hier nu wachten.....wachten...wachten tot het einde van de maand...... Groetjes