hallo ik schuif ook maar even aan op dit wachtbankje. Ik heb vermoedelijk gisteren mijn eisprong gehad. groetjes
Heb het lijstje weer even aangevuld, al is mijn datum een grote gok. 4 maart: Mamaloe26 10 Maart: Lovepeet, Flippo123 12 maart: supernurse
4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 10 Maart: Lovepeet, Flippo123 12 maart: supernurse Heb me er zelf ook even bijgevoegd
@vlinder, spannend we kunnen op dezelfde dag testen. Hebben jullie niet enorm de neiging om al eerder te testen? Ik moet echt op mijn handen gaan zitten.
Ik zal eerlijk zijn, ik heb zoveel kwaaltjes en een vroege eisprong gehad, dus ik dacht gisteren, misschien kan ik dan wat eerder testen.. Gisteren een testje gedaan, maar deze was (heel logisch) negatief Inderdaad spannend 4 maart, ik ga voor je duimen, jij ook voor mij??
@vlinder, natuurlijk zal ik voor je duimen. Hopelijk kunnen we ons straks bij de november mama's aansluiten
Nog even een vraagje over de eisprong en die voelen hoor....hoe lang duurt dat? Heb je dan een hele middag of avond pijn of is het 1 steek en is dat het?? Ik heb nu een beetje pijn aan mijn onderbuik maar ja...dat kan ook weer vanalles zijn?!?
@ mmlv, Bij mij hield het ongeveer twee uur aan. Echt een gemeen zere steek. Maar misschien is dat bij iedereen weer anders. Heb je een regelmatige cyclus?
We zijn dan uitgerekend op 11 november Heb net 2 zwangerschapstesten bij www.matcare.nl besteld die ultra gevoelig zijn.. Daarmee kan je 6 dagen voor de NOD testen.. Mocht het negatief zijn, dan test ik de 4e gewoon opnieuw.. Een teleurstelling zal het niet zijn.. Heb trouwens ook nog 3 testen van het Kruidvat thuis liggen, denk dat ik ze aan het sparen ben Hopelijk kan ik deze in de verpakking laten zitten voor een 2e kindje
Ik heb bijna een halve dag een zeurend gevoel in mijn onderbuik gehad... en dat was ook in eens als sneeuw voor de zon verdwenen
@ mmlv, das inderdaad netjes regelmatig. Doe je ook ovulatie testen? Mocht het deze maand toch niet raak zijn dan ga ik daar komende cyclus mee beginnen.
Haai allemaal! Stiekem een topic openen Flippo zonder het tegen mij te zeggen? Foei Ik doe ook mee, denk dat ik ook op het wachtbankje zit! Anders sowieso morgen hangt er een beetje vanaf of gisteren of vandaag mijn eitje is gesprongen Dus mezelf ook maar op de lijst geplaatst: 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 10 Maart: Lovepeet, Flippo123 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse Tenminste denk dat ik 11 Maart mijn NOD heb. Spannend!
Leuk dat je je aansluit Truus! Dit is echt raar om te zeggen, maar ik ben dolblij dat ik al drie dagen s'ochtends spuugmisselijk ben
@mamaloe; Ik heb nu 1 keer(niet deze maar vorige cyclus) ovulatietesten gebruikt maar geen een keer een donker streepje gekregen....deze cyclus dacht ik ik doe het even zonder die testen anders denk ik er iedere ag zo aan.... Maar als het nu niet raak is ga ik ze volgende cyclus maar wel gebruiken en als ik dan weer geen donker streepje krijg....tja wat dan?!?! Maar ja dat zien we dan wel weer denk ik.... 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV 10 Maart: Lovepeet, Flippo123 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse
Au! mijn borsten doen zo'n pijn.. En daarbij ook steekjes links onderin mijn buik! Hoe is het met jullie dames en de "kwaaltjes"
Mag ik er ook nog bij komen zitten? ik heb 21 feb mijn ei gehad.. dus nu wachten tot volgende week.. spannend..