Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

Ik deed net een ovu test en die kan niet positief zijn vanwegen een ei.
    en toch sloeg hij positief uit! hoe kan dat? zou ik morgen al met een zwangerschaps test kunnen testen?

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ Sylvia, tuurlijk kom je gezellig meekletsen. spannend dat wachten he?

@ WLE, ik zou het je echt niet durven te vertellen. Hopelijk kan een van de andere meiden je verder helpen.

3. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

ja,dat wachten is erg idd... maar ja,we moeten er wat voor over hebben he... Ik hoop zo dat het raak is... maar ja,dat hoopt iedereen hier.. zucht..

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Ohh ik heb ook zo'n hekel aan wachten. Ben zelf al ongeduldig en nu al helemaal :)

5. Sylvia1982

Ik ken het ja.. zelf ook al vrij ongeduldig van aard... maar ja,wij zijn pas 1 1/2 jaar bezig..dus ik heb inmiddels geleerd dat geduld een schone zaak is..soms zou ik wel is willen dat we wat sneller konden testen..

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@sylvia: PAS 1,5 jaar! pff dat vind ik al flink lang :p Ben zelf nu 8 maanden bezig :)

Mijn temp was gisteren gestegen, vandaag weer 0,1 gezakt... we zien morgen wel weer hoe mijn temp is maar ben er wel van overtuigd dat mn eitje geweest is...
    Sinds gisteren hele gevoelige tepels en ze zijn flink roze en opgezet... nog nooit gehad maar goed.

Het wachten is aangebroken en moet zeggen dat ik me vreemd genoeg echt super rustig voel... ben er veeeeeel minder mee bezig dan voorheen! Wel een fijn gevoel!

7. Sylvia1982

Ja,als ik om me heen zie en hoor en lees dat sommige mensen veel langer bezig zijn,mag ik niet klagen..
    Moet er wel bij zeggen dat de omstandigheden bij ons er niet naar waren om te "klussen".
    Mijn moeder is ernstig ziek en mijn broertje is verongelukt..
    Maar we zijn het nieuwe jaar met frisse moed weer begonnen..
    Mijn vriend heeft de instelling: als het komt en het is ons gegund is het goed.. daar heb ik me nu ook een klein beetje bij neer proberen te leggen..

8. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ sylvia, wat een heftige tijd heb jij gehad zeg. sterkte met alles. Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Ik duim voor ons allemaal dat het raak mag zijn, en ik zal voor jou nog wat extra duimen.

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ik kom er ook bij hoor.vanaf morgen is het wachten,....wachten en nog eens....

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ikkeee moet nog twee dagen wachten tot ik kan testen :D

11. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik mag rond 7 maart testen, spannend!

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Hoi
    Er wordt hier weer heel wat gekletst, gezellig hoor.

@MMLV: ik heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoeld. Had 's avonds na het eten kramperig gevoel in mijn onderbuik, kan niet echt zeggen of dit links of rechts was, was gewoon overal.
    Ik ben deze maand begonnen met tempen en kan aan mijn temp zien dat ik toen inderdaad een eisprong gehad hebt.

Gisteren had ik erg gevoelige tepels. En s'avonds misselijk.
    Lijkt mij echter wel wat sterk omdat ik woensdag avond eisprong had. Kan ik dit al zo snel voelen??

Oh wat is wachten toch weer vervelend.:p

groetjes

13. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ supernurse, ik vraag me ook af wanneer je echt wat kan voelen. Ik had ook al twee of drie dagen na de eisprong allerlei symptonen/kwaaltjes. Ik lees vaak dat dat nog helemaal niet kan. Aan de andere kant voel ik ze toch echt, donderdag zal voor mij blijken of het klopte.

@ Bolly, dat is echt al snel dat je kunt testen. spannend hoor.

@ Ir3n3 en Miekiee, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen.

Lijstje:
    1 maart: Bolly
    4 maart: Mamaloe26, Vlinder24
    6 maart: MMLV
    7 maart: Ir3n3, Sylvia1982
    10 Maart: Lovepeet, Flippo123
    11 Maart: Truus21
    12 maart: supernurse
    13 maart: Miekiee
    Weet niet zeker of ie zo voor iedereen klopt, dus check het nog even

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kan vroeg testen omdat mijn eisprong te vroeg was deze maand :D maar heb er een hard hoofd in hoor, heb weer van die voor hoofdpijnen dus ik heb zoiets mmmm zal wel weer niet gelukt zijn

heb wel tepels waar je U tegen kan zeggen en kan alleen mijn sportbeha verdragen en zo nu en dan misselijk maar ja dat kan van alles zijn omdat ik heb een goede griep achter de rug heb gehad kan het ook nog na weeen van dat zijn.

succes iedereen

xx

15. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Spannend bolly. ik zie dat je ook al een hele tijd bezig bent. ik hoop echt voor je dat het raak is.

Hier een testje gedaan 4 dagen voor nod. Negatief, op zich te verwachten en toch baal ik stiekem een beetje. Ik twijfel nu werkelijk aan alles. Toch maar geduld tot donderdag hebben.

Hoe is het met de rest hier?

liefs mamaloe

16. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Hier gaat het goed, het wachten alleen wel een beetje zat.
    Ik heb vanochtend weer getempt en deze was nog steeds hoog. Alleen heeft fertility mijn eisprong een dag verlaat. Snap daar niets van, heb het namelijk voor het eerst echt gevoeld. Nu maar hopen.
    groetjes

17. MMLV

MMLV Lid

22 feb 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal!
    Ik ben blij om te lezen dat die eisprong echt van heel even tot een halve dag kan voelen....ik weet t nu even niet meer....gister weer een vriendin zwanger en nu is ECHT iedereen om me heen zwanger en binnen 1-2 maanden....ik weet t ben pas in ronde 4 maar ik wil ook zo graag meedelen in de blijheid van iedereen....
    Ik zit onder de jeugdpuistje (???) geen idee, normaal niet zoveel last van dus dan denk ik gelijk....zou t een symptoom zijn?? Nou ja ik zit er aan te denken om toch eerder te testen dan 6 maart....dan weet ik t tenminste....ook als het niet zo is, wat denken jullie?? doen of niet?? Liefs Marlou

Lijstje:
    1 maart: Bolly
    4 maart: Mamaloe26, Vlinder24
    6 maart: MMLV
    7 maart: Ir3n3, Sylvia1982
    10 Maart: Lovepeet, Flippo123
    11 Maart: Truus21
    12 maart: supernurse
    13 maart: Miekiee

18. Sylvia1982

Hello ladies,

Hier nog 1 die het wachten zat is hoor,ik heb vannacht wel gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed die positief was.. laten we hopen dat het na 1 1/2 jaar een keer mag gebeuren,hihih..
    Aan de ene kant heb ik wel het gevoel dat het raak is,maar aan de andere kant denk ik: het zal wel weer niet.. pff.. beetje frusti..wat duurt een week dan nog lang zeg..
    Oh, en ik ben wel misselijk en heb het gevoel dat er wel "iets"aan de hand is in mijn buik..zal wel weer in mijn verbeelding zijn ben ik bang...

19. BlackAngel

29 jan 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

vervelend he dat wachten.. je kunt ook helemaal niks anders dan dat... ik hoop dat mijn nod weg blijft... :).. ik weet alleen nog niet wanneer ik dan zal gaan testen.. wil eigenlijk een week overtijd zijn voordat ik ga testen.. want anders is er weer die teleurstelling.. ik duim voor iedereen die hier op het wachtbankje zit..

groetjes

20. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ mmlv, ik heb gister en vandaag getest (5 en 4 dagen voor nod). Ik hield het niet langer uit en dacht dat het me wat rust zou geven. Nou het tegendeel is waar. Twee keer negatief getest en het ene moment denk ik nu van ja maar het was te vroeg dus donderdag misschien wel een posi test en het andere moment denk ik zie je wel ik heb alles maar verbeeld en mijn lijf heeft me voor de gek gehouden. Argh, het is er dus niet beter van geworden.

Deel Deze Pagina